Chaklin's synsvinkel:
Det første der mødte mine øjne efter at vi var steget ud af taxien var denne flotte hvide store bygning. Jeg var allerede forelsket. Vi gik langsomt op imod bygningen og fandt hurtigt ud af at det var fornemme mennesker der boede her. Vi vidste at vi skulle bo på 5 etage, så vi gik hen til elevatorende og trykkede på knappen. Da elevatoren var nået ned til os, gik vi ind og trykkede på 5 etage. Da vi nåede etagen gik vi ud og langsomt ned ad gangen. Der var ca. 2 lejligheder her oppe på øverste etage og de var begge med 2 sale. Hvordan kan det lade sig gøre at en lejlighed har 2 sale! Nå men det var der altså. Det var kun os der boede her oppe da Anna jo kom snart og boede inde ved siden af. Foresten så hedder Anna faktisk Annastasia, hvilket jeg lige havde glemt at fortælle. Ups... Nå men vi gik over til døren og låste op. Woooaaaw! Der var virkelig, virkelig flot. Det hele var dækket i farverne hvid og sort også så det sådan rigtig Classic ud. Tænk at vi boede her! På første etage var der stue, køkken, et toilet og 2 værelser. Ovenpå var der også en lille stue, 3 toiletter og 3 værelser. Jeg løb ind på det sidste værelse som var stort og havde det flotteste vindue med udsigt ud over byen. "Dette er mit!" Råbte jeg. Der var også en dør indtil et eller andet ovre i den anden side af værelset, så den gik jeg hen og åbnede. "Dette er så mit!" Råbte Catarina. Jeg åbnede døren og da jeg kom ind i rummet var det stort og havde en masse reoler og en lille sidde plads i mellem dem. Det skulle helt klart blive til et Walk in closet. Jeg lod mærke til at der var en dør mere overfor den dør jeg var gået ind af. Da jeg gik igennem den endte jeg på Catarinas værelse hvilket passer fint. Begge vores værelser var forbundet til Walk in closet og vi har altid sagt. Hvad der er mit er også dit, og det gjaldt specielt tøj! Så at vi på en måde delte skab gjorde ikke særlig meget. Vi brugte alligevel hinandens tøj konstant da vi jo havde samme smag. "Vidste du at vi kommer til at dele skab?" Sagde jeg og smilte. "Næ men det gør ikke noget, vi bruger hinandens tøj konstant enyways så...." Svarede hun og jeg grinte kort af hendes bemærkning. "Det så sandt som det er sagt." Sagde jeg og grinte lidt igen, det samme gjorde hun også gik jeg ind på mit eget værelse igen. Da jeg kom derind begyndte jeg at pakke ud. Jeg havde fået en normal hvid seng hvor jeg proppede mit ynglings sengesæt på. Det var hvidt og sort men mest Hvidt. I den hvide side stod der 'her side.' Og i den sorte side stod der 'his side.' Det samme med puderne. Jeg havde også fået et skrivebord som jeg satte mig til at dekorer. Jeg proppede min MacBook der op da jeg var færdig og det var helt sikkert blevet flot. Jeg havde også haft min kæmpe teddy bamse med hjemmefra! Good hvor jeg elskede den. Den lagde jeg ovre i et hjørne. Da jeg var færdig med indretningen begyndte jeg på mit tøj. Jeg kørte mine kufferter ind i walk in closet og pakkede ellers bare ud.
><><><><><><><><><><><><><
Hey, ved godt jeg lige har lavet et helt kapitel om hvordan deres hus ser ud, men vil gerne være indretnings arkitekt så sådan nogle småting betyder meget for mig. Derfor har jeg taget nogle forskellige billeder og på den måde prøvet at give jer et indblik på hvordan hendes værelse ser ud. Håber i kan lide det. ~ Celina ❤️
YOU ARE READING
Are you my .......? Seriously!
RomanceMit navn er Chaklin Payne, jeg bor i en plejefamilie men ikke meget længere. Om en uges tid rejser jeg til England for at finde min oprindelige familie, hvordan det bliver når jeg møder dem, om det er godt eller dårligt? For at være ærlig så har jeg...