8 розділ

176 10 0
                                    

Альвіна зібралася і приїхала на тренування. Вона сіла на трибунах, коли раптом відчула, як хтось підійшов до неї.

Валерій Бондар: Нам потрібно поговорити.

Альвіна: Немає про що.

Бондар: Ти серйозно? Ми ж планували одружитися.

Альвіна: Плани змінилися після того, як ти поцілував ту... іншу!

Бондар: Ми були щасливі разом! Чому ти все зруйнувала через одну помилку?

Альвіна: Бо ти знаєш, як важко я переживала зраду колишнього, а  зробив те саме!

Бондар (голосно): Я люблю тебе!

Його голос лунав на весь стадіон, і він раптово поцілував її. Футболісти "Динамо", які тренувалися на полі, озирнулися.

Альвіна: Ти здурів!

Вона сильно вдарила його по щоці і побігла геть, але її зупинив знайомий голос.

Ярмоленко: Алі, стій! Іди сюди!

Альвіна підійшла до дядька, злякано подивилася на нього і опустила погляд.

Ярмоленко: Подивись на мене.

Альвіна: Ні… мені соромно…

Він обійняв її.

Ярмоленко: Я все розумію, моя маленька дівчинка виросла, закохалася... Але правильно зрозумів? Ти хотіла вийти заміж за гравця-конкурента?

Альвіна: Так... Я так сильно його люблю, а він перед матчем цілувався з іншою дівчиною. Я така дурепа. Він каже, що любить мене… може, мені його пробачити?

Ярмоленко: Ні в якому разі! Ти не повинна принижувати себе заради когось. Але зараз я з ним поговорю.

Альвіна: Не треба...

Але Андрій уже йшов до Бондара й вдарив його в обличчя.

Ярмоленко: Яке ти мав право так з нею поводитися? Я готовий заради неї на все!

Він вдарив ще раз, і ще, поки охорона не втрутилася й не вивела їх обох зі стадіону.

Альвіна дивилася на все це й плакала.

Вова: Все буде добре, чуєш?

Він підійшов, намагаючись заспокоїти її.

Альвіна: А де Коля?

Вова: Він пішов, щойно побачив, як ти цілуєшся з Бондарем.

Альвіна: Ні, ні, ні!

Вона побігла до роздягальні, сподіваючись знайти Колю. Але як тільки він побачив її, одразу зачинив двері на ключ.

Альвіна: Коль, послухай мене.

Коля: Іди до Валерія. Думаю, він за тобою скучає!

Альвіна: Але ми з ним розійшлися!

Коля: Я вірю своїм очам, а не твоїм словам. Я довірився тобі, а ти!

Привітик 💖, для того щоб отримати спойлер знайдіть підреслене слово та напишіть його мені в анонім бот, силка в тгк:shapa152 ❤️‍🔥💋

Все почалось з невдалого компліментуWhere stories live. Discover now