Chaklin's synsvinkel:
Da jeg var blevet færdig med at pakke alt ud, også i de andre rum gik jeg i seng. Jeg havde en smule jetlag og skulle på arbejde i morgen. Så jeg burde nok få sovet lidt. Men inden jeg gør det vil jeg gerne lige forklare jer hvad der er i rummene. På nederste etage har vi som sagt en stue, toilet og et køkken og de 2 værelser som vi har lavet om til gæsteværelser. Oven på har vi vores værelser og et ekstra lokale vi har lavet, eller nok mest jeg har lavet om til et musik lokale/ danselokale Grunden til der er nok at jeg elsker at synge og danse! Det er bare hemmeligt, Kun Anna og Catarina ved det. Jeg har ikke scene skræk eller noget jeg kan bare ikke forstå hvorfor jeg skulle gå og plapre højt om det, og så syntes jeg heller ikke at jeg har hvad der skal til selvom det helt klart er min største drøm at blive sanger. Catarina kan foresten også danse. Vi startede begge til det som 3 årige og jeg har danset lige siden. Catarina til gengæld stoppede for et år siden da hun begyndte sin model karriere. Hun har altid drømt om at blive model, da hun elsker mode, makeup og alt det der. Jeg selv er måske lidt mere end drenge pige. Jeg elsker sport som fodbold og dans og er ikke bange for at blive beskidt. Jeg har også gået til fodbold siden jeg var 3, og er foresten også endt på et hold hernede. Jeg skal til prøve på et pige hold på tirsdag! Og til danse prøve på onsdag. Om jeg har travlt? Neeeeej daaaa....! Hvis i vil vide det så skal jeg noget næsten hverdag! Det er torsdag i dag og jeg skal arbejde imorgen. Hvis jeg kommer ind på nogle af holdene har jeg træning til fodbold tirsdag og torsdag. Træning til dans om onsdagen og søndagen. Arbejds dage mandag, tirsdag (før træning), torsdag (før træning), fredag og tidligt søndag. Så ja det ret besværligt! Men det er hvad jeg brænder for, så sådan er det jo. Nå men jeg må hellere få sovet, ellers er jeg slet ikke frisk imorgen så øhh ja. Godnat!
Jeg lagde mig træt over i min seng da jeg kom i tanke om at jeg havde glemt at tage nattøj på. Normalt ville jeg have sovet i mit undertøj men jeg var lige flyttet ind og min dyne var kold! Så jeg valgte at tage et af mine mange sæts på. Jeg tog en mørkeblå croptop med teksten 'dreaming unicorn." Og matchende nat shorts med små Unicorns på! Love it!! Jeg gik så tilbage og i seng.
YOU ARE READING
Are you my .......? Seriously!
RomanceMit navn er Chaklin Payne, jeg bor i en plejefamilie men ikke meget længere. Om en uges tid rejser jeg til England for at finde min oprindelige familie, hvordan det bliver når jeg møder dem, om det er godt eller dårligt? For at være ærlig så har jeg...