32 розділ

136 6 0
                                    

Зранку Микола прокинувся першим. Він подивився на неї, як вона спала поруч, і ніжно поправив її пасмо волосся, що впало на обличчя.

Микола:(тихо) Як же ти гарна… навіть уві сні.

Вона розплющила очі і, побачивши його поруч, усміхнулася.

Альвіна:Ти вже давно не спиш?

Микола:Трохи... Не міг відірватися, як ти спиш, така спокійна. Це щось неймовірне.

Альвіна:(усміхається)Тобі справді подобається спостерігати за мною вранці?

Микола:Кожна хвилина варта цього.

Алі притулилася до нього ближче, ще не зовсім прокинувшись, відчуваючи тепло його обіймів.

Альвін:Знаєш, ти мій улюблений момент ранку.

Микола:(усміхається) І ти для мене. Мені хочеться, щоб такі моменти тривали вічно.

Він злегка торкнувся її щоки пальцями, проводячи ніжними дотиками, ніби боявся зруйнувати цей ідеальний ранок.

Альвін:(тихо)З тобою так спокійно… Я могла б так лежати годинами.

Микола:Тоді залишайся. Нікуди не йди, просто будь поруч.

Вони продовжують лежати разом, говорити пошепки, ділитися теплом і дрібними моментами щастя.

Вона:Давай сьогодні нікуди не поспішати. Можемо просто побути втрьох?"

Микола:Залюбки. Можна разом поснідати, а потім прогулятися, тільки ти, я і Соні.

Вона:Мені це подобається. Ти завжди знаєш, як зробити день особливим.

Микола притягнув її ще ближче і поцілував у чоло.

Микола:Ти заслуговуєш на кожну хвилину щастя, яке тільки можу тобі дати.

Вона відповіла йому теплим поглядом, усвідомлюючи, що для них обох цей ранок став чимось важливим і справжнім.

Вони лежали, дивлячись один на одного, коли перші сонячні промені пробивалися крізь фіранки, наповнюючи кімнату м’яким світлом.

Альвіна:Сонце зараз таке тепле і ніжне… але твої обійми тепліші.

Микола:(усміхається)Твої слова роблять цей ранок особливим. З тобою кожен день здається кращим.

Він провів рукою вздовж її плеча, відчуваючи, як серце б'ється швидше від її близькості.

Альвіна:Миколо, з тобою я відчуваю себе коханою… не просто важливою, а по-справжньому цінною.

Микола:(ніжно торкається її обличчя) Ти і є для мене найцінніша. Кожен твій погляд, кожна посмішка — все це я зберігаю в серці.

Вони встали з ліжка, і, не випускаючи руки один одного, підійшли до вікна, щоб разом зустріти новий день.

Микола:Давай зробимо так, щоб цей день був тільки для нас.

Вона:І щоб кожен момент був незабутнім?

Микола:Так, щоб ми згадували його навіть у найзвичайніші дні. Я хочу, щоб ми проживали життя, яке наповнює нас справжнім щастям.

Вона притиснулася до нього, відчуваючи тепло і ніжність.

Альвіна:Ти і є те щастя. Кожна мить з тобою — це як магія.

Микола:Тоді нехай вона ніколи не закінчується.

Привітик 💖, для того щоб отримати спойлер знайдіть підреслене слово та напишіть його мені в анонім бот, силка в тгк:shapa152 ❤️‍🔥💋

Все почалось з невдалого компліментуWhere stories live. Discover now