LISAS SYNSVINKEL
Det var 3 uger siden Calum havde forladt efterskolen. Yderst viste jeg ikke at jeg bekymrede mig om hvad han gik rundt og lavede eller om han havde det godt. Inden i var jeg ved at sprænge. Jeg havde på samme tid med at jeg havde lyst til at ringe til ham og få snakket, lyst til at finde ham og slå løs på ham.
Niall havde pakket færdigt og vi var gået ind på Perrie og Bettys værelse så Niall kunne få sagt farvel. Tilde, som stadig boede hos Perrie og Betty, var den første til at være henne og kramme Niall. Det var hun altid. Jeg havde ikke fortalt hende hvad der var sket og hvad Niall havde gjort siden jeg slog op med ham. Alligevel vidste hun det godt. Måske havde han selv fortalt det. I hvert fald var hun en dag kommet hen og havde sagt 'han gjorde det ikke for at såre dig. Det ville han aldrig kunne finde på' Jeg vidste godt hun havde ret. Niall havde aldrig været ude på at såre mig, men det havde han gjort alligevel og sket er sket, gjort er gjort.Da Niall havde været rundt for at sige farvel til de andre tre drenge og Maria, fulgte jeg ham ud til den taxa der holdte på parkeringspladsen og ventede på ham.
Niall havde fået lagt alt sit bagage ind i taxaen og var kommet tilbage til mig. Han kiggede på mig og lagde så sin hånd på min kind. Hans læber lagde sig blidt på mine. Det endte i et langt kys, som sluttede da chaufføren i taxaen dyttede. Jeg lagde min pande på Nialls og tog hans hånd. Han smilte. "Du har været mut hele morgenen? Jeg kommer jo snart igen. Jeg skal bare lige til bryllup og så er jeg tilbage igen." Han skulle til bryllup ved hans bror, Greg. Han skulle helt til Danmark. Det syntes jeg var alt for langt væk lige på det tidspunkt. Taxachaufføren dyttede igen. Niall klemte min hånd, slap så, sendte mig et smil og gik. Da Niall havde fået sat sig ind, kørte taxaen afsted og jeg stod alene på parkeringspladsen omringet at biler og mørke.Da jeg var kommet tilbage til værelset sad Tilde inde på min seng. "Hvad laver du her?" Hun kiggede op på mig og smilte. "Er du okay?" Jeg lagde et blik ned af mig selv. "Hvorfor skulle jeg ikke være okay?" Tilde kiggede på mig med medlidenhed i sine øjne. "Niall er lige kørt." Jeg slog mit blik i jorden. "I er jo lige blevet glade for hinanden igen? Ikke?" Jeg kiggede på hende og smilte "jeg klare mig sgu nok." Hun fniste og lagde sig tilbage i min seng. "Hey du? Hvordan er du egenligt kommet ind?" Spurgte jeg. Hun havde ingen nøgle fået, i hvert fald ikke af mig. "Niall gav mig hans nøgle så jeg kan bruge den i mens han er væk" fortalte hun. Selvfølgelig havde han det. Ikke at det gjorde mig noget. "Skal du så bare bo her?" Spurgte jeg hende. Hun satte sig hurtigt op. "Må jeg det?" Hun kiggede ivrigt på mig. "Kan jeg det?" Jeg trak på skuldrene og nikkede så. "Det kan du vel." Hendes ansigt forandrede sig til et stort smil. "Men men men" startede jeg. Hendes smil forandrede sig ikke. "Du skal hente dine ting og når du kommer tilbage, så skal vi i seng." Hun spærrede øjnene op. "Nu?!" Jeg nikkede og trak på skuldrene "jeg er træt." Hun sprang ud af min seng og ud på gangen for at hente sine ting. Jeg tog nattøj på og satte mig på sengen for at vente på at Tilde kom tilbage. Jeg rejste mig op og gik ud af mit værelse ikke vidne om hvor jeg ville hen. Jeg fortsatte og åbnede døren ind til Nialls værelse. Hans seng var redt og der var blevet ryddet op. Jeg satte mig på hans seng i lidt tid, rejste mig så op og åbnede hans skab. Jeg hev en af hans bluser ud og tog den på. Døren udefra åbnede og jeg kastede min egen bluse ind i skabet, redte hurtigt sengen igen og gik i høj fart ud af værelset og lukkede døren efter mig. Tilde stod inde på mit værelse og skiftede til nattøj. Hun fangede hurtigt mine øjne. "Hvad lavede du lige der inde, var?" Hun løftede sine øjenbryn op og ned og fniste lidt. Jeg skubbede hende blidt ned i min seng, "kan du så komme i seng." Hun kravlede ned under dynen. Jeg slukkede lyset og lagde mig ned ved siden af hende. "Det er ret trist bare at være inde dag ud og dag ind" sagde hun efter et stykke til i stilhed. Jeg vendte mig om mod hende. Hendes øjne skindede i mørket. Jeg tog hendes hånd. "Jeg ved det godt Tilde.. Jeg skal nok finde et sted til dig." Hun snøftede en gang. "Er det ellers ikke hyggeligt nok at bo hos Betty og Perrie?" Spurgte jeg hende. Hun nikkede og sagde med en knækkende stemme "jo.. Men jeg savner mor." Jeg slap hendes hånd og trak hende ind til mig. Hun puttede sig godt i min favn. "Det gør jeg også" svarede jeg hende. Lidt efter sagde hun "du dufter af Niall!" Og trak sit hovede ud af mit greb og grinte lidt. Så faldt vi begge i søvn med armene rundt om hinanden.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Alive 1 .N.H.(Afsluttet)
Фанфик(UNDER OMSKRIVNING!!) Lisa skal starte på efterskole i England med hendes bedste veninde Maria. Lisa håber på en ny start. Hvad sker der så når hendes ekskæreste, Niall dukker op? Hvad sker der da Lisas lille søster bliver nød til at flytte fra der...