Why are you here?

86 0 0
                                    


"Døren gik langsomt op og ind kom en person, vi lå stadig i sengen, jeg havde taget Caspars T-shirt på og Caspar lå uden noget på over kroppen. Personen gik over imod sengen og tændte lyset. Jeg vågnede og satte mig op med dynen rundt om mig. "JOE!" skreg jeg og sad med dynen hel tæt ind til kroppen. "Isabella." sagde han og gik hen imod mig. Caspar vågnede og lagde armene om mig..." 

"What's up Baby?" spurgte Caspar, halvt sovende. "Baby?" sagde Joe og kiggede underligt på mig. Jeg så ned på Caspar og op på Joe igen. "YES!" råbte jeg af ham. "You never gave  me love, so I got it here!" Han stod bare og kiggede på mig med kæmpe øjne. "You are lie in he's bed, with him. Naked!" råbte han tilbage til mig, Caspar var langsomt ved at vågne op. "Joe, what the fuck are you doing here!" råbte Caspar af ham, man kunne se Joe's vrede komme op i hans øjne. Han tog fast i dynen og rev den af os. Caspar i sine natbukser og jeg sad i en kæmpe T-shirt, som var faldet ned på mine overarme, der var stadig intet at se, jeg havde ikke nogle bukser på, for t-shirt var lang nok. Han stoppede helt op. "You did nothing?" spurgte han stadig i chok. "No!" råbte jeg af ham. Caspar havde rejst sig fra sengen. "Joe! Get the fuck out!" råbte han og gik imod Joe. Joe kiggede ikke en gang til siden.  Han holdte bare øjne med mig og kun mig. Caspar var kommet op ved siden af ham, Joe stod stadig og så på mig. "Joe! Why are you still here!" råbte Caspar af ham igen. Joe kiggede for første gang til siden. "I'm here, to get Isabella." sagde han og gik over imod mig. "Joe, no! Stop!" råbte jeg af ham og kastede mig hen over sengen og kom op og står på Caspar's sidde af sengen, så jeg nu stod bag Caspar i stedet for. Joe virkede endeligt til at være lidt påvirket af alkohol, han havde også drukket, da vi var af sted med Zoe og Alfie, så det ville ikke være mærkeligt, hvis han så var det. Caspar havde taget fast i Joe's arm og prøvede at få ham ud af lejligheden, men Joe kæmpede meget imod, man kunne se at Caspar blev mere og mere vred over, at Joe ikke ville lade mig være i fred. "Get the fuck out!" råbte Caspar igen og slå denne gang Joe i siden af maven. Joe stoppede op og så på Caspar, med triste øjne. "Why are we doing this?" spurgte han trist. Caspar kunne se at han mente det. "Why can you just, let me love her?" spurgte han mere roligt. Joe så ned i jorden og kiggede over på mig. "I don't know." svarede han. "The frist time I saw her, I just couldn't let her. I needed to keep her safe." sagde han og kiggede på mig igen efter at havde set ned i jorden. "I don't know, i just loved something about her." sagde han og jeg mødte hans blik. Caspar så tilbage på mig, jeg holdte stadig øjenkontakt med Joe. "Isabella, do you like him?"spurgte Caspar mig efter noget tid med stilhed. Jeg så imod Caspar og tilbage imod Joe. "I don't know." svarede jeg. Caspar kiggede overrasket på mig og Joe kiggede trist på mig. "I am staying here with Caspar!" sagde jeg bestemt, da jeg så hvor meget jeg betød for Caspar. Joe kiggede mere trist på mig, imens Caspar gik over til mig og tog mig ind i hans arme, så han stod og holdte fast om livet på mig. Caspar smilede halv ondt til Joe og bad ham endnu en gang af forsvinde fra lejligheden, men denne gange vendte Joe sig om og forlod rummet, lukkede døren efter sig, og man kunne hører hovedøren låste sig, i det han smækkede den efter sig. Caspar vendte mig om og jeg så ham lige ind i øjnene. "I love you Isabella." sagde han lavt og hev mit tættere ind til ham. Jeg smilede med et kærligt smil. "Caspar, I love you too." svarede jeg og fangede hans læber for et kys, hans bløde varme læber, som havde en vist sødme ved sig, fandt hurtigt mine læber. Tankerne fløj rundt. *Han er så utrolig dejlig, han vil gå igennem ild og vand for mig. Joe, du er så dejlig, øhhhh jeg mente Caspar...* mine tanker kørte rundt, det måtte have være en fejl, jeg har ingen ide om hvor det kom fra. Caspar flyttede sit hoved væk fra mig og kiggede på mig, men jeg var langt væk i mine tanker.

"Jeg lå på Caspars sofa, jeg kunne hører han var i bad. Vandet løb og musikken stillede, jeg lå i sofaen og så tv, da jeg hørte vandet stoppe og døren åbnede. Caspar stod nu foran mig i bare et håndklæde. Jeg åbnede munden med et chok, han så ufattelig godt ud. "Darling close your mouth." sagde han til mig..." 

The strange rescued me.Where stories live. Discover now