17.BÖLÜM

1.5K 136 154
                                    

Yeni bölüm sizlerleeeee...

Yorumlarınızı eksik etmezseniz sevinirim. Çünkü yazmama sebep olan en büyük etkenlerden birisi diyebilirim.

İyi okumalar.

ÇÖPLÜK

17.BÖLÜM

Asi parmaklarını üşüyen kolunda gezdirerek kafasını koltuğa bastırdığında fazlasıyla gergindi. Kılıç'ı arabanın arkasına atmıştı Alaz ve yola koyulmuşlardı beraber. Arabada bir ceset, İstanbul'un işlek caddelerinden birinden geçerlerken, Alazın bakışları anlık olarak Asi'ye döndü.

"Arka koltukça ceketim var, onu üzerine giyin."

Alaz klimayı biraz daha yükselttiğinde, Asi arka koltukta ki ceketi alarak üzerine geçirip kapüşonu da kafasına geçirdi. Alaz usulca parmaklarını kızın çıplak bacağında gezdirerek yukarıdan aşağıya doğru okşayıp ısıtmaya çalıştı onu. "Buz tutmuşsun Asi" dedi isyan eden bir ses tonuyla.

"Şarkımı söyleyip kulise geçer üzerimi değiştiririm diye düşünmüştüm. Nereden bilebilirdim acaba birini öldüreceğimi Alaz"

Asi sinirle Alazın bacağında ki eli ittirdiğinde, çoktan ısınmıştı bile. Bir dokunuşuyla bile nasıl böyle yakıyordu hiç anlamıyordu.

"Ayrıca çocuklara söylerdik hallederlerdi, niye biz taşıyoruz bu cesedi?"

"Öyle bir vaktimiz olduğunu mu sanıyorsun? Biri görebilirdi, halka açık bir yer ha hani orası güzelim. Ayrıca ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi" diyerek köşede ki suyu alıp Asi'ye uzattı.
"Su iç sakinleş biraz" Asi onun uzattığı suyu alarak bir yudum içti. Gerilmesi çok normaldi ama Alaz yanındayken de garip bir güven duyuyordu bu konuda.

"Şimdi beni dinle. İleride tabelanın orada indireceğim seni, karşısında ki siyah jipe bineceksin, anahtarı üzerinde. Direk Çöplüğe geç ve hiç kimseye tek kelime etme. Ben  sana haber vereceğim"

Alaz sağda durduğunda, bakışlarını Asi'ye çevirdi hızlıca. Mesaj atıp arabayı hızlıca ayarlarmıştı çünkü Asinin daha fazla gerilip, bu işe dahil olmasını istemiyordu.

"Ne diyorsun ya sen? Hiçbir şey olmamış gibi eve gitmemi bekliyorsun benden? Ben öldürdüm onu..." Alaz biraz daha yaklaşarak yüzünü avucunun içine alıp gözlerinin içine baktı.

"Benim için yaptın Asi. Bak, ölmesi gerekiyordu öldü tamam mı? Ayrıca hayatta kalmak için daha önce de birilerini öldürmek zorunda kalmışsındır eminim" Asi gözlerinin dolmasına engel olamazken, boğazı düğümlenmişti. Evet ilk defa yapmıyordu. Ama uzun zaman sonra ilk defa yapıyordu, haliyle de biraz kötü hissetmiş olabilirdi. Bu aleme giren herkes ama herkes zaten ölmeyi göze alarak giriyordu. Kılıç masum birisi değildi, hiçte olmamıştı.

"Şimdi söylediğimi yap güzelim hadi"

"Seni bırakmayacağım" dediğinde, Alazın kararlı bakışları yavaş yavaş yumuşamıştı.

"Beraber girdik bu işe beraber sonlandıracağız. Hiçbir yere gitmiyorum Alaz." diyerek yüzünü Alazın ellerinden kurtararak ellerini göğsünde birleştirip sırtını koltuğa yasladı.

"Biraz daha da burada beklersen, polis gelip arabayı çekmemizi isteye bilir. Sür hadi"

"İnatçı bir keçi olduğunu biliyorsun değil mi?"

Alazın söylediği şey karşısında, Asi inanamayan bir ifadeyle ona baktı. "Bunu bana sen mi söylüyorsun?" dediğinde, içten içe ne kadar yakışıklı olduğunu düşünmekle meşguldü. Resmen bir moda ikonuydu, ne giyse o kadar güzel yakışıyordu ki.

ÇÖPLÜK (ASLAZ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin