Vi stoppede da vi var ved lægen. Niall kørte os ind på parkeringspladsen og holdte stille. Han drejede nøglen rundt og rejste sig fra motorcyklen. Jeg tog hans hjelm af og rakte den til ham. Han hængte den på styret og tog fat i min arm for at hjælpe mig med at komme ned fra motorcyklen. Jeg kom til at hoppe ned på min fod og jeg pev "Fuck." Niall sendte mig et skævt smil og sagde "lad mig nu bare hjælpe." Jeg ville ønske at jeg kunne uden hans hjælp men måtte indrømme at jeg ikke kunne gå. Niall lagde stille sin arm om mig og vi begyndte at gå mod indgangen. Jeg haltede og var nogle gange ved at få over balance men Niall tog ekstra godt fast da jeg var ved at falde. Vi kom ind på venteværelset og Niall hjalp mig ned at sidde. Han gik hen til sekretæren som stod og over smilte til ham, bag disken. Jeg kunne høre hende sige "Hej" og Niall svare "Hej. En tid hos doktor Frandsen her klokken 16.45?" Jeg kiggede på min mobil. Klokken var 16.40. Jeg fattede ikke hvordan Niall havde fået en tid så hurtigt? Sekræteren smilte og tastede hurtigt på computeren. "Ja." Sagde hun glad og fortsatte "til Lisa Bec.." mere nåede hun ikke at sige før Niall afbrød "ja hende" han nikkede og sekræteren kiggede op med et nu stift smil. Hun nikkede og tastede noget mere. Niall kom hen og satte sig ned ved siden af mig. Han lagde en hånd på mit lår og hans tommeltot kørte i cirkler. Mine lår blev overfyldte med gåsehud. "Niall" sagde jeg stille og prøvede ikke at smile. Niall kiggede bekymret over på mig og spurgte "hvad så? Er du okay?" Som om jeg var ved at dø. Jeg nikkede ned mod hans hånd. Jeg kunne også bare selv fjerne den men jeg ville helst ikke have at min hånd skulle i kontakt med hans. Han kiggede ned på mit lår og opdagede hans hånd der lå og nussede mig. Ham tog en dyb indånding og fjernede sin hånd. Han kørte den igennem sit hår, der var helt rodet efter køreturen. "Jeg er ked af det. Undskyld. Det er en vane. Det er svært for mig at give" han blev afbrudt af sekræteren der kom hen til os og sagde "så Lisa" Hun smilte til mig og ventede på at jeg kom op og stå. Niall hjalp mig op og spurgte stille "skal jeg gå med ind?" Jeg nikkede stille. Ligemeget hvor meget han irriterede mig og gjorde mig sindsyg, så gjorde han mig dobbelt så tryg. Niall lagde igen hans arm om mig og vi fulgte med sekræteren.
"Kan du støtte på den?" Spurgte lægen. Jeg rystede på hovedet. Niall fulgte hver en af mine bevægelse. Jeg kiggede over på ham og han sendte mig et lille smil. Jeg kiggede tilbage på lægen der sad og tog notater. "Og det skete idag?" Spurgte hun. Jeg nikkede. Lægen rejste sig op og hun tog stille fat om min fod. Hun trykkede nogle forskellige steder før hun ramte det sted hvor det gjorde ondt. Jeg gispede og hev fat i Nialls hånd af ren refleks og trang til tryghed. Jeg skyndte mig at trække min hånd væk igen. Lægen trykkede lidt mere og sagde så "jo altså.. hvis du nu bare slapper af i den så skulle det gerne gå over. Den er ikke brækket eller forstuet men jeg tror bare det er et slag der går over efter lidt tid." Hun smilte til os. Jeg nikkede til hende og sagde tak. Niall rejste sig og gav hende hånden. Lægen rakte så derefter mig hendes hånd. Jeg tog imod den og vi rystede hænder.
Niall holdte rundt om min talje og hjalp mig op på hans motorcykel. Han rakte mig hjelmen og så på mig mens jeg tog den på. Han satte sig foran mig og tændte motoren. "Det var godt at det ikke var værre." Sagde han og begyndte at køre. Jeg nikkede selvom at han ikke kunne se mig og lagde armene om ham for ikke at falde af.
NIALLS SYNSVINKEL
Da jeg havde hjulpet Lisa op til værelset og ind i hendes seng, var klokken blevet mange. Maria og Louis var stadig på vores værelse. Lisa sad på kanten af sengen og trykkede stille på sin fod. Hun ømmede sig da hun trykkede midt på fod ryggen. Hun vippede en tåre af hendes kind med sin pegefinger. Jeg satte mig ned ved siden af hende og lagde min hånd på hendes ryg. "Undskyld at jeg bliver ved med at tage fat i din hånd.." Startede jeg men Louis kom brasende ind af døren. "Ops.. Forstyrre jeg?" Spurgte han og så hen på os. Lisa rystede på hovedet og sendte ham er smil. Louis trådte et par skridt ind og spurgte "vi tænkte bare om i ville være med til sandhed eller konsekvens?" Jeg løftede mine øjenbryn og kiggede på Lisa. Hun trak på skuldrene. "Hvorfor ik?" Svarede hun så. Louis gik ud igen. Jeg kiggede på Lisa. Hendes øjne var blanke og der sad i tåre i hendes mundvige. Jeg lagde min pegefinger under og min tommeltot på hendes hage. Jeg løftede stille hendes hovede op. Hendes øjne gled hen på mine. Jeg havde sådan lyst til at kysse hende. Lysten var stærk og jeg førte mit hovede tættere på hendes. "Niall, stop" hviskede hun svagt. Jeg trak mig lidt længere væk fra hende. "Undskyld.."
Lisa vendte sig rundt i sengen og satte sig op af væggen. Louis kom ind med Maria bag sig. De satte sig på sengen uden at sige noget. "Så!" Sagde Louis og fortsatte "lad os komme igang" han kiggede på os andre og smilte. Lisa sendte ham et lille smil tilbage. Maria kiggede over på Lisa som om der var noget galt men Lisa sendte hende bare et nik med hovedet og kiggede så på Louis. "Start" sagde hun og smilte til Louis. "Okay.. Mmh.. Niall.. Sandhed eller konsekvens?" Spurgte Louis mig og kiggede på mig med vippende øjenbryn. Jeg tænkte mig om og svarede så "konsekvens." Louis smilte og sagde "okay, du skal sige at du elsker Lisa.."LISAS SYNSVINKEL
Jeg stivnede. Maria puffede til Louis med foden så diskret hun kunne. Louis kiggede over på Maria med et undskyldende smil og lagde en hånd på hendes fod. Niall tog en dyn indånding og sagde så "Ømh.. Jeg valgte konsekvens, ikke sandhed?.." Han kiggede på Louis som så forvirret ud. Jeg fangede den godt. Fuck hvor var han træls. Han skulle absolut være så pisse dejlig. Jeg holdte mit smil tilbage, selvom jeg havde lyst til at kramme Niall og kysse hans mund prøvede jeg at holde masken og kigge ned i sengen.
//Hej! Håber i kunne lide kapitlet og måske vil smide jeres mening i en kommentar?.. Det ville betyde meget. Nogle ideer til hvad der kan ske?\\
CITEȘTI
Alive 1 .N.H.(Afsluttet)
Fanfiction(UNDER OMSKRIVNING!!) Lisa skal starte på efterskole i England med hendes bedste veninde Maria. Lisa håber på en ny start. Hvad sker der så når hendes ekskæreste, Niall dukker op? Hvad sker der da Lisas lille søster bliver nød til at flytte fra der...