Capitolul 29

178 23 3
                                    

Raziya:
Egiptul Antic...

-Nu mai tremura Raziya,imi cere imediat ce lumea in jurul nostru prinde din nou contur si vad oaza despre care imi vorbea la o aruncatura de bat de noi.
Paradisul pe care Nut,adică mama lui Set l-a ascuns printre dunele nisipului de ochii muritorilor,este cum nu se poate mai splendid,dar in clipa asta nu pot sa ma bucur de frumusețea lui asa cum as facea-o in mod normal daca mi s-ar ivi o astfel de ocazie,pentru ca ma sperie gândul cum ca e posibil sa fiu însărcinată.
-Daca e sa imi porți copilul nu o sa se termine lumea ruuHii,continua,iar eu inspir adanc in timp ce pasim spre malul apei intunecate.
Pe luciul ei închis la culoare stralucesc stele cu toate ca ne aflam în plina zi,iar cand ne oprim pe o porțiune de nisip ars care înconjoară oaza din toate părțile,imi ridic ochii spre chipul lui Set si incep sa-mi musc emotionata buzele.
-O sa fie bine indiferent de rezultat,ruuHii,ma asigura si incuviintez mecanic din cap.
„Nu prea vad logica in toata ecuația asta,dar si daca e sa fiu însărcinată,pana la urma asa cum spune si el,o sa ne descurcam cumva. Viata in mare e facuta sa te puna la încercare,nu sa-ti predea lecțiile inainte de testare,iar dacă la un moment dat am sa fiu smulsa din timpul asta înainte sa apuc sa nasc,in cealalta lume am sa dau cu ochii tot de el. Deci e in regula. Asta in speranta ca o sa faca in asa fel sa nu mai fie dispărut in lumea mea si sa apară o data cu mine in ea.”
-Bine...soptesc cand imi pun toate gandurile cap la cap,apoi las aerul sa-mi iasa incet printre buze si incerc sa ma linistesc pe dinauntru,ca sa nu mai tremur atat de tare la suprafata.
Insa cum emotiile ma coplesesc,nu reusesc sa-mi opresc tremurul incontrolabil al corpului fiindca fiori reci ma trec incontinuu pe sirea spinarii,iar cand Set observa ca nu-mi pot recapata controlul,ofteaza subtil,dupa ma îmbrățișează strans si rasuflu usurata imediat ce lasa puterea lui sa se abata asupra ființei mele.
-Mult mai bine,replic pe un ton recunoscător cand pune capat amalganului ce ma făcea ravagii pe dinauntru.
-Acum ca nu mai tremuri din toate incheiturile,poți sa-ti iei inima in dinti si sa intri in apa?
-Singura?raspund cu o intrebare.
-Da. Asa o sa ne dam seama dacă ești sau nu însărcinată.
-In regula...mormai si privesc preț de câteva clipe lungi apa intunecata. Ce se intampla daca sunt?
-O sa ne dea cel mai probabil un semn. De obicei când cineva intra in ea cu o dorinta,apa de multe ori strălucește daca e sa se indeplineasca,raspunde si incuviintez din cap,dupa ma desprind din bratele lui si inghit in sec in vreme ce ma pun in miscare.
„Nici nu stiu care răspuns mi-ar place mai mult. Sa fiu sau sa nu fiu. Având în vedere ca as purta copilul bărbatului pe care il iubesc,ar trebui sa ma bucure faptul ca urmeaza sa-i aduc pe lume un urmas. Dar cum ma aflu la milenii distanta de timpul meu,nu prea ma incanta lucrul asta. Daca e sa nasc aici cum am sa o fac? Cine o sa ma asiste la naștere?”
-Nu mai gandi Raziya si intra o data in apa!imi cere cand involuntar ma opresc la un pas distanta de luciul ei.
Imi prind din nou buza de jos intre dinti si incep sa o musc in vreme ce imi oblig picioarele sa inainteze.
-Ce calda e...soptesc imediat ce intru inauntru,iar un zambet apare pe buzele mele fara sa vreau. Am impresia ca ma îndeamnă sa ma bag tot mai mult in ea,continui,iar el se așază in fund pe nisipul ars si surade spre mine. Pana unde trebuie sa inaintez?
-Pana cand intri cu totul sub apa ruuHii.
-Bine...raspund incet si continui sa pasesc tot mai mult pana cand apa imi ajunge in dreptul gatului.
Imi reglez respiratia si aștept preț de câteva clipe ca inima sa nu-mi mai bubuie in piept,apoi cand reuseste sa mi se calmeze,ma uit la Set inainte sa trag o gura mare de aer in plamani,apoi ma bag cu capul sub apa si scot un sunet de exclamație cand vad ce frumusețe ascunde apa sub intuneticul ei ce te păcălește cand o vezi de la suprafata.
Dacă de afara n-as fi zis ca exista viata in aceasta apa,acum mi se arata o alta lume in care o mulțime de animalute colorate trăiesc aici,iar dacă ar fi posibil sa inspir pe sub apa cu siguranta frumusețea asta de lume mi-ar taia la propriu respiratia.
Prin bulele ce le scot printre buze o data cu aerul ce-l dau afara o data cu exclamația ce-as vrea sa mi se audă pe sub apa atunci cand vad peste ce minunatie am dat,observ cum pielea pe mine incepe sa strălucească,iar cand invelisul din aur ma cuprinde din cap pana în picioare,toata apa se aprinde si lucește in culoarea soarelui in jurul meu.
Ies imediat la suprafata cand lumina aproape ca ma orbește si casc ochii socata spre Set ce acum sta in picioare pe mal si se uita cu bucurie in directia mea.
-Esti însărcinată!striga fericit de parca i s-ar indeplini cea mai mare și ascunsă dorinta din viata lui,iar eu ajung din nou sa tremur din toate incheierurile cand emotiile încă o data reusesc sa ma ia cu asalt atunci cand mintea imi pricepe in totalitate ceea ce mi se intampla.
„Sunt însărcinată! Vai! Sunt însărcinată! Si acum ca am aflat ce ne rămâne de făcut?”
 
*****
 
Set:

-Crezi ca soarta m-a făcut sa pun mana pe acel papirus intentionat doar ca sa aflu mai repede ca sunt însărcinată?ma intreaba cu voce sparta in timp ce isi lipeste fruntea de pieptul meu.
Are careva secunde de cand a ieșit din apa,asta după ce m-am rugat de ea clipe în șir ca sa o conving s-o faca,pentru ca socul a intepenit-o in loc în mijlocul oazei si cum nu imi e permis sa intru in ea decât dacă vreau sa aflu și lucruri despre mine,am indemnat-o sa iasă pe picioarele ei pentru ca nu sunt curios de ce imi rezerva mie viitorul.
Ca zeu sa cunosc tainele timpului stiu ca n-ar aduce un plus existentei mele. Pentru ca in cazul in care nu-mi place ceva din ce mi s-ar arata,as incerca sa schimb,iar lucrul asta ar putea înrăutății situațiile ce ar trebui sa ma astepte pe mai departe. Asadar,prefer sa nu-mi cunosc viitorul,pentru ca vreau sa fiu surprins și oricum stiu ca o sa totul bine în el atata timp cât o am pe ea prin preajma.
-Set? Mai auzit? Crezi ca...
-Te-am auzit,vorbesc peste ea cand încearcă sa-mi puna aceeași întrebare. Cred ca totul e menit sa se intampla cu un scop ruuHii. Iar dacă asa a fost sa fie,trebuie sa ne bucuram de rezultat.
-Pai...un copil între lumi nu stiu ce mai exact ar putea sa însemne Set...sopteste cu nasul inca băgat în pieptul meu. Si-mi este frica înțelegi? Necunoscultul asta nu-mi place...continua,iar la final lasa cuvintele suspendate in aer,doar ca sa inghita de cateva ori cu dificultate.
-Deocamdata nici eu nu știu,dar Seteh din timpul tău ti-a spus când a preluat controlul asupra mea ca trebuie sa te bucuri de tot ce îți oferă Egiptul atata vreme cât stai prin el,nu-i asa?ii reamintesc ca sa o încurajez,dar in loc sa se liniștească,ea incepe sa boceasca.
O strang mai tare in brate in vreme ce isi ridica ochii plansi in ai mei si vad in interiorul lor cum emotiile o devastează pe dinauntru.
-As vrea sa vorbesc puțin cu el în clipa asta,spune pe un ton smiorcait,iar eu zambesc viclean in coltul gurii când ii aud dorinta,cu toate ca sa o vad plansa nu-mi face deloc placere.
Dar cum nu vreau sa-i dau apa la moara,imi schimb eu dispoziția in speranta ca am sa o fac in felul asta și cu e ei.
-De fiecare data cand ai putut sa o faci,erai cu mine infipt in tine,torc cuvintele,iar ea ajunge sa chicoteasca fără sa vrea.
-Atunci hai sa ma iubești Set si sa speram ca tu cel din prezentul meu ai sa fii capabil sa-mi îndeplinești dorinta,imi cere dupa ce isi șterge lacrimile care ii cad pe obraji.
-Sunt singur ca am sa o fac,având în vedere ca m-ai pus în cap de cand ai apărut în eternitatea mea,replic,iar ea bufneste mai tare in plâns. E un lucru bun Raziya,o informez,iar cand ma aud incepe sa rada.
Ma uit la ea buimac pentru ca nu inteleg cum de rade și plânge in acelasi timp,apoi imi scutur capul fiindca imi da cu virgula atitudinea ei.
-Cat ești de ciudata ruuHii...mormai,iar de data asta hohotele ii devin mai puternice.
-Cand nu mai știu ce e cu mine si cu viata mea am tendinta sa rad,dar acum pe deasupra am ajuns sa si plang fiindca ma copleșesc emotiile din cauza socului ca tot ce trăiesc e real.
Ii prind fata in maini și ii netezesc parul umed,iar in timpul asta o privesc încurajator in ochii plansi.
-Sa te mai asigur încă o data ca o sa fie bine? Pentru ca exact asa o sa fie Raziya. Indiferent ca in lumea asta sau in cealalta,am sa fiu in continuu langa tine,spun si incep sa o pup pe frunte,apoi pe vârful nasului,dupa usor pe buze.
Ma apuc sa o sărut in timp ce ma gandesc cat de firesc mi se pare in momentul de fata sa stiu ca am zămislit un suflet,iar dacă in trecut nici nu voiam sa aud de asa ceva pentru ca la mijloc intervenea prezenta lui Nephthys,acum nerabdarea de a tine mai repede rodul iubirii noastre in brate se împletește cu dragostea nesfârșită ce-mi curge fierbinte prin vene de cand am intalnit-o pe Raziya si mi-a pus inima la locul ei.
Iar dacă in clipa in care si-a împlinit profetia i-am promis ca o sa bata doar pentru ea,uite cum in momentul asta imi încalc cuvântul fiindca inima imi ajunge s-o mai facă și pentru copilul ce creste în pantecul său. Dar știu ca n-o s-o supere faptul ca am sa-mi impart iubirea la doi. Pana la urma zeul sau zeita ce a început sa se dezvolte în burtica ei,face parte atat din mine cat si din ea. E imposibil sa te superi pe asa ceva,nu? Când acel copil ajunge sa fie mai mult decât centrul universului tău. Pe care ea deocamdată nu-l vede fiindca e in soc,dar am sa fiu lângă ea ca sa o linistesc de fiecare data cand o sa aibă impresia ca lucrurile ii scapa de sub control.

Intre doua lumi 🔞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum