5~Şişe Çevirmece mi?

1.9K 10 3
                                    



Hızlıca yataktan çıktım ve pencereyi açtım. Aşağı baktığımda karşımda Miray, Oğuz, Irmak, Giray ve Yamaç duruyordu.


"Yok artık!" diye sessizce bağırdım.-o nasıl oluyorsa-


"Var artık. Kenara çekil tırmanacağız." dedi Miray.


"Sen şaka mısın!?" diye ciyakladım. Daha sonra elimi ağzıma götürüp kapadım. Sesim farkında olmadan çok yüksek çıkmıştı. Annemler uyanırsa ve aşağıdaki manzarayı görürse pek de iyi olmazdı.


"Hadi bebeğim. Sabaha kadar bekleyemeyiz. Üşüdüm hem." dedi Oğuz sırıtarak.


"Beter ol." diye mırıldandı Miray.


Onların bu haline gülümsedim ve kenara çekildim. Çünkü Oğuz çıkmaya başlamıştı bile. Bacağını camdan içeri attı ve sonra kendini. "Amma da abarttın. İkinci kalt alt tarafı." dedi. Sonra sırıtmaya başladı. "Neye sırıtıyorsun? Gerçi sen hep sırıtıyorsun ama.." diye sonlara doğru mırıldandım.


"Bu üstündekiler ne ?" diye sorduğunda üstüme baktım. "Ne olmuş üstümdekilere? Hayatında hiç winnie the pooh'lu pijama görmedin mi?" diye sorarken Miray çoktan girmiş Irmak'ı içeri çekiyordu. "Görmemiştim." dedi hala gülerken. "Artık görmüş oldun." dedim kollarımı önümde birleştirerek. Bir süre yüzümü inceledi. "Biraz gıcıkmıyız ne?" diye sordu.


"Haber vermeden yaptığınız şeydendir belkide?" dedim daha da sinir bir şekilde. Gecenin bir vaktinde pencereden eve girmek de neyin nesi oluyordu? Hem daha yeni beraber değilmiydik? Hem benimle yeni tanışmışlardı, belki tehlikeli biriydim. Gerçi tehlikeli olsam bile tek başıma dört kişiye ne yapabilirdim ki. Tiplerinden bile tehlike akıyordu. Çok karizmatik ve çekiciydiler ama aynı zamanda kollarında dövmeler vardı. Giray'ın boynunda küçük bir dövme görmüştüm. Yamaç da görmemiştim ama. Onu incelemek için çok vaktim de olmamıştı zaten.


"Yanlış kişiyle uğraşıyorsun ama bebeğim." diye sırıttı.


"Hadi ya." dedim diklenerek. "Kimle uğraşacağımı sen mi seçeceksin bebeğim?" diye sordum. Şuan tatlı tatlı atışıyorduk. Ciddi bir şey yoktu ve Oğuz da bunun farkındaydı. Miray'ın "Yeter artık kesin sesinizi." demesine rağmen durmadı. "Bunun acısını çıkarıcam." dedi ve göz kırptı. "Tabi ya.. " dedim.


En son Yamaç girdiğinde camı kapadım hemen. "Odan güzelmiş." dedi Giray. "Teşekkürler." dedim.


"Ee ne yapıyoruz?" diye sordu Oğuz. "Ben de size soracaktım." dedim.


"Şişe çevirmece oynayalım." dedi Irmak. Irmak'ı incelemeye başladım. Sarı saçlı, mavi gözlü bir kızdı. Saçlarının rengi doğaldı. Belli oluyordu. Kız baya güzeldi. Giray'da dolandı bu sefer gözlerim. Koyu kahve saçları vardı ve gözleri elaydı.O da çok yakışıklıydı. Oğuz da fazla sempatik ve çekiciydi. Kahverengi saçları vardı gözleri de kahverengiydi. Piç gülüşü yaptığında daha da sempatik oluyordu.


Sonra Yamaç'ı inceledim. Açık kahve saçları ve masmavi gözleri vardı. Yüz hatları çok keskindi ve elmacık kemileri... Çok erkeksi ve olgun gözüküyordu. Belki de bu yüzden bu kadar ilgilimi çekmişti. Bilmiyordum.


"Bana uyar. Oynayalım." dedi Giray. Irmak ona bakıp gülümsedi. "Bana şuan her şey uyar." dedi Oğuz. "Kabul." dedi Miray ve sadece benimle Yamaç kalmıştı fikrini belirtmeyen.


"Fark etmez. " dediğinde sesisini bir kez daha duymuş olmanın verdiği heyecanla "Bana da uyar." derken kekelememek için büyük çaba sarf etmem gerekmişti. Başımı eğdim ve parmaklarımla oynamaya başladım. Heycan yapacak ne vardı sanki diye geçirdim içimden.


"Ee şişe getir de oynayalım o zaman?" dedi Irmak bana doğru. "Tamam" diye mırıldandım. Mutfaktan almayı düşünüyordum. Umarım şişe vardır. Onları odada bırakıp aşağı indim. Mutfak biraz büyüktü ve bir tane büyük dolap vardı en sonda. Annem o dolaba fazlalık şeyleri koyardı. Oraya yöneldim. Boş şişe varsa orda vardır diye düşünüyordum.


Şişe vardı ama doluydu. Jack Daniels in büyük içki şişesini görünce ne yapacağımı düşünmeye başladım. Başka dolu veya boş şişe yoktu ve bu şişe de daha açılmamıştı. Yapacak bir şey yok diye düşündüm ve şişeyi odama çıkardım.


Odaya girince hepsi bana döndü. "Oyundan önce bizi sarhoş etmeyi mi düşünüyorsun?" diye sordu Oğuz. "En sevdiğim!" diye bağırdı Miray. "Hadi ordan." dedi Irmak ve şişeyi elimden kaptı. Sıra sıra içiyoruz." dedi. Önce kendisi bir yudum aldı sonra Giray'a uzattı. Giray da Oğuz'a.


Oğuz bir yudum içtikten sonra tekrar kafasına dikiyordu ki Miray elinden kapıp kafasına yavaşça vurdu arkadan. "Salak! Zaten bitmek üzere." dedi ve şişeye aşk dolu gözlerle bakıp o da bir yudum içti. Bana uzattığında tereddütle baktım. "İç." dedi. Alıp bir yudum içtim bende. Bir yudumdan kastım gerçekten bir yudumdu onlar gibi koca şişeyi fondip yapmaya çalışmadım.


Yamaç'a döndüm ve şişeyi uzattım. Elimden alırken eli elime değdi ve titredim. İçmeden önce bana bakarak şişenin ağzını yaladı. Neye uğradığımı şaşırdım. Herkesten bir 'oo' sesi yükseldiğinde yandığımı hissettim. Kesin kıpkırmızı olmuştum. Son damlasına kadar içti ve şişeyi ortaya koydu. Bu arada daire şeklinde yere bağdaş kurup oturmuştuk. Şişeyi Irmak çevirdi. Kendisinde ve Miray'da durdu. Miray soruyordu. "Doğruluk mu cesaretlilik mi ?"


"Cesaretlilik." dedi Irmak. Miray Oğuz'a kaçamk bir bakış attı. Sürekli Oğuz'a bakıyordu yada ona gülümsüyordu. Bu işte bir iş var ama elbet çıkar ortaya.


"Elini Giray'ın boxerinin içine sok ve beş dakika boyunca orda tut." dedi ve sinsice sırıttı.


"Ya ama ne alaka-" cümlesini bitiremeden Oğuz atladı her zamanki gibi "Sanki yapmadığın şey." deyip güldüğünde şok olmuştum.


"Bir dakika ya siz sevgili misiniz?" diye cırladım. Miray "Bağırma manyak, evet." diye cevapladı beni. Bu sırada Irmak elini oraya sokmuştu ve Giray gülüyordu. Onların bu haline gülümsedim. Gerçekten yakışıyorlardı.


"Ben döndürüyorum." dedi Irmak ve Miray'a kötü kötü baktı. Ben ve Oğuz'da durduğunda 'Aha! Şimdi sıçtın işte! ' diye geçirdim içimden ve gözlerimi kapadım. "Doğruluk!" diyiverdim hemen.


"Bizim bir kuralımız var yalnız." dedi sırıtarak. "İlk turlarda herkes cesaret demek zorunda."


"Öyle bir kuralınız yok, bana piçlik yapmak istiyorsun." dedim sinirle.


"Öyle de denebilir." dediğinde kollarımı göğsümde birleştirdim. "Tamam! Ne isteyebilirsinki? Zorla kendini." dedim sinsice gülerek.


Düşünürmüş gibi yaptı elini çenesine koyarak. "Buldum!" dediğinde bu sefer sinsice sırıtma sırası ondaydı...



***


VOTE VE YORUMU UNUTMAYINNN :*

Sex On The BitchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin