І тут раптом хтось постукав у двері. Микола й Альвіна здивовано переглянулися, не чекаючи нікого зранку. Микола підійшов до дверей і, обережно відчинивши їх, побачив усміхненого чоловіка на порозі.
Перед ними стояв дядько Альвіни — Андрій Ярмоленко, з великим пакетом в руках і широкою посмішкою.
Альвіна: Дядьку Андрію! Яка приємна несподіванка! Заходь!
Андрій: Вітаю вас, молодята! Як ваш ранок? Чув, що маю тут маленьку принцеску — Софійку — вітати!
Андрій увійшов до кімнати, підкреслено обережно, ніби боявся розбудити малу. Альвіна і Микола усміхнулись, відчуваючи, як затишок і радість наповнюють дім ще сильніше.
Микола: Доброго ранку, Андрію! Так, наша маленька ще спить, але ти заходь, розповідай, як дорога була?
Андрій: О, дорога не страшна, коли знаєш, що приїдеш до таких хороших людей. —Пошепки—І ще до маленької красунечки. Я ж привіз для Софійки її перший подарунок.
Андрій обережно дістав з пакета маленьку м’яку іграшку — миле зайченя з великими вушками та рожевим бантиком.
Альвіна: Дякую, дядьку, це так мило. Вона буде в захваті, коли підросте трохи.—зворушено мовила вона.
Андрій: Нехай знає, що її люблять з перших днів. І я тут, щоб допомагати. Ну що, як почуваєтесь, як молоді батьки?
Микола і Альвіна переглянулися, розуміючи, що такі моменти — це і є справжнє щастя.
Микола: Це неймовірно. Софійка така маленька, але вже займає все наше серце. Кожен день з нею — нова пригода.
Андрій: (усміхається) Знаєте, у вас зараз найкращий час, насолоджуйтеся кожним моментом. А я буду поруч, якщо потрібно.
Вони продовжили говорити, насолоджуючись простими і теплими розмовами, знаючи, що цей ранок — це початок ще одного незабутнього дня, сповненого любові та підтримки близьких.
Дядько Андрій пішов, а сім'я як і планувала вирішила провести день тільки у трьох.
Микола: Ну що, як тобі подарунок від дядька Андрія?
Альвіна: Просто неймовірно! Він завжди знає, як зробити щось особливе.
Микола: Я навіть не думав, що стільки людей буде радіти за нас.
Альвіна: Так, це відчуття, коли родина та друзі ділять твоє щастя — незрівнянне.
Софійка тихо ворушиться.
Микола: О, здається, наша принцеса прокидається!
Альвіна: Дивись, вона вже цікавиться своїм зайченям.
Микола: Ну, тепер це буде її улюблена іграшка.
Альвіна: Думаєш, вона зрозуміє, скільки любові ми всі їй даруємо?
Микола: Згодом. Вона зростатиме в цьому теплі.
Микола: А пам’ятаєш, як ми тільки мріяли про це?
Альвіна: Так, і зараз це здається таким далеким і водночас близьким.
Привітик 💖, для того щоб отримати спойлер знайдіть підреслене слово та напишіть його мені в анонім бот, силка в тгк:shapa152 ❤️🔥💋
ВИ ЧИТАЄТЕ
Все почалось з невдалого компліменту
FanfictionЦя історія про закохану пару яка переживає труднощі та витримує їх не зважаючи на різницю в часу. А все інше зрозумієте вже під час прочитання фф🐍💫💋