Ayy helloo😼 istekler varrr. Hepsine yetişmeye çalışıyorum ⭐
•
•
•
Kenan, milli takımın forvet oyuncusuydu.Herkes onun için sadece futbolcu olduğunu düşünür, ama içinde başka bir duygu var; o da Barış’a karşı beslediği hisler. Barış, takımın en yetenekli oyuncularından biri. Hem sahada hem de dışarıda onunla zaman geçirmek, onun çin tarifsiz bir mutluluk kaynağı.
Bir akşam antrenmanından sonra, takım arkadaşlarıya birlikte yemek yemeye karar verdiler..Seçtikleri bir mekana gittiler.Barış, yan masada diğer oyuncularla gülüp eğleniyordu. Onun neşesi ve enerjisi Kenan'ın ona çekilmesine sebep oluyordu. Bunum yanlış olduğunu düşünüyordum..kendisinden yaşlarca büyüktü ve her şeyden önemlisi ona "abi" diye hitap ediyordu.Ancak hissettiği şeylere engel olamıyordu. Yanlışsa bile "en güzel yanlışım" olsun diyordu. Eğlenceli geçen akşam yemeğinde Barış,bol bol kenanla sohbet etmiş hatta bazen Kenan'a o kadar yakın davranmıştı ki yanaklarının kızarmasına engel olamıyordu.
Antrenmanlar sırasında barış kendisine destek olmaya devam ediyordu.Her gollü olduğunda, yanına gelip tebrik ediyordu...bu destek, aralarındaki iletişimi daha da güçlendiriyordu. Bir gün, Kenan ve barış takım otobüsünde yanında otururken kimsenin olmamasında cesaret alarak konuşmaya karar verdi. Ve ona dönerek “Barış..abi seninle bir şey konuşmak istiyorum,” dedi. “Tabii, Kenan, ne var?” diye sordu, yüzündeki merak Kenan'ı heyecanlandırıyordu
“Son zamanlarda, seninle aramızda daha farklı bir bağ varmış gibi hissediyorum..belki yanlış anlıyorum ama ben buna engel olamıyorum” diye konuştu, kalbi hızla atıyordu. Barış, önce duraksadı. “Neden böyle düşündüğünü merak ediyorum” dedi. “Sadece takım arkadaşıyız, değil mi?” O an, içinde bir şeyler koptu. “Ama benim için seninle aramızda daha fazlası var,” dedi.
Gözleri şaşkınlıkla açıldı. “Ne demek istiyorsun? Ardayla konuşurken benim için 'sadece takım arkadaşı' dememiş miydin?” dedi. “ Hayır o konuşmanın devamı vardı,sen tam dinlememişsin.. sen bana karşı bir şey hissediyor musun?" diye sordu, sesi titriyordu.
Barışsa karşısında heyecanla konuşan bendene gülümsemeden edemedi. "Tabiki de hissediyorum, sadece ardayla olan konuşmanı duyduktan sonra her şey benim hayalimmiş gibi hissettim" dedi
"Hayır, arda bana sorduğun da ona 'sadece takım arkadaşı,daha doğrusu bir süre öncesine kadar öyleydi. Artık öyle görmüyorum ' demiştim.."
"Ben sen bir anda öyle söyleyince daha fazla dayanamadım ve oradan uzaklaşmıştım..Kenan bende seni seviyorum" demişti
İkisi de bir adım atmak için n hazırdı. Bu ilişki, sadece kalplerini değil, ruhlarını da bir araya getirmişti. Artık Kenan ve Barış, sadece takım arkadaşları değil, birbirinin her şeyiydi