Herkese merhabalar... Yazarınız geldiiii? Nasılsınız görüşmeyeli? Tanıtım kısmını tiktokda yayınladım anında keşfete düştü inanmıyorum sısıskslslalsk
Şimdi sizinle birlikte Savaş beye uğrayıp döneceğiz. Bakalım o taraflarda durum nasıl?
Medyadaki kadın Serap.5.Bölüm "Arkadaş Olalım"
"Peynirsiz olanından"
Yazarın anlatımıyla.
Savaş gözlerini telefondan ayırmadan dudaklarını araladı. "Cesur, o adamlara söyle, oraya gelirsem kafalarının ortasında büyük bir delikle geri dönerler!"
"Abi, faydası yok! Kızı istiyorlar." Cesur ellerini önünde birleştirmiş öfkeyle alt dudağını ısırıyordu. Stresten dolayı soğuk terler akıtıyordu. Çünkü karşı taraf epey zorluyordu. Ve bu oyunun sonunda Savaş'ın zarar görmesinden korkuyordu. "Abi, istediklerini versek mi? Hiç uğraşmasak?" Savaş'ın teslim olma niyeti olmadığını biliyordu. Çünkü Savaş masum bir kıza zarar vermek istemiyordu. Savaş öfkeli gözlerle Cesur'a döndü.
Öfkeden dolayı dudakları titriyordu. "Masum bir kadını şerefsizlere teslim etmemi mi istiyorsun?"
"Öyle düşünme. Hem ayağımızın altından da çekilir. Zaten geçen sefer sen onu öldürmek istedin, şimdi kararını değiştiren ne oldu? Kızın tek mesajına düşemezsin değil mi?!" Cesur fazla cesurdu. Savaş'ı nereden vuracağını biliyordu. Fakat bu kez istemeden onu sinirlendirmişti.
Savaş ölümcül bakışlarla ayağa kalkarak Cesur'un önünde durdu. Cesur'un böyle konuşması onun öfkesini körüklüyordu. Çünkü şimdiye kadar Savaş Karakurt hiçkimseden akıl almazdı. Kendi bildiğini okurdu.
"Benim birinin aklına ihtiyacım var mı sence?!" dedi tıslayarak. Cesur korku dolu gözlerle Savaş'ın gözlerine bakarken "gözlerini yere dik Cesur!" dedi emir vererek. Cesur itaat etmeliydi. Onun vazifesi oydu.
Cesur gözlerini yere dikerek ellerini önünde birleştirdi. "Hayır, abi. Özür dilerim."
Savaş Cesur'u uzun zamandır tanıyordu. En iyi adamlarından biriydi. Sağ koluydu. Cesur genelikle ona verilen emre itaat ederdi.Savaş sertçe elini Cesur'un omzuna koyup gözlerini mavi gözlere dikti. "Şimdi gidiyorsun, onlara diyorsun ki istediğiniz kızı Savaş abim vermiyor! Hodri meydan! O kız bana kalacak. Gerekirse cezasını da ben vereceğim. Benden başka kimse onun saçının teline dokunursa yakarım!" Cesur şok içinde gözlerini açtı. "O zevki benden başka kimse tadamaz!"
Kulaklarına inanamıyordu. Savaş Karakurt bu kızı gerçekten öldürecek miydi? Kendisi hem de. Onun babasına can borcu olmasına rağmen mi? Bu kadar cesur ve inatçı olduğunu Cesur şimdi fark ediyordu. Kızın adına üzülmüştü. Kız hiçbir şey yapmadığı halde öldürülme emri verilmişti. Şimdiye kadar birçok canları alan Savaş Karakurt şimdi masum bir kadına kıyacaktı. Ve yeraltında en büyük savaşı başlatacaktı...
Defne'nin anlatımıyla.
Güneşin ilk ışıklarıyla gözlerimi açtığımda uyku sersemi halde başımı kaldırıp etrafa baktım.
Ha odadayım. Sorun yok. Kaçırılmadık.
Tekrar başımı yastığa koydum. Uyumak isterken uykum gelmiyordu, kalktığımda da uykum geliyordu. Ne yapacağım peki? Ha en güzeli telefonla vakit geçirmek.
Telefonu açtığımda aniden Sarp'ın mesajıyla donakaldım. Ne o? Gerçek sevgililer gibi günaydın mesajı mı atıyordu?
Başkomiser : Günaydın, uyandın mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savaş'ın Yıldız'ı
AcciónBaşlama tarihi. 01.09.2024 Arkadaşını kurtarmak için polisle anlaşarak evlendi. Fakat arkadaşının peşinde Savaş Karakurt denilen mafya lideri vardı. Böylelikle Savaş Karakurt onun işlerine çomak sokan Defne Yıldız Aksoy'un da peşine düşmüş oldu. Pol...