Herkese merhabalar. Bir duyuru yapmak için geldim.
Biliyorsunuz ki ben aynı zamanda Hedef'i de yazıyorum. Açıkçası ona uzun süredir bölüm atmıyordum. Ama artık onu bitirmeme yaklaşık 5 bölüm kaldı.Artık bitirsem de bilsem ki bir hikayem bitmiş bulunmakta. Neyse konumuza gelelim. Savaş'ın Yıldız'ı isimli hikayemi bundan sonra her pazar yayımlayacağım. Çünkü hafta içi işte olduğum için derslerime vakit kalmıyor. Hem çalışıp hem okuyorum. O yüzden her iki günden bir bölüm atmak epey zor. Bu yüzden böyle bir karar aldım. Umarım kararımdan dönmem. Sıısjclskxkslsıdm
Biliyorum ki Savaş ve Defne karakterini bayağı bir seviyorsunuz. Size güzel bir haberim var. Açıkçası 50 de bitirmeyi düşündüğüm Savaş'ın Yıldız'ı isimli hikayemi 100 bölüme tamamlayacağım diye düşünüyorum. Yani uzun bir süre daha Defne ve Savaş'ı okuyacağız. Ama inşallah bu ay sonuna kadar Hedefi bitirip Taslakta yeni kurguya da başlamak istiyorum.
Şimdi sizden ricam şu. Lütfen herkes fikirlerini belirtsin. Benim taslakta iki tane hikaye var. İkisinin de senaryosu hazır. Birisi Adalet Muhafızı. Diğeri Gazeteci.
Adalet Muhafızı yarı mafya yarı adalet cinayet karışık bir şey. Gazeteci de yıllar önce bir örgüt tarafından yapılmış katliamı çözmeye çalışan gazeteci var. Şimdi sizce hangisini önce yayımlayayım? Yeni Yılda size yeni bir kurguyla gelmek istediğim için şimdiden yazmaya başlamam gerek. En çok ilginizi çeken hangi kurgu olacak? Siz söyleyin, ona göre bende başlayayım. Ek olarak da bir tane daha kurgum var. Adı değiştiririm belki bilmiyorum. İsmi Yağmur İstasyonu.
Burada Yağmur ismindeki karakterimiz Annesinin ölümüyle ilgili gizemleri çözmeye çalışırken aynı zamanda da bir savcıyla iş birliği yapmaya çalışır. Fakat Savcı ona yardımcı olmak istemez. Kız adamın peşime düşer onu ikna etmeye çalışır. Sonunda Savcı evet der ama bu kez de Kız ilginç bir şekilde bu fikrinden vazgeçer ve Savcımızı bunun nedenini araştırmaya başlar.
Bu üç hikayeden hangisine başlayayım. Fikirlerinizi belirtin lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş'ın Yıldız'ı
ActionBaşlama tarihi. 01.09.2024 Arkadaşını kurtarmak için polisle anlaşarak evlendi. Fakat arkadaşının peşinde Savaş Karakurt denilen mafya lideri vardı. Böylelikle Savaş Karakurt onun işlerine çomak sokan Defne Yıldız Aksoy'un da peşine düşmüş oldu. Pol...