«فلش بک»
با اخمی که قصد پاک شدن نداشت به امگایی که متقابلا مثل خودش با غضب بهش نگاه میکرد ، زل زد . خط و نشون کشیدن و جرقههای خشم و نفرتی که بینشون در حال رد و بدل شدن بود قابل مشاهده و مشهود بود . جیمین در حالی که سعی میکرد از برق چشمهای فرد روبهروش چشم برنداره ، جرعهای از سوجوش نوشید و لیوان خالیشو روی میز کوبید ، نیشخندی روی لبش نشوند و با اعتماد به نفسی که به خاطر مستی به سراغش اومده بود ، خطاب به الفا کیم محکم و کوبنده گفت" فکر یه لمس ساده هم به سرت نزنه تهیونگ شی و اگر نه همینجا شقه شقت میکنم "
تهیونگ تکخندی زد و کمی به سمت امگا متمایل شد تا با استفاده از فورمونهایی که از قصد ازادشون کرده بود میزان جدی بودن حرفش و برنده بودنشو به رخ بکشه
" توی جوجه رنگی میخوای منو شقه شقه کنی ؟ فکر نمیکنی زیادی برای اینکار کوچولویی ها؟؟ برو بچه برو کنار بذار باد بیاد "
" عقل کاراییش بیشتر از قده اقای کیم دقیقا همون چیزی که تو نداری و اگر نه این کری خوندنای بچگونه رو توی راهنماییت باید پاسشون میکردی ! "
پیروزمندانه خیره به چهرهی مثلا خونسرد جلو روش به مبل پشت سرش تکیه داد و پا روی پا انداخت . قطعا کسی نمتونست توی تیکه انداختن بهش رو دستش بلند شه ، الکی نبود که برای هر حرفی چیزی توی استین داشت .
تهیونگ :" بیا شرط ببندیم "
جیمین : " چی ؟ "
الفا اخمی کرد و دم عمیقی گرفت
" بیا شرط ببندیم بعد هوسوک کی با جونگکوکی میرقصه "
" هه ! جونگکوکی ؟ از کی تا حالا شده جونگکوکی ؟ اون برای تو فقط جونگکوک خالیه انقدر زود پسر خاله نشو! مثل اینکه یادت رفته به خاطر تو عوضی حالش بد شد ! "
" نخود آش نشو و سرت تو کارت خودت باشه امگا پارک . رابطه منو جونگکوکیی فقط به خودمون مربوطه ، مگه من میام توی زندگی تو و جونگکوکیی دخالت کنم که تو این کارو میکنی ؟ "
جیمین خنده ناباوری به خاطر جونگکوکی غلیظی که الفا از روی قصد میگفت کرد و سعی کرد عاقلانه ترین تصمیمش روی توی مستی بگیره ولی خب ... محض رضای فاک کی تو مستی تونسته بود تصمیم عاقلانه بگیره که اون دومیش باشه ؟
حتما باید وقتی هوش و حواسش سر جاش میومد جواب درست حسابی به مرد وقیح روبهروش میداد تا الکی دم در نیاره .
پوفی کشید و دست روی شقیقهی دردناکش کشید ولی در نهایت نتونست جلوی وسوسه شدنش برای شرط بندی رو بگیره
VOCÊ ESTÁ LENDO
BL actors
Fanfic« در حال اپ » جئون جونگکوک ، امگای خوانندهای که برای اولین بار در خواست بازی توی یک سریال بیال رو قبول میکنه چی میشه اگه پارتنر سریالش یعنی کیم تهیونگ الفا، بازیگر مشهوری که همه عاشقش میشن یک شرط برای همبازی شدن باهاش بذاره و اون شرط اینکه که به...