"Jeg lå på Caspars sofa, jeg kunne hører han var i bad. Vandet løb og musikken spillede, jeg lå i sofaen og så tv, da jeg hørte vandet stoppe og døren åbnede. Caspar stod nu foran mig i bare et håndklæde. Jeg åbnede munden med et chok, han så ufattelig godt ud. "Darling close your mouth." sagde han til mig..."
Jeg stoppede helt op. "Caspar." sagde jeg lavt og stod stadig bare og kiggede på ham. "Honey." svarede han og gik over imod mig. Jeg havde stadig mine øjne på ham, de skiftede imellem hans ansigt og hans mave. Den flotte sixpack var tydelig, jeg kunne ikke se om han gjorde det med vilje eller om han bare så hvordan ud. Han stod nu helt oppe ved mig, vi var kun få cm. fra hinanden. "Do you want to feel it?" spurgte han lavt, men med et lumsk smil på læberne. Jeg så op på ham med kæmpe øjne. Han grinede bare og tog min hånd og lod den kører hen over hans mave. "One... Two... Three... Four... Five... Six." han tallet imens han kører min hånd henover maven. Jeg bed mig selv i læben ved følelsen af musklerne. Han slap stille mig hånd og jeg lod den falde ned langs min side. Han stod og så på mig endnu. Jeg havde ikke kigget op endnu. "Look at me." sagde han, men meget bestemt. Jeg kiggede op. Han havde stadig det der lidt lumsk smil på. Han lod en hånd kører op af min nakke og ind i mit hår. Han tog ikke fast men der imod lod han sin hånd løb ud af mit hår igen og ned rundt om min hals, han tog hårdt fast ved min kæbe. "I know what you want." sagde han meget lavt. Jeg stod og så i chok på ham. "What are you doing?" spurgte jeg lavt, han grinede bare af mig og tog fast rundt om mit liv. Han flyttede sin fod ud til venstre. Han stod nu endnu tættere, han var stadig fugtig efter badet. "Don't fight it." sagde han lavt og løftede mig op i hans arme. Jeg var stadig bange for hvad han mente med alt det her. Han gik langsomt ind på hans soveværelse. Han stod med mig henover sengen, han smilede stille og slap mig. Jeg faldte ned, i den bløde dyne. Han stod henover mig nu. "Lay down." sagde han smilede endnu. Jeg vente mig om og lagde mig ned i sengen. Han smilede stille og jeg vendte mig rundt så jeg lå på maven. Jeg kunne mærke han lagde sig ned ved siden af mig. Han begyndte at kysse mig på nakken, jeg havde bare en af hans gammel t-shirt på. Han tog sin hånd op uden den og nussede mig på ryggen. Jeg lukkede stille øjne og smilede. Jeg elskede at blive nusset på ryggen. Ryggen og fødderne, det var bare det bedste. Kyssene begyndte at blive mere våde i det, jeg kunne mærke hans tunge kører på min hals, imens han hånd stadig nussede mig på ryggen. "Why are you doing this?" spurgte jeg stille. Han svarede mig ikke, men blev bare ved. Han rykkede på sig og tog sin hånd væk fra min ryg, ud under t-shirten som nu lå midt på ryggen. Jeg havde den og undertøj på, så mine trusser var nu synlige og min røv. Han satte sig op ved mit hoved og hev t-shirten ned forbi mine skulder og ned forbi min mave og af. Han kastede den ned på gulvet. Han havde selv stadig håndklæde på. Han nussede mig igen på ryggen. Men denne gang kunne jeg mærke en ubehag i kroppen, flashback begyndte at komme henover mig. Jeg begyndte at trække vejret hurtigere. Caspar lade dog ikke mærke til det. Han kysser mig på ryggen og lod hans hånd kører ned på min røv. Jeg stoppede et korte øjeblik med at trække vejret. Jeg åbnede mine øjne og så Caspar hår. Jeg smilede og lukkede dem igen. *Det er bare Caspar, han gøre dig ikke noget.* tænkte jeg for mig selv. Han kørte sin hånd henover min røv, gav den et klem og så forsvandt han hånd. Jeg smilede stille og nød bare at han kyssede mig på ryggen. Vi lå bare sådan i 5 minutter, uden af mere sket. Da jeg så kunne mærke hans hånd på min inderlår. Jeg holdte vejret, flashback kom igen. Jeg begyndte at trække vejret igen, denne gang mere urolig. Han lod sin hånd kører op ad. Jeg begyndte at få det værre og værre. Jeg skulle til at sige noget, da jeg mærkede hånden på min fisse. Jeg holdte vejret igen. Jeg kunne mærke han bevægende hånden bare uden på undetøjet, han sagde intet, overhovedet. Jeg var ved at lukke ned, jeg tænkte hele tiden tilbage. Han kørte op på min røv igen og den gang løftede han mine trusser og lod sin hånd kører ind under dem. Han kørte ned af igen, indtil han fandt den igen. Han lod stille en finger kører ind. Jeg gav et gispe fra mig. Jeg kunne hører ham grine for sig selv. Han begyndte at kører ind og ud med fingeren, jeg lå og spændte op, ikke af nydelse, men af frygt. Han tog en finger mere ind, jeg gav et gisp mere fra mig. Jeg kunne mærke en tåre løbe ned over min kind. Han blev ved med at kører. "Caspar" hviskede jeg. Han blev ved endnu. "What baby?" svarede han med en dyb stemme. "STOP!" skreg jeg af ham. Han fik et chok og tog hurtigt sin hånd til sig igen og satte sig helt op igen. Jeg rejse mig og tog hans t-shirt på igen, men tåre i øjne. Jeg lagde mig ned under dynen og kigger imod ham. "What's wrong? You don't want it?" sagde han og så bange på mig. Jeg sukkede og så ned i dynen. "I.... I.... I was rebated back in time." sagde jeg lavt og en tåre mere løb ned over min kind. Han sad og så på mig på store øjne. "I'm so sorry! I didn't know, I don't... I didn't. I'm so sorry" sagde han og så trist på han hånd som han kørte henover håndklædet, jeg havde været våd. Jeg prøvede at stoppe mine tåre. "It's fine." svarede jeg og så på ham, stadig med en tåre løbende ned af kinden. "It's just a question about time." sagde jeg og satte mig op igen. Han så mærkeligt på mig. "I need time, and I need to go slow." sagde jeg da jeg godt kunne se han ikke helt vidste hvad jeg mente.
"Han sad stadig på sengen og jeg sad under dynen i sengen. "I'm sorry Caspar." sagde jeg lavt til ham, han vendte sit hoved væk fra mig...."
YOU ARE READING
The strange rescued me.
FanficIsabella var altid så stille, hun ville ikke tale med nogle. Hun var blevet ødelagt indefra, indtil hun en dag, tager væk fra alt og møder en person, en person der laver hele hendes liv om. I denne bog hører man delvis om sex, mobning og andet.