QUINN- Mindent elraktál? Fogkefe? Telefon töltő? - kérdeztem Percy-t, miközben a bőröndjét próbáltuk becipzárazni, több és kevesebb sikerrel. - Fúj! Most ez komoly?
A kezemben egy doboz XXL méretű óvszeres dobozt fogtam, ami véletlenül kiesett a bőrönd oldalából. Fintorogva a bátyámnak dobtam, aki csak nevetett. Szerintem is vicces, valóban. Percy visszadugta a dobozt, és folytattuk a munkát.
- Minden megvan. - sóhajtott erőlködő hangon, miközben a bőrönd tetejét próbálta lecsukni. - Illetve, lehet kellene raknom még egy adag melegítőt.
- Minek? - hüledeztem, és egy nagyot rántottam a cipzáron, hogy egy kis rést megint be tudjak húzni. - És egyébként is, hová akarod rakni?
- Még pont befér, nem? - morgott Percy továbbra is erőlködve, de aztán mindketten elnevettük magunkat. Jó poén bratyó. - Oké, asszem' sikerült.
Kifulladva dőltünk hátra a padlón. Nem sejtettem volna, hogy a pakolás ilyen fárasztó meló, ha Percy szarjairól van szó. Halál komolyan képes elvinni az egész szobáját, hogy mindenből legyen legalább három tartalék. A fekete óriás bőrönd szinte röhögött rajtunk, amiért ennyire megizzasztott minket. Fájdalmas arccal keltem fel a földről.
- Kösz a segítséget Vöröske. - ült le mellém Percy az ágyra. - Szerintem biztos, hogy kihagytam valamit.
- Az egész szobádat elcsomagoltad nagyokos. - meredtem rá megrökönyödött tekintettel. - Én nem szoktam ennyi mindent vinni, pedig én lány vagyok!
- Csak a hely felét a válogatott melegítők foglalják. Alig vittem valamit. - kontrázott vissza.
- Persze, az óvszer aztán kurva fontos. - forgattam a szemeimet fintorogva. - Egyáltalán minek viszel?
- Vajon...miért? - vigyorgott rám szarkasztikusan. - Ne legyél hülye.
- Jó, felfogtam. - tettem fel a kezeimet védekezően. - Segítsek még valamiben?
- Nem kell, megvagyok már mindennel. - nézett körbe megbizonyosodva, hogy mindent eltett-e.
- Akkor lépek, mert Slo átjön. - keltem fel Percy ágyáról, de megfogta a karomat, hogy maradjak. Értetlenül visszanéztem.
- Tudod beszéltük, hogy nem leszek itt a szülinapodon, és nem tudlak elvinni a napján vásárolni. - nézett a szemembe szomorúan. - Ezért ezt most akarom odaadni.
YOU ARE READING
Szívtipró
RomanceCserfes, komisz, ám végtelenül jó szívű. Quinn Rosewood éppen a kamasz és a fiatal felnőtté válás állapota között stagnál. Szíve szerint maradna mindig gyerek és tinédzser, akinek semmi gondja nincs az életben, csak a házi feladatok elkészítése, és...