LISAS SYNSVINKEL
Næste morgen vågnede jeg og følte mig utrolig tryg. Jeg blev liggende i sengen med to stærke arme svøbt om mig. Vi lå i Nialls værelse, og jeg undrede mig over hvor Tilde og Zayn sov. Tilde skulle fremover bo hos Nialls forældre og have værelse i Nialls værelse. Hendes tasker fuldt med tøj og andre ting havde hun sat ind på værelset aftenen før. En mund lagde sig i mit hår og plantede et let kys. "Godmorgen" hviskede jeg og Niall svarede "godmorgen.. Jeg troede du sov" Jeg vente mig om så min front var mod ham. Jeg havde stadig hans alt for store bluse på. Jogging bukserne var blevet for varme i løbet af natten og nu lå de på gulvet. "Nej jeg vågnede for lidt tid siden." Svarede jeg ham og tog hans hånd. "Vil du med op?" Spurgte han og jeg rystede på hovedet. "Det tænkte jeg nok." Svarede Niall og ville rejse sig op. Jeg forhindrede ham næsten i det, men til sidst kunne jeg ikke holde ham nede længere. Jeg blev selv liggende imens Niall tog tøj på. Jeg lagde mig ind under hans dyne og små sov igen, lige indtil Niall begyndte at kilde mig. "NIALL!" Hvinede jeg i chok og han grinte. "Stop!" Han stoppede og gav min pande et kys. "Kom så op." Jeg tog dynen over mit hoved og rullede mig sammen til en kugle. Dynen blev hurtigt revet af mig og Niall tog fat om mig og løftede mig op. "Så" Sagde Niall og satte mig på mine ben så jeg stod op. Jeg sukkede og kiggede ned af mig selv. "Hvad skal jeg tage på?" Jeg havde egentligt ikke lyst til at gå rundt i fint tøj. "Du kan da bare beholde det der på" sagde Niall som lod et par blik glide op og ned af mig og sendte mig et smil. Jeg tog joggingbukserne som lå på gulvet og kastede efter ham "sjovt." Svarede jeg ham og roede lidt i min kuffert og fandt et par bukser og tog dem på. Jeg tog er hurtigt kig på min telefon. Der var over 20 ubesvarede opkald fra min far, et par enkelte fra Patricia og et fra min mor. Min far havde sikkert kontaktet hende. Først efter jeg havde kigget opkaldene igennem så jeg hvor sent det var. Da vi kom ud i køkkenet stod der to tallerkener og lidt brød på bordet. Greg sad ved bordet og spiste af en halv tom tallerken. "Godmorgen" sagde han og Niall sendte ham et nik. De andre måtte have spist. Vi gik ind i stuen og sagde godmorgen til Zayn og Tilde som sad og så tegnefilm. "Hvor er de andre?" Spurgte jeg. "Ude at handle." Svarede Tilde kort og rettede hendes opmærksomhed på tv-skærmen igen. "Zayn?" Spurgte jeg og han kiggede på mig. "Har de også haft ringet til dig?" Han nikkede, "selv din mor." Han smilte, og Niall og jeg gik ud i køkkenet og spiste lidt og rydede det så væk igen. "Jeg må hellere lige ringe til min mor" sagde jeg til Niall og smuttede ind på hans værelse, og han gik indtil de andre. Min mor tog telefonen med det samme. "Skat? Er i okay?" Jeg grinte og svarede "ja mor, vi har det helt fint" og derefter forklarede jeg hvad der var sket. Døren ind til værelset åbnede, og Niall kom ind og satte sig ved siden af mig. Min mor plaprede løs om at hun havde været bekymret, og at min far var flippet helt ud. Niall tog min hånd og nussede den. Jeg kiggede spørgende på ham og mimede 'hvad?', han smilte bare. Da min mor spurgte om vi ikke kom og besøgte hende inden vi tog afsted til England igen, jeg kunne ikke sige nej. Jeg lagde på og fortalte Niall om at vi skulle besøge min mor, "helt i orden" sagde han og tilføjede, "men vores fly letter altså i dag klokken fem, så ja, vi skal nok pakke nu her så vi er i god tid." Jeg gik ind til de andre som stadig sad i stuen. "Zayn, du skal pakke nu, vi tager hjem til min mor inden vi kører til lufthavnen." Han nikkede bare han mod fjernsynet, så spændende var den serie de så åbenbart. Lige i det sekund jeg trådte ud i køkkenet blev døren udefra bryggerset revet op og Nialls forældre stod i døren. "Vi mødte din far på vejen." Fortalte de i munden på hinanden og jeg nåede at blive ret så nervøs inden de videre sagde, "han spurgte om vi havde set Zayn og dig." En knude voksede i min mave og jeg kiggede spørgende på dem. "Vi fortalte ham bare at vi intet havde hørt eller set til jer og at vi da troede at både du og Zayn var på skolen." Jeg åndede lettet ud, knuden løsnede sig stille og igen kunne jeg begynde at slappe af. "Tusind tak." Sagde jeg og sendte dem et stort smil som de begge gengældte, og så begyndte de ellers at pakke deres vare ud. Zayn stod pludselig bag mig og lagde hans hænder på mine skuldre. "Hvad sker der?" Spurgte han og maste sig forbi mig i døråbningen og kiggede spørgende rundt på os alle. Ingen svarede så jeg trak ham ud i gangen, hvor alle værelserne lå på hver sin side af væggene. "De mødte min far" fortalte jeg ham og Niall hoved viste sig ved siden af den halv åbne dør. Han nåede at svare inden Zayn gjorde. "Hvad? Hvem?" Han trådte ud på gangen og jeg svarede ham, "dine forældre mødte min far." Han kørte frustreret en hånd igennem hans hår, så det kom til at stritte lidt til hver en side. "Rolig" sagde jeg og Niall slog hurtigt hans blik over på mig og kiggede tvivlende på mig. "De sagde intet." Han nikkede. "Vi bliver nød til snart at komme af sted." Sagde han bestemt og gik ud i køkkenet. Zayn og jeg besluttede os for at pakke de allersidste ting ned så vi kunne komme afsted. Min kuffert lå åben og rodet på Nialls gulv, ved siden af en prop fyldt, lukket taske som var Niall.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alive 1 .N.H.(Afsluttet)
Hayran Kurgu(UNDER OMSKRIVNING!!) Lisa skal starte på efterskole i England med hendes bedste veninde Maria. Lisa håber på en ny start. Hvad sker der så når hendes ekskæreste, Niall dukker op? Hvad sker der da Lisas lille søster bliver nød til at flytte fra der...