Bu bölümle uyumlu mu bilmem ama içimden şarkı önerisi de yapmak geldi. Within Temptation- What have you done ❤️
*
Kafamı çevirdiğimde büyük bir el gördüm, Ceyhun'un elini!
"Ne yaptığını sanıyorsun sen!?" diye bağırdığımda tüm sınıf bize döndü.
"Ne oluyor orada!" diye bağırdı hoca da.
"Hocam çıkabilir miyim, lütfen ?" diye sordum beklenti dolu gözlerle.
Hoca bir bana bir de Ceyhun'a baktı ve "Çık bakalım.."dedi. "Bu konuyu daha sonra konuşacağız ama. "
"Tamam." diye mırıldandım ve eşyalarımı çantama doldurup fermuarını çektim. Ceketimi elime aldım ve Ceyhun'a sert bir bakış atıp hızlıca yanından geçtim. Sınıftan çıktıktan sonra koşar adımlarla okuldan da dışarı attım kendimi.
"Soktuğumun çocuğu! Orospu çocuğu!"diye bağırdım. İçimdeki siniri kusmak istiyordum. Yaptığı çok adiceydi ve tacize giriyordu. Belki de okuldaki kızların yarısından fazlası o anın hayalini kuruyor olabilirdi, tıpkı eski ben gibi.. Eski diyorum çünkü artık Ceyhun'a karşı içimde sadece nefret,sinir ve kin vardı. Tekrar "Adi orospu çocuğu! Sikeyim seni de, yakışıklılığını da!" diye bağırdım.
"Vaov! Seni bu kadar kim sinirlendirdi bakayım?" diye bir ses işitince arkamı döndüm. Esmer, saçları siyah ve erkek kesiminde olan bir kızla karşılaştım. Kırmızı ruj sürmese erkek bile sanabilirdim. Göğüslerini bol bir tişörtle gizlemişti. "Hey sana diyorum güzelim?" diye seslendiğinde kendime geldim ve "Hiç, bahsedilmesine bile gerek olmayacak kadar önemsiz biri.." diye mırıldandım.
"O halde neden bu kadar çıldırmış görünüyorsun?" diye sordu gülerek.
"Sanane ya sen işine baksana!" dedim. Bu kız da nereden çıkmıştı şimdi. Bahçede tek olduğumu düşünerek küfür etmiştim.
"Orada dur bakalım. Sinirini benden çıkarabileceğini mi düşündün?" dedi üstüme üstüme gelmeye başladığında. Dürüst olmak gerekirse tırsmıştım.
"Kusura bakma. Sen sürekli soru sorunca sinirlerim bozuldu." dedim hızlıca. Hala üstüme geliyordu. Bu kızı daha önce görmediğime emindim. Kesin yeni gelmişti ve çokta belalı bir tipe benziyordu. Benle hemen hemen aynı boyda olduğu için son sınıf olduğunu düşünmüştüm.
Kız durdu ve bir anda kahkaha attığında ne olduğunu anlayamamıştım. "Akli dengenin yerinde olduğundan emin misin acaba? " diye bir soru yönelttim. Hala gülmeye devam ediyordu. "Ben ciddiyim bu arada." dedim.
"Tamam tamam sakin ol." dedi ellerini göğüs hizasında kaldırarak. "Yemeyeceğim seni." dedi sırıtarak. "Adım Yaprak." dedi elini uzatarak. Elimi uzatıp elini sıktım. "Asya." diye mırıldandım.
"Güzel isimmiş, Asya." dedi gülümseyerek.
"Seninki de güzelmiş. Ne demek?" diye sordum gülerek.
"Güzel espiriydi." dedi sırıtarak. Cebinden bir dal ve çakmak çıkardı. O sigara dalı onun cebinde nasıl kırılmamıştı merak etmiştim ama okulda nasıl bu kadar rahat bir şekilde sigarasını çıkarıp içtiğini çok daha fazla merak ediyordum doğrusu.
"Ya birisi görürse?" diye sordum.
"Sence sikimde mi?" dedi omuz silkerek. "İster misin derdim ama sonuncuydu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex On The Bitch
Novela JuvenilSıradan bir yaşam, arkadaşlarınızla geçirdiğiniz sıradan günler... Şehir değişimi nedeniyle ayrı kaldığı arkadaşı ile karşılaşıp tüm hayatını alt üst eden masum bir kızın sürtüklüğe attığı ilk adımlarda ona eşlik eden bir serserinin hikayesi... Masu...