Gözlerimi açtığımda, odanın karanlığı içimi kapladı. Kalbim hızla atıyordu ve terlemiştim. Kâbus yine peşimi bırakmamıştı. Kaan’ın yanımda uyuduğunu görmek, beni biraz rahatlatıyordu ama içimdeki korku dinmiyordu.
Dün gece, onu kaybettiğim o korkunç an hala aklımda taze. Karanlık stadyum, çaresizce onu aradığım o an… Yüzümdeki teri silerken, yanımda Kaan’ın sıcaklığına sarıldım. “Barış, iyi misin?” dedi, uykulu gözleriyle bana bakarken.
“Yine kabus gördüm” dedim, sesim titrek çıkıyordu. “Seni kaybettim.”
Kaan hemen yanıma yaklaştı ve beni sımsıkı kucakladı. “Beni asla kaybetmeyeceksin. Ben buradayım, her zaman yanındayım” diye fısıldadı. O an, içimdeki korkunun bir kısmı hafifledi ama yine de hissettiğim bu karanlık düşünceler beni rahatsız ediyordu.
“Bir şeyler hissediyorum” dedim, Kaan’ın sıcak bedenine gömülerek. “Seni kaybetmekten korkuyorum. Her şey çok gerçekti.”
Kaan, başımı göğsüne yasladı. “Bebeğim, bu sadece bir rüya. Ben burada, yanındayım. Hayatım boyunca seni koruyacağım” dedi. Sesi, beni saran,sakinleşmemi sağlayan bir melodi gibiydi.
O an, gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım. Kaan’ın varlığı, korkularımı dindirmeye yetiyordu. “Bunu başarmak zorundayım,bu kâbusların beni etkilemesine izin vermemeliyim” dedim kendime. Kaanla beraber ve yan yana olmak, her şeyden daha önemliydi.
Kaan, parmaklarıyla saçlarımı okşarken, “Senin yanımda olacağım, her zaman. İster kabus gör, ister başka bir şey. Sen benim en değerli varlığımsın” dedi.
Söylediği her kelime beni bir bataklık gibi çeken karanlığın içinden çekip alıyordu.Kaan’ın sevgisi, korkularımı yavaşça silip atıyordu. “Teşekkür ederim” dedim, gözlerimi kapatırken. “Sadece yanımda ol, yeter.”Ondan başka kimseye ihtiyaçım yoktu.Ve o gece, Kaan’ın sıcak kollarında huzur içinde uykuya dalmadan önce "seni seviyorum,hem de her şeyden çok" demiştim. O da beni kendine daha çok çekerek "Seni her şeyden çok seviyorum barış'ım" demişti.
Kâbuslar belki geri dönebilirdi ama beni onlardan koruyacak,o bataklıktan çekip alacak biri vardı. Kaan iyi ki vardı..
•
•
•
Kısa oldu biliyorum.. üzgünüm 😭elimden bu kadarı geliyor 🫠
Umarım beğenirsiniz ✨