♣️පහලොස්වන රස්තියාදුව♣️

7.6K 680 3K
                                    

"යකෝ කෙටියෙන්ම අහනවා නම් උඹ බඳින්න හදන්නේ කාසා හුත්තාගේ අයියා හුත්තා වුන උස කැරි නාකී සමනලීද බන්?...ඌව කසාදෙට සෙට්ද?....උගේ හුකන රැස් තමා යකෝ පඩ රැස්....උඹේ පවුල වෙලා ආවාට පස්සේ අපෙනුත් වැඩ ගනී බැංකු බංකුවා...."

ෆයිසර් අවීන්රව හඳුන්වන්න පුළුවන් නම් කෝටියම කියලා විජේ කියවන්නේ ඌ දන්න නාකියා ගැනමද කියන එක තහවුරු කරගන්න ලොකු වෙහෙසක් දැරුවා.....

විජේ සොකඩයෙක් වගේ උගුර යටින් සද්ද දාලා හිනාවුනේ කබල් කාර් එක උඩ දිග ඇදෙන ගමන්....

ඌ මල ඇදලා දුම් වලාවක් පිට කලා....කොල්ලා ඉන්නේ සඳ ගමනේ අතරමග.......

ඌ අතක් නවලා ඔළුව යටින් තියාගත්තේ වහල දිහා බලාගෙන....පොඩි කොල්ලා මොන ඉරියව්වෙන් හිටියෙත් ඉන්නේ ලොකු ගැම්මෙන්.....

ෆයිසර්ට ඇස් කන් නහය මේ මොකවත් අදහාගන්න බැරි වුනා.....ඌ ඇස් ලොකු කරන් විජේට ලන්වුනා.....

දස්සා ජනා නම් හිතේ හැටියට හිනාවුනේ ඇටයා විජේ දිහා බලාගෙනම ලොකු කල්පනාවකට වැටෙද්දී.....

"ජේ....නාකි පවුල උසත් වැඩීනේ බන්.....කමක් නෑ උස ගස් හුත්තවල් ඉරන්නේ බිම දාලානේ....බිමට තමා අමාරුව උඹලගේ මංගල රාත්‍රී රතියෙදි....මොන හුත්තකට මන් ඒක හිතනවද යකෝ?...උඹෙයි උගෙයි හුකාගැනිලි මට වැඩක් නෑ....."

ෆයිසර් ඔළුවත් කසන්න තියාගත්තා....ඌට තාම විජේ කියපු කසාද බැඳිල්ල අදහාගන්න බෑ....

ඒ මදිවට ඌට තිබ්බ ලොකුම ප්‍රශ්නේ උස අවීන්රයි කොට විජේයි හැමිනෙන්නෙ කොහොමද කියන ලෝක අර්බුදකාරී ගැටළුව.....

ඒ ගැන නම් ෆයිසර් නොහිතන තරමට උගේ ඇඟට ගුණ වෙයි......

එක අතකට ඌ පුදුම වෙන එක අහන්නත් දෙයක්ද...මේ අමුතු ඇටේ කොල්ලෝ දෙන්නෙක්ට ලව් කරන්න බැරිකොට කසාද බැඳිලි කියන්නේ කැරි හීන.....

ලපයාගෙන් නලලේ පැලිල්ල අළුත් කරගත්ත මුස්ලිම් කොල්ලා ඒ කිසිදෙයක් නොවුන ගානට හිටියේ.....ඌ දුක වේදනාව හංගන්න පුදුම දක්ෂයෙක්......

"ඔව් යකෝ!!!...පයිසර්!..තොගේ බිජු ඇට දෙක පල්ලා මට අවීන්රයාව ඕන....ඒ උස කැරි සමනලී තමා පයිසරයෝ මන් කසාද බඳින්නේ....සුදු අප්පෝ කියන්නේ රස්තා විජේගේ වස්තුවක්....මගේ විතරමයි...එහෙම හිතෙනකොට හිතට එන්නේ කැරිම ගැම්මක්...උගෙයි මගෙයි හුකාගැනිල්ල ගැන වදවෙන්නෙපා....කසාදෙටත් කලින් ඒවා වෙලා ඉවරයි වෙන්න ඕන හැම හිකෙන විදියකටම........"

රස්තා (Ongoing)Where stories live. Discover now