"Døren lukkede sig bag os og han stod foran mig. ''Jeg må bare have lidt nu." sagde han stille... "
Mads begyndte at kysse mig første på munden, voldsomt og vådt, hans tunge prøvede at komme ind i min mund, da jeg ikke åbnede munden og kyssede med, tog han hårdt fast på min røv, jeg ville skrige af smerte. Han var stærk, og han vidste hvad han skulle gøre for at få mig til at gøre, hvad han ville have. Jeg åbnede munden og han var inde. Hans tunge holdet ingen pause. Han tog hårdere fast på min røv og hev mig ind til ham. Jeg kunne intet gøre, med hans anden arm, holdt han fast om mig, jeg var låst fast. Jeg kunne stille mærke hvordan hans hånd kørte fra min røv og op imod kanten af mine bukser. Jeg holdt vejret da jeg kunne hører ham åbne mine bukser bag på. Hans varme, klamme hånd, kørte langsomt ned af men denne gang ikke imod røven, nej men længer frem, da han ramte mit private sted, han lod sin finger lege der nede. Jeg kunne ikke gøre noget, jeg håbede på at klokken ville rede mig. Han tog stille hånden op igen og kørte den denne gang ned i underbukserne. Han havde samme mål, men da han kom der ned denne gang, var han ikke "blid" som sidst, nej han kørte to fingere op i mig, med så meget kræft at jeg gav et halv kvalt skrig fra mig, han slå mig hårdt på kinden, som tegn på jeg skulle holde kæft, en tåre løb ned over min kind, men han var ligeglad han blev ved med det hårdere og hårdere, indtil klokken ringede. Han slap mig først der. Han sagde intet. Kyssede mig en gang og gik. Jeg bed mine læber sammen og lukkede mine bukser igen, jeg havde ikke synes om det. Jeg åbnede stille døren, de andre var inden i klasserne nu. Jeg gik langsomt ned af gangen til mit lokale igen. Jeg stoppede foran døren og så ned på håndtaget. Det kolde håndtag, som grinede mig lige op i hovedet, som alle havde gjort inden i klassen. Jeg sukkede. *en, to, tre* tænkte jeg og tog fast om håndtaget, hev ned i håndtaget og døren gik op, helt stille blev der i lokalet, imens jeg stadig stod med lukkede øjne. Jeg stoppede op, åbnede øjnene, så på dem alle, slap håndtaget igen, imens jeg stod og så på dem alle endnu, en af de populær hev sin mobil frem og begyndt og filme det hele. Jeg så på hende, vendte om, gik ned af gangen, ud af døren, ud af skole porten. Langsomt forsvandt skolen bag mig, jeg kunne hører folk kalde på mig. Eller folk, det var min lærer. Der råbte efter mig fordi hun ville have mig tilbage ind i klassen, de andre stod der selvfølgelig også, men de hviskede bare om mig og drengene grinede bare. Alle selv William og Mads. De vidste begge to det var deres skyld. Det var alle skyld. Så imens jeg gik, vendte mig om, men gik stadig videre, væk fra, men nu kunne alle se mit ansigt, de populærere stod fremme med deres mobil og filmede det hele, hvor deres åndssvag lille "nuttet" latter, selvfølgelig var med på, jeg vidste det ville ligge på Facebook samme dag, så nettet skulle da have noget at se på, så jeg tog min hånd op og gav dem hvad de havde fortjent, en fuck finger. De stod alle mundlamme, deres åndsforladt latter stoppede imens jeg bare gik videre med fingeren vent imod dem. Så fik nettet da noget godt at se på endnu en gang......(Håber i kan lide denne i historie, jeg bliver selvfølgelig ved med at skrive på den, selv om der så ikke er nogle der læser den. Og igen undskyld for stavefejl.💕)
YOU ARE READING
The strange rescued me.
FanfictionIsabella var altid så stille, hun ville ikke tale med nogle. Hun var blevet ødelagt indefra, indtil hun en dag, tager væk fra alt og møder en person, en person der laver hele hendes liv om. I denne bog hører man delvis om sex, mobning og andet.