Abdülkerim/Ferdi

193 12 26
                                    

Hoopl! Yine beenn🙆🏻‍♀️💖 istenmiştii
Var mı aklınızda başka ship??

Fenerbahçe ve Galatasaray, Türkiye Spor ligin de iki ezeli rakibi olarak yıllardır nefretle birbirlerine karşı duruyordu.Ancak bu Ferdi ve Abdülkerim'in birbirlerine olan  hislerin kaçınılmaz olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. Ancak taraflar arasındaki gerilimin ve aile baskısının farkındaydılar. Bu nedenle, ilişkilerini gizli tutmaya karar verdiler.

Gizli ilişkileri, gün geçtikçe zorlaştı. Taraftarların ve medyanın gözünde, her buluşma bir ihanet olarak görülebilirdi.

Ferdi ve Abdülkerim, gizli ilişkilerini daha da derinleştirmek için farklı bir şehirde bir araya gelmeye karar verdiler. Karşılaşma, İstanbul'un karmaşasından uzakta, sahil kenarında küçük bir kafede gerçekleşecekti. Her biri takımlarının formalarını giymekten kaçınıyor, sıradan giysilerle buluşma yerine geldi.

Güneş batarken, kafenin huzurlu atmosferinde oturup sohbet ederken, aralarındaki gerginlik yerini rahatlığa bırakıyordu. Abdülkerim ,Ferdi'ye gülümseyerek, "Burada olmak harika. İstanbul’un gürültüsünden uzak kalmak, seni görmek için güzel bir fırsat" dedi.

Ferdi, gülümseyerek yanıtladı: "Evet, burada kimse bizi tanımıyor. Ama yine de dikkatli olmalıyız. Birisi bizi görebilir."

Abdülkerim ,"Korkma, ben buradayım," diye yanıtladı.

Gözlerinin içine bakarak, anın tadını çıkardılar. Konuştukça, takımlarının arasındaki düşmanlığın anlamsızlığını hissettiler.

Ferdi ve Abdülkerim, bir akşam İstanbul'un sakin bir köşesindeki parka gelmişti. Her ikisi de endişeli görünüyordu. Parkta yürürken, Ferdi birden durup Abdülkerim’e döndü.

"Seninle bu durumu nasıl çözeceğiz bilmiyorum" dedi. sesi titriyor ve kontrol etmekte zorlanıyordu. "Taraftarlar ve medyanın gözünde, biz düşmanız." Bunları düşündükçe gözleri doluyordu..

Abdülkerim, derin bir nefes alarak, "Ama biz birbirimizi seviyoruz, bu yeterli değil mi?" dedi. "Neden bu aşkı saklamak zorundayız ki? İkimizin de kalbi birbiri için atıyor."

"Ama maçlar da birbirimize karşı oynuyoruz,her iki takımda birbirinden nefret ediyor." diye yanıtladı Ferdi. "Bir derbide, taraftarlar bizi gördüğünde, ne olacak? Bizi nasıl anlayacaklar?"

Abdülkerim, Ferdi’nin elinden tutup kendine dönmesini sağladı  "Belki de bunu değiştirmek bizim elimizde. Taraftarların gözündeki düşmanlık, bizim sevgimizi etkilememeli. Gerçek olan, ikimizin arasında yaşanan."

Ferdi, düşünceli bir ifadeyle yere baktı. "Ama bazıları bunu kabul etmeyecek. Bizi sevdiklerini düşündüğüm insanlar bile..."

Abdülkerim, "Hayat bu risklerle dolu. Seninle her şeyin üstesinden gelebileceğimi biliyorum. Sonuçta günün sonunda yine yan yana olacak olan biziz.. her şeye rağmen bunu denemeye değmez mi?" dedi kararlılıkla. "Hem ben şu an seninle beraberim, seninle birlikteyken kendimi daha güçlü hissediyorum."

Ferdi, gözlerine baktı. "Bunu duymak güzel. Kesinlikle kendimi çok daha iyi hissettirdi.. doğru söylüyorsun sonuçta şu an yan yana olan biziz."

Abdülkerim, Ferdi'nin rahatlayan yüz ifadesiyle gülümsedi. "Aynen öyle kıvırcığım benim. Hadi çok istediğin filmi izlemeye gidelim hm?"

Ferdi, engel olamadığı heyecanla "Gerçekten gidecek miyiz? Animasyonları sevmiyorum diyordun ama.."

"Ama sen seviyorsun kıvırcığım..sen seviyorsan benim için hiç sorun değil. Hala gitmek istiyor musun?"

Ferdi,kocaman gülümseyerek"Tabikide istiyorum!" Dedi.

Beraber sinamanın önüne geldiklerinde Abdülkerim, içeri geçmeden önce Ferdi'ye döndü "Unutmadan bu, bizim hikayemiz. Ve onu kendi istediğimiz şekilde yazmalıyız" diye yanıtladı

Ferdi, içeri girmeden kendisinden uzun olan bedene sarılmak için hamlede bulundu. Abdülkerim ise sevgilisinden önce davranarak kollarını ince bele sardı.Birlerine sımsıkı sarıldılar. Sevgileri, karşılarındaki tüm engelleri aşacak güçteydi.

futbol ship b×bHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin