Part. 18

35 4 1
                                    

Aemond seděl u okna ve svém pokoji a hluboce přemýšlel. V mysli se mu stále vracel včerejší incident v nevěstinci. Aegonova slova a činy ho tížily. Všechno to bylo tak nečekané a skutečnost, že Aegon a ostatní byli svědky jeho citů k Viseryi, ho uváděla do rozpaků. Byl z toho frustrovaný, ale zároveň se mu ulevilo, že se nestalo nic horšího. Prohrábl si rukou vlasy a snažil se utřídit si myšlenky a pocity.

Viserya seděla u stolu v jiné místnosti. Měla před sebou sklenici a džbán vína. Podepřela si rukou bradu a nepřítomně zírala na sklenici před sebou. Hlavou se jí honily nejrůznější myšlenky, včetně vzpomínky na včerejší noc.

Když Aemondovy myšlenky nepřestávaly kroužit kolem včerejší noci, přistihl se, že přemýšlí, co Viserya dělá. Měl silné nutkání si s ní promluvit, aby se ujistil, že je všechno v pořádku. Rozhodl se vstát z pohovky a zamířil ven ze svého pokoje.
Kráčel chodbami Rudé pevnosti, jeho kroky byly rychlé a cílevědomé. Hledal Viseryi, byl odhodlaný si s ní promluvit a ujistit se, že je v pořádku.
Po pár minutách ji konečně našel, jak sedí u stolu v jiné místnosti a před sebou má sklenici a džbán.
Tiše se k ní přiblížil a zůstal stát několik stop před ní, zatím nic neříkal, jen ji tiše pozoroval.

Když Viserya uslyšela kroky, ani se nepohnula, ani neodtrhla oči od stolu. Pak ale vzhlédla a uviděla před sebou Aemonda.
Nic však neřekla, sklopila oči a dívala se na sklenici před sebou. V hlavě jí stále ještě doznívaly události z předchozí noci.
Aemond před ní ještě chvíli tiše stál a pozoroval Viseryi se směsicí obav a starostí. Její mlčení ho mátlo a viděl napětí v jejím těle, to, jak upírala oči na stůl a vyhýbala se jeho pohledu.

Nakonec se zhluboka nadechl a promluvil tichým a jemným tónem ve snaze odhadnout sestřinu náladu:

"Jak se cítíš?"

Když Aemond promluvil, Viserya zvedla hlavu a podíval se na něj. Ve tváři měla ustaraný výraz. Chvíli ho jen pozorovala, než konečně vstala od stolu a nervózně si prohrábla stříbrné vlasy.
Udělala pár kroků po místnosti, než se k němu konečně otočila.

"On to ví... on to ví, Aemonde ...."

Aemomd se na ni pozorně zadíval, když si prohrábla vlasy, a v jeho pohledu se mísily obavy a pochopení. Když Viserya promluvila, srdce se mu sevřelo v hrudi.
Věděl, o čem mluví, a pomyšlení, že Aegon ví o jejich vztahu, v něm vyvolalo vlnu paniky a hněvu.

Udělal několik kroků směrem k Viseryi a jeho hlas byl plný obav a hněvu:

"Já vím. Celou noc jsem o tom přemýšlel...."

Vjel si rukou do vlasů a čelist se mu vztekle sevřela. Při pomyšlení, že by Aegon využil jejich tajemství a jejich vztah ve svůj prospěch, aby jim oběma nějak uškodil nebo s nimi manipuloval, se v něm vařila krev. Zhluboka se nadechl a snažil se udržet své emoce pod kontrolou.

Udělal několik dalších kroků směrem k Viseryi a nespouštěl z ní oči. Chtěl ji utěšit, ujistit, že všechno bude v pořádku, ale jak znal Aegona, věděl, že není jisté, zda to bude tak snadné.
Vzal Viseryiny ruce do svých, pevně je držel a snažil se ji svým dotykem poskytnout trochu útěchy.

"Měl jsem tě chránit..."

Viserya se znova rozešla, ale když k ní přistoupil Aemond a chytil ji za ruce, zastavila se a zhluboka se nadechla, aby uklidnila své neklidné myšlenky. Zvedla hlavu a podívala se na něj.

"Nemohl jsi nic udělat, Aemonde! Ani jeden z nás nevěděl, že se tam Aegon náhle objeví!"

Zlostně procedila mezi zuby.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 30 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

ZROZENÍ DRAKA [Aemond ⚔ OC]Kde žijí příběhy. Začni objevovat