Епілог♡

85 7 0
                                    

Пройшло кілька років відтоді, як Микола та Альвіна долали перші виклики батьківства разом. Тепер вони мешкали в Іспанії, де Микола став одним із найкращих футболістів "Реал Мадрид" — команди, про яку він колись тільки мріяв. Його обличчя прикрашало обкладинки спортивних журналів, а ім'я стало відомим у світі футболу. Коля  досягнув своєї мрії, але це не змінило найважливішого для нього — його сім'ї.

Софійка, якій уже п'ять років, виросла енергійною та допитливою дівчинкою. Вона любила спостерігати за тренуваннями тата, часом навіть намагаючись повторювати його рухи. А нещодавно в її житті з'явився молодший братик, Сашко, якому було три рочки. Маленький Саша з захопленням дивився на сестру й тата, і вже зараз пробував копати м'яч своїми маленькими ніжками. Микола та Альвіна бачили, як їхні діти ростуть у атмосфері підтримки та любові.

Алі, яка колись з хвилюванням залишалася наодинці з Софійкою, тепер упевнено працювала тренером із дитячого футболу. Вона проводила заняття для дітей, допомагаючи їм робити перші кроки у спорті. Її терпіння, розуміння та любов до футболу робили дівчину ідеальним наставником для малечі, і діти завжди радо поспішали на тренування. Алька не просто стала тренером — вона знайшла своє покликання.

Одного ранку, коли Шапа збирався на черговий матч, а Альвіна завершувала збирати дітей на тренування, вони зупинилися на мить і обмінялися поглядами. Тепер їхня мрія жити разом, будувати майбутнє для своєї малечі і надихати їх власними прикладами здійснилася. Це був новий етап  життя, наповнений успіхами, маленькими радощами та нескінченною вдячністю одне одному.

Новини про новий фф у моєму тгк:shapa152 ✨️💗

🎉 You've finished reading Все почалось з невдалого компліменту 🎉
Все почалось з невдалого компліментуWhere stories live. Discover now