17 розділ

155 9 0
                                    

Коля постукав у двері.

Коля: Чому ти втекла?

Але дівчина вже нікого не чула — у неї почалася панічна атака, вона не могла себе контролювати, її всю трясло.

Коля: Все нормально?

—Тиша—

Коля: Альвіно, я зараз виб'ю двері.

Він увійшов у кімнату й побачив, як вона сидить, притулившись до стіни, тремтячи.

Коля: Сонце, тримайся, все буде добре, вибач. Давай, вдих, видих.

Коля побіг у сусідню кімнату, взяв покривало, укрив її та почав дихати разом із нею.

Альвіна:  Дякую...

Коля: Пішли, я приготую тобі смачний чай, і ми поговоримо, добре?

Альвіна: Ага...

Вона підвелася, але її коліна підгиналися.

Коля: Ч-ч-ч...

Він підняв її на руки, й вона міцно притиснулася до нього.

Альвіна: Не залишай мене... Ми обіцяли бути разом...

Коля: Я й не збирався цього робити, не бійся.

Коли чай був готовий, Альвіна не хотіла злазити з його колін, тому пила чай, сидячи на ньому.

Коля: Можемо поговорити?

Альвіна: Ага... — сказала вона, глянувши на нього наляканими очима. Коля погладив її по плечах.

Коля: Ти віддалилася від мене. Чому?

Альвіна: Мені набридли наші постійні сварки. Ти наче зриваєшся на мені...

Коля: Ти ж знаєш, який у мене був тяжкий місяць: відновлення після аварії, повернення до тренувань, вся ця метушня...

Альвіна: Я думала, у тебе хтось з'явився.

Коля: Ти знаєш мою ситуацію. Моя колишня мене зрадила, тому я ніколи такого не зроблю.

Альвіна: Я злякалася, що ти хочеш мене покинути...

Коля: Я зробив тобі пропозицію, можеш бути впевненою на всі 100%.

Альвіна: Добре...

Коля: Давай домовимося: відтепер завжди говоритимемо одне одному про всі проблеми й непорозуміння.

Альвіна: Домовились.

Коля : Ти не забула, що ми планували весілля?

Альвіна: Я вже дещо придумала.

Коля: О, бачу, очі вже загорілися!

Альвіна з захопленням почала розповідати йому про свої плани на весілля.

Коля: Я так тебе люблю.

Альвіна: І я тебе.

Коля ніжно поцілував її в носик.

Привітик 💖, для того щоб отримати спойлер знайдіть підреслене слово та напишіть його мені в анонім бот, силка в тгк:shapa152 ❤️‍🔥💋

Все почалось з невдалого компліментуWhere stories live. Discover now