12.Bölüm Efsun'dan

1.7K 266 337
                                    

İyi akşamlar çiçeklerim💃🏻

Toplaşın askerimiz var🇹🇷

Geçmiş Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun🇹🇷

İnanın ki bu akşam bölüm atma fikri yoktu aklımda yarın atarım diye düşünmüştüm ama öyle bir bölüm oldu ki bir an önce okuyun istedim.

Çok uzatmak istemiyorum okurkenki hislerinizi satır aralarında yorum olarak yazın çiçeklerim hepsini okuyorum.

4350 kelimelik bir bölüm bırakıyorum size bölüm sonunda buluşalım hepinize keyifli okumalar diliyorum❤️


Birgül'ün kapıdan bana defalarca kez seslenişini duymuyordu kulaklarım uğum uğum uğulduyordu.

Sabahın seher vaktinde karşıma dikilen o hadsiz neler demişti öyle bana,kendini ne zannediyordu?

Cevap vermeme bile izin vermemişti,yol ortasında şok hâlinde kalışımın bilmem kaçıncı dakikasını deviriyordum.Bu kendini bilmez serseriyle gerçekten de başım dertteydi.Hayır ona ben mi bu yüzü verdim dicem ama yok,benden ona giden ne olabilir ki?beni her kıstırışında kaçıp kurtulmak istemekten başka ne yapmış olabilirdim ki?

Elimi kalbimin üzerine götürüp bastırdım acıtmak ister gibi.

"Beğendin mi ettiğini! hep senin yüzünden oluyor bunlar,onu görünce yerinde durmuyorsun nabzımı bozup heyecanlandırıyorsun adama cevap veremeyince meylettigimi zannediyo"

"Kız Efsun."

"Hii!"

Yerimde irkilip kapıda dikilen Birgül'e döndüm yüzümü.

"Birgül korkuttun beni."

"Ne yapıyorsun Efsun burada?

"Bayrağa bakmaya gelmiştim de..."

Kollarını göğsünde kavuşturup manalı bakışlarıyla"Hmm öyle mi?"diye sorduğunda yutkunuşuma engel olamamıştım.

Sır verircesine sesimi kısıp yanaştım yanına.

"Birgül."

"Bişey olmuş söyle hemen!"

Kargalar sabah sabah bokunu yememiş ama Birgül müneccim boku yemiş o kesin,birşey de kaçmıyor gözünden Maşallah.

"Nereden anladın?"

"Kalbini tutuyorsun."

Eliyle kalbimi gösteriyordu,kafamı eğip elimle bastırdığım göğsüme baktım,hâla elim kalbimin üzerinde miydi yani!benim aklım başımdan gidiyordu galiba.
Aklım da gitse ruhum da gitse bu kalp burada kalacaktı.

"Duydun mu beni!!"

"Hiç kime diyorum?duyuyor mu bak!ne arsız birşeysin sen?"adamın yanımızdan gidişinin üzerinden dakikalar geçmişti ama o hâla çırpınıyordu fırtınalı bir okyanus gibi.

Laftan anlamayan arsızın biri Yıldırım diğeri de şu kalbimdi,çektim elimi üzerinden biraz daha yanaştım Birgül'ün yanına.

"Birgül sabah sabah o geldi kapıya."

"Kim?"

"Rahmetli annenanem."

"Torununu hayırlamaya mı gelmiş?"

EFSUN | Büyülü Ve Âsi Bir Sonbahar Rüzgarı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin