*~kapitel 10~*

247 19 1
                                    

Chaklin's synsvinkel:

Jeg åbnede stille døren og vi trådte ind. Vi smed vores sko og hang vores jakker op. "Catarina!" Råbte jeg, Intet svar. Jeg gik ind i stuen efterfulgt af Diana og fandt en seddel.
"Hey Chaklin, jeg er lige til fotoshot og er først tilbage om en time. Sedlen er skrevet 15:55. Så ca. En time derfra? ~Catarina :-)" stod der. "Okay hun er først tilbage om en time." Sagde jeg. "Hmm... Okay så, hvad skal vi lave?" Spurgte hun. "Jeg kunne starte med at vise dig rundt?" Spurgte jeg igen. "Lyder skønt." Svarede hun og smilte. Vi gik så rundt og jeg fortalte hende hvad de forskellige rum var. "Hvad er der så i det der rum?" Sagde hun og løb over mod musik rummet. "Gå ikke derind?!" Sagde jeg men det var for sent, hun var allerede der inde. Hun stak langsomt hovedet ud. "Sig mig? Synger du også?" Sagde hun. "Lidt, en gang imellem." Sagde jeg og smilte usikkert. "Ej hvor Nice! Må jeg ikke høre lidt?" Svarede hun. "Øhh....... Hvorfor ikke" endte jeg op med at sige. Jeg gik ind i rummet hvor Diana allerede stod. "Hvad skal jeg synge?" Spurgte jeg. Okay jeg er nervøs! Jeg mener hvad nu hvis hun syntes jeg synger a lort?! "Kan du bubbly med Colbie?" Spurgte hun. Jeg nikkede, tog min guitar startede melodien og sang.

"I've been awake for a while now
You've got me feelin' like a child now
'Cause every time I see your bubbly face
I get the tinglees in a silly place

It starts in my toes
And I crinkle my nose
Wherever it goes I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

The rain is fallin' on my window pane
But we are hidin' in a safer place
Under the covers stayin' dry and warm
You give me feelings that I adore

They start in my toes
Make me crinkle my nose
Wherever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

What am I gonna say
When you make me feel this way?
I just, mmm

It starts in my toes
Makes me crinkle my nose
Wherever it goes
I always know
That you make me smile
Please stay for a while now
Just take your time
Wherever you go

I?ve been asleep for a while now
You tucked me in just like a child now
'Cause every time you hold me in your arms
I'm comfortable enough to feel your warmth

It starts in my soul
And I lose all control
When you kiss my nose
The feelin' shows
'Cause you make me smile
Baby just take your time now
Holdin' me tight

Wherever, wherever, where ever you go
Wherever, wherever, where ever you go"

Så sluttede jeg den og satte guitaren fra mig. Diana sad med åben mund? Er det en god ting? Okay nu gør hun mig bange?! Jeg gav hende et blik der sagde 'du skræmmer mig lidt?!' Hun rømmede sig og sagde så "du synger mega godt! Jeg syntes du sang den bedre ind hende og det er altså min ynglings sang!" Jeg grinte kort og gav hende 'er du seriøs?!" Blikket. "Ja jeg mener det squ! Du synger virkelig fantastisk!" Sagde hun. Jeg grinte kort igen. "Nå men du skal altså ikke sige det til allemulige?!" Sagde jeg hurtigt men stadig med et venligt smil. "Okay, okay! Hey jeg har en ide til hvad vi kan lave!" Svarede hun. "Jeg lytter?" Sagde jeg. "Jo se vi kunne lave en koreografi til når du skal til danseprøve?" Fortsatte hun. Det var faktisk ikke en dårlig ide, jeg mener skal jo til prøve på onsdag og har ingen koreografi så hvorfor ikke? "Jov okay det lyder som en god ide." Sagde jeg og vi begyndte.
"1-2-3-4 slide på 5-6-7 og 8" sagde Diana. I takt til musikken vi havde fundet. "Du danser forresten mega godt?! Du lever dig ind i dansen og det kan tydeligt ses." Sagde hun. Jeg rødmede og sagde "du er ikke helt værst selv." "Ej haha rødmer du? Hvor du nuttet?!" Sagde hun. "Årh hold op! Det er altså svært at lade vær, specielt i mit tilfælde! Der skal det mindste til også rødmer jeg, det så pinligt!" Sagde jeg, "jeg syntes nu at det er sødt." Sagde hun med et stort smil på hendes læber jeg skulle lige til at svare da døren nedenunder blev smækket i. Vi gik neden under og jeg så at Catarina stod og var ved at tage sko og jakke af. "Hey Carlos!" Hvinede jeg og løb over og krammede hende. "Hey Shorty!" Efterlignede hun. Da vi havde krammet færdig trak vi os. Først nu så Catarina Diana. "Carlos - Diana, Diana - Carlos" sagde jeg de smilte og begyndte så og snakke. "Jeg går ud og laver te, nogle der vil have noget?" Spurgte jeg. "Øhh ja du ved hvad jeg skal ha." Grinte Catarina. "Jov tak, har i kanel te?" Spurgte Diana. "Det har vi hel sikkert! Det min ynglings!" Sagde Catarina igen. Jeg grinte og gik ud i køkkenet. "Bare gå ind i stuen og sæt jer!" Råbte jeg. "Er på vej!" Råbte de tilbage. Jeg grinte og begyndte te'en.

><><><><><><><><><><><><><
Nyt kapitel ude håber i kan lide det!
PS. Det er Chaklin, Diana og Catarina
på billedet. Chaklin er hende længst til venstre, Catarina i midten og Diana til højre. ~ Celina ❤️

Are you my .......? Seriously!Where stories live. Discover now