*~Kapitel 11~*

243 19 0
                                    

Chaklin's synsvinkel:

Da jeg var færdig med te'en, gik jeg ud af køkkenet og ind i stuen. Jeg stillede te'en på bordet og så begyndte vi at snakke. Da klokken blev 19:04 sagde Diana "nå men jeg må hellere se at komme hjem, det har været hyggeligt men klokken er blevet mange og jeg skal mødes med min veninde imorgen tidlig, så jeg burde nok komme hjem af." "Ja helt sikkert, hov forresten vil du ikke danse dansen med mig på onsdag så jeg ikke står helt alene?" Spurgte jeg. "Jo selvfølgelig, nå men jeg må hellere se at komme afsted." Svarede hun. "Ja vi ses" sagde mig og Catarina i kor. "ses" svarede hun. Vi gik alle med ud så hun kunne tage sine sko og jakke på. Da hun var færdig gav vi hinanden et kram og hun gik. "Hvad med at vi laver en tøse aften?" Spurgte Catarina. "Lyder som en god ide, men jeg skal ikke for sent i seng." Svarede jeg. "Super jeg henter puder og dyner, du henter madrasser!!" Svarede hun. Vi løb begge efter vær vores ting. Jeg løb ind på et af gæsteværelserne og tog 2 madrasser der lå under sengen. Jeg bar dem ind i stuen og lagde dem på gulvet foran sofaen. Da jeg var færdig med min ting kom Catarina med dyner og puder, hun redte sengene og gik så ud i køkkenet efter snaks. Jeg løb op på mit værelse og tog nattøj på, mit nat tøj bestod af en hvid top med røde læber på formet som kys og ligeså med shorts'sne. Jeg gik ud på mit badeværelse og børstede tænder, smed det gamle tøj i vasketøjskurven og satte mit hår op i en rodet knold. Da jeg var færdig gik jeg ned hvor Catarina stod, nu også i nattøj. Vi satte os ned på madrasserne og spiste lidt slik, "hvad skal vi se?" Spurgte Catarina. "Ligeglad! Du vælger" sagde jeg og smilte. "Nå men så skal vi se Mean Girls" svarede hun, typisk det så meget hendes ynglings! Hun gik så ind efter filmen og kom tilbage med den i hånden. Hun satte den på også var vi ellers igang med at se Mean Girls. Haha! Den er nu også ret god. Halvvejs igennem filmen rejste jeg mig. "Hvor skal du hen?" Spurgte Catarina. "Jeg henter os lige noget at drikke" sagde jeg så. "Okay så går jeg på toilettet!" Sagde hun. Jeg grinte da hun sendte mig et blik der sagde 'det har jeg skulle siden filmen startede' jeg gik ud i køkkenet og tog en sodavand, hældte det op i 2 glas og satte sodavanden tilbage i køleskabet og gik ind i stuen. Da jeg kom ind var Catarina der stadig ikke, så jeg satte sodavandet på bordet og lagde mig ned på madrasserne. Lidt efter kom hun. Hun sprang ned på madrasserne og satte filmen på. Haha selvom hun havde set filmen tusind gange måtte hun ikke gå glip at den mindste detalje! 'Alt var vigtigt for det havde alt sammen en virkning senere henne i filmen' havde hun tidligere sagt. Jeg kunne ikke andet end at grine lidt af hende, hun lagde dog ikke mærke til det hvilket fik mig til at grine lidt mere. Tænk at hun var så optaget af en film?! Haha det nok også sådan jeg er når vi ser gyser. Jeg mener jeg elsker gyser! Min ekskæreste ville engang se en gyser for at lave, det der scoretræk! Men det endte med at han næsten sad på skødet af mig og ikke omvendt! Kæft jeg tror aldrig jeg har grint mere i hele mit liv. Nå tilbage til virkeligheden. Da jeg var færdig med at grine, kunne jeg mærke en vis træthed tage over og der gik ikke længe før jeg sov.

><><><><><><><><><><><><><
Endnu et kapitel ude, håber i kan lide det. ~ Celina ❤️

Are you my .......? Seriously!Where stories live. Discover now