Chaklin's synsvinkel:
Jeg blev slæbt op til døren, fuldstændig udvidende om hvad vi skulle her. Jeg stod foran døren sammen med Harry, Niall og Catarina. Harry ringede hurtigt på døren og ikke lang tid efter åbnede døren. En dreng med brunt hår og brune øjne så forvirret på os. "Harry.. Niall.. Hvad laver i her? Og hvem er de?" Sagde fyren. Harry skubbede ham til siden og trak os indenfor, "Harry!" Udbrød liam totalt forvirret over hvad der skete, ja velkommen i klubben! Tænkte jeg bare. Han trak os ind i det der lignede stuen og pegede på sofaen som tegn på sæt jer, vi gjorde som han bad os om og satte os. Liam kom ind i stuen og kiggede rundt på os. "Jeg håber der er en god forklaring på jeres 'indbrud' i mit hus!" Sagde han og kiggede rundt på os. Catarina og jeg lavede straks den samme bevægelse og trak hænderne op over hovedet. "Vi var ikke med til det!" Udbrød jeg pludseligt. De begyndte alle at grine lidt over vores reaktion ja alle undtal Liam som bare så mere forvirret ud. Han kiggede så over på Harry som også kiggede på Liam. "Liam sæt dig lige ved siden af Chaklin." Sagde Niall, Liam kiggede så over på Niall men da han kunne se han mente det kiggede han over på os. "Hvem af jer er Chaklin?" Catarina kiggede på mig og jeg kiggede på hende. Jeg rakte stille hånden op igen men denne gang kun den ene. "Det er jeg." Sagde jeg mega forvirret. Liam gik over imod mig og satte sig ned ved siden af mig. "Jeg kan altså godt se ligheden." Sagde Harry. Nu kiggede vi andre endnu mere forvirret på dem. "Øhh hvad?" Spurgte Catarina. "Okay lyt nu det hele skal nok blive forklaret senere, vi skal bare lige være lidt mere sikre i vores sag." Sagde Niall. Vi nikkede alle da vi omkring nu havde regnet ud at det ikke ville nytte noget at spørge videre ind til det. "Okay Chaklin, hvornår er du født?" Spurgte Harry. "28 september 1995." Liam spærrede øjnene op og kiggede lidt overrasket på mig, dog så han ikke selv helt overbevist ud. Hvad det betød anede jeg ikke. "Hvor blev du født?" Spurgte Harry igen. "Her i London, men så blev jeg bortadopteret og sendt til Danmark" Svarede jeg. Liams øjne blev endnu større. "Danmark" mumlede han. "Undskyld hvad?" Sagde jeg. "Ohh ikke noget." Svarede han. "Hvad hedder din mor?" Spurgte Harry igen "Johanne Nielsen." Svarede jeg. "Nej din rigtige mor!" Sagde Niall, "når øhh Karen Payne, skulle det meget gerne være. Vent hvorfor behøver du at vide dette?!" Sagde jeg lettere frustreret hvorfor skulle jeg nu have alle de spørgsmål. Jeg kiggede rundt på dem alle, men stoppede ved Liam. Han sad med tårer i øjnene og virkelig store øjne. Jeg troede ikke de kunne blive større men det blev de! "Liam Payne mød Chaklin Payne, din mulige lillesøster!" Vent hvad!!! Mulige lillesøster?! "Er du min ........? Seriøst?!" Stammede jeg og liam i munden på hinanden. Vi grinte lidt men skiftede så tilbage til vores seriøse ansigter. "Er i helt sikre?" Sagde Liam og kiggede på både Harry og Niall. "Vi ved ligeså meget som dig, jeg mødte hende ved lufthavnen. der var hun lige kommet hertil fra Danmark. Senere fandt jeg så ud af at hun kom for at finde sin rigtige familie og at de hed Payne til efternavn. Efter det slæbte vi hende herhen og du kender jo til resten såe..." Sagde Harry og smilte til ham. Liam kiggede tilbage på mig smilte og trak mig så ind i et kram. Et godt og trygt kram, jeg har aldrig følt noget lignende! Jeg var næsten 100% sikker! Dette var vidst min bror!
YOU ARE READING
Are you my .......? Seriously!
RomanceMit navn er Chaklin Payne, jeg bor i en plejefamilie men ikke meget længere. Om en uges tid rejser jeg til England for at finde min oprindelige familie, hvordan det bliver når jeg møder dem, om det er godt eller dårligt? For at være ærlig så har jeg...