Malum medya sorusu kızlar :(
5 Haziran
Valizler yerleştirilmiş, mürşit efendinin hayır duası alınmıştı. Genç çift uçsuz bucaksız otobanda yaklaşık dört saattir ilerliyorlardı. Zeynep ilk defa şehir dışına çıkıyordu. Hele ki bu kadar uzun bir yol.. İlkti hayatında. Şimdiden ayaklarının şiştiğini hissediyordu genç kadın. Cüneyd de çok farklı sayılmazdı. Gelirken uçakla gelmişlerdi ne de olsa. On saat yolu hasta adamla gelmek mantıklı olmazdı. Zeynep uçağa binmeyi şiddetle reddettiğinden tek seçenekleri araba kalmıştı. Şimdiden boynunun ağrımaya başladığını hissediyordu genç adam. Göz ucuyla yanında ceviz soyan Zeynepe baktı.
O ne??
-Ceviz.
Zeynep elindeki cevizi Cüneyde uzattı.
-Enerji verir. Aç ağzını.
Cüneyd cevizini yedikten sonra tekrar eşine döndü.
-Rahat mısın? Durayım mı bir yerde?
Zeynep başını salladı.
-Ayaklarım şişti biraz. O da normal ama. Gidebildiğimiz kadar hızlı gidelim de hayırlısıyla varalım çabucak.
Cüneyd endişeyle kaşlarını çattı.
-Arkaya geçmek ister misin? Biraz uzanırsın iyi gelir.Zeynep başını salladı. Arka tarafta tam anlamıyla boş sayılmazdı zaten.
-Gerek yok. Yarıladık sayılır yolu değil mi? Mola verince biraz yürürüm iyi gelir.
İstanbul
...
Feyza..
Feyza kızım..
FEYZAA!!Feyza önündeki kesme tahtasından kafasını kaldırıp annesine baktı.
-Hı? Bi şey mi dedin anne?
-Kaç oldu sesleniyorum kızım yarım saattir önündeki soğanla bakışıyorsun. Doğra artık şunu. Doğramayacaksan da bırak.Ben hallederim.
Feyza cevap vermedi. Usulca burnunu çektiğini duyan Hasna elindeki kaşığı sertçe tezgaha vurup kızına döndü. Sandalyenin sesiyle irkildi Feyza. Annesinin oturup kolunu sarsamaya başladığını hissedince birden hıçkırıklara boğuldu.
-Yetmedi haftalardır ağladığın. Olanla ölene çare yok artık kızım. Zorla da evlenmemiş ki önüne geçelim. Dedenin işi olsa..
-Dedem nasıl izin verdi anne? Nasıl kıydı bana?
Hasna kızını göğsüne yasladı.
-Deden napsın yavrum. O da önüne geçememiş razı olmuş belli ki. Böyle evden cenaze çıkmış gibi ağlayacak mısın her gün. Ayıp.. Laf olacak sonra.
-Ben nasıl dayanırım anne. Aynı evde gözümün önünde..
-Feyza yeter! Bak geldiklerinde de böyle yaparsan babanın elinden ben bile alamam seni. Kendine gel artık!! Kız bilmese de Cüneyd anlar rahatsız olursa baban ne der sonra?
-Ne derse desin ya ne derse desin!! Benim hayatım bitti!
Feyza daha fazla dayanamayıp mutfaktan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceviz Ağacı (CünZey)
Romansa"Ceviz ağacının dibinde ve gölgesinde oturulmaz, adamı erken öldürür" derler.