13.BÖLÜM

1.4K 110 115
                                    

Selaaaam bir bölümle daha karşınızdayım.

Yorumlarınız mesajlarınız için teşekkürler ediyorum. O kadar güzel şeyler yazıyorsunuz ki acayip motive oluyorum🙏

Umarım bölümü de beğenirsiniz. İyi okumalar.

ÇÖPLÜK

13.BÖLÜM

"Senanın burada ne işi var?" diyerek sinirle Alaz'a doğru yaklaştı Asi. Şu anda içinde oluşan öfke bombasını Alazın üzerinde patlatmak istiyordu. Ama yapamıyordu, yapamadıkça da sinir kat sayısı daha çok artıyordu.

"Nereden bilebilirim? Kaç gündür beraberiz ya hani..." dedikten sonra Umut'a döndü. "Gelsin buraya" diyerek bedenini koltuğa bıraktı Alaz.

"Oğlum ne bu rahatlık? Kız Çöplüğe gelmiş? Nereden biliyor senin burada olduğunu?"

"Bana sorular soracağınıza oturun, beraber öğrenelim." Yaman da tekli koltuğa oturduğunda, Asi oturmadan köşede ki masaya doğru yürüyüp ellerini göğsünde birleştirdi. Oturmak falan istemiyordu şu anda.

Sena içeriye girdiğinde, Asi gözlerini ona dikerek nefesini verdi. Ne zamandan bu yana Sena'yı görmeye tahammülü yoktu bilmiyordu ama canı fena halde sıkılmıştı.

"Alaz yüzüne ne oldu?" Sena bir anda yüzüne dokunacakken Alaz başını geri çekti.

"Sena konu benim yüzüm mü? Ne işin var senin burada?" Alaz ayaklanarak Senanın karşısına dikildiğinde, Asi güçlükle yutkunarak elini boynuna yerleştirdi. Ne hakla yüzüne dokunmaya çalışabilirdi? Nasıl bu kadar rahat olabiliyordu ki?

"Burada olduğunu duydum, dedim ki bir gidip Alazı göreyim" Sena gülerek arkasına dönüp evin içinde gezdirdi gözlerini. Ardından Asi'ye bakıp tekrardan Alaz'a döndü.

"Sen benim burada olduğumu nereden duymuş olabilirsin?"

"Bazı araştırmalarım sonucu buldum diyelim. Sen tam olarak burada ne olduğunu açıklamak ister misin?"

"Ne zamandan bu yana hesap veriyorum kızım ben sana? Seni bu konuda kaç kere daha uyarmam gerekecek Sena?"

"Serhan amcaya verirsin belki? Sahi seni İtalya da sanıyorlardı değil mi? Ama sen buradasın. Neyin peşindesin Alaz? Neden böyle bir yalan söyleme gereği duyuyorsun ailene?"

Alaz ellerini cebine sokarak Senanın üzerine doğru yürüyerek gülümsedi. "Beni tehdit mi ediyorsun sen?" diye sorduğunda, Sena bir adım gerileyerek sıkıntıyla saçlarını arkaya doğru attı.

"Tehdit değil durum değerlendirmesi diyelim. Bütün bunları Serhan amca duysun istemezsin değil mi?"

Senanın hiçbir şey bilmediğini anlamıştı Alaz. Aksi halde neden böyle bir yalan söylüyorsun diye kendisine sormazdı. Ama bu kadarını bile yapıyor olması fazlasıyla can sıkıcıydı.

"Beni bu kadar iyi tanıdığını iddia ediyorsun ya, benim hakkımda bir bok bilmiyorsun aslında. Ne sanıyorsun kızım sen? Karşıma geçip beni tehdit edebileceğini mi? Ne olacak sonra? Sen babama bir şey söyleme diye, söylediklerini mi yapacağım? Çok fazla Türk filmi izliyorsun anlaşılan sen."

Alaz o kadar sert ve taviz vermeyen bir ifadeyle konuşuyordu ki, Sena bir an için yutkunarak ne söyleyeceğini bilemedi.

"İtalya sarmadı erken döndüm. Yaman, Rüyayla ilgili konuşmak için beni buraya çağırdı ben de geldim. Açıklamam bu! Peki senin açıklaman ne? Buraya gelip, benim karşıma geçip, beni tehdit ederken ne geçiyordu tam olarak aklından?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 2 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇÖPLÜK (ASLAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin