Capitolul 11: Căpcăunul Reînvie

0 0 0
                                    

Într-o noapte tăcută, când cerul roșu era complet acoperit de nori grei, o adiere rece se ridică din pământ. Alina și Kael stăteau într-o peșteră improvizată, adânciți în gânduri. Focul ce le ilumina fațele începea să pâlpâie, iar pe măsură ce tăcerea devenea mai adâncă, un nou pericol se apropia.

Un țipăt strident, ca o fărâmă de groază, se auzi în depărtare. Era un sunet familiar, dar totodată terifiant. Alina se ridică în picioare, cu ochii larg deschiși.

„Nu… nu se poate!” șopti ea.

„Se poate,” răspunse Kael, cu o voce gravă, plină de neliniște. „Căpcăunul nu a murit cu adevărat. Căpcăunii din această lume nu mor. Ei revin mereu, fiecare dată mai puternici și mai cruzi.”

Alina se întoarse spre Kael, ochii ei arzând cu intensitate. „Atunci vom lupta din nou.”

„Nu va fi o luptă ușoară,” spuse Kael, părând adâncit în gânduri. „Căpcăunul nu este doar un monștru care vizează forța exterioară. El hrănește acele frici și slăbiciuni care se ascund adânc în mințile noastre. Nu te teme de ceea ce vezi, Alina, ci de ceea ce simți.”

În acel moment, pământul tremură violent. Alina își ridică flacăra și își strânse pumnul, pregătindu-se pentru ceea ce urma. Căpcăunul se apropia din nou. Era mai puternic, mai înfricoșător decât înainte. Acum, când revenea dintr-o regiune adâncă a lumii întunecate, își schimbase forma. Arăta ca o ființă plină de spini și cu ochi scânteind ca două brazde de foc. Era o umbră enormă care părea să consume totul pe unde trecea.

„Voi înfrunta această abominație!” strigă Alina, cu hotărârea de a nu ceda. „Indiferent cât de mult va încerca să mă distrugă!”

„Ai grijă!” îl avertiză Kael. „Întunericul din el va încerca să te manipuleze. Este mult mai mult decât o bestie… este o entitate care se hrănește cu frica și durerea.”

Flăcările din mâinile Alinei se aprinseseră cu o intensitate nestăpânită, în timp ce, în fața lor, căpcăunul se apropia cu pași grei, dar siguri. Era timpul pentru o nouă bătălie, iar Alina știa că, de data aceasta, nu avea să mai cedeze. Oricât de groaznic ar fi fost, acest rău trebuia înfruntat.

Focul Roșu al Dimensiunii - [Vol. 2] Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum