טירה של חלומות

6 1 0
                                    


פרק 17- טירה של חלומות

ההצעה בדיסנילנד טוקיו

הבוקר התחיל בהפתעה מוחלטת. עומר, עם חיוך מרוצה על פניו, הגיש לליה מעטפה כשהיא ישבה עם כוס קפה ביד.
"מה זה?" היא שאלה, עדיין לא לגמרי ערה.
"תפתחי ותגלי," הוא אמר, מחייך מסתורית.

ליה פתחה את המעטפה, ובעיניה ניצת אור כשגילתה בתוכה שני כרטיסים לדיסנילנד טוקיו.
"אתה רציני?!" היא קראה, פוערת עיניים.
"ברור שאני רציני," ענה עומר. "ידעתי שזה החלום שלך, והחלטתי שהגיע הזמן להגשים אותו."

ליה זינקה מהכיסא, חיבקה אותו חזק ולחשה: "אתה הכי מושלם שיש."

כמה ימים אחר כך, הם נחתו בטוקיו, עיר שלא נחה לרגע. הפארק המפורסם היה כמו חלום שהפך למציאות. המוזיקה, הצבעים, הדמויות המוכרות, ואווירת הקסם מילאו את לבה של ליה באושר טהור.

"תראה את זה!" היא קראה שוב ושוב, רצה בין המתקנים. עומר, שהיה צמוד אליה כל הזמן, לא הפסיק לחייך. הוא ידע שזה היום שלה, אבל בקרוב יהפוך גם ליום שלהם.

בערב, כשהם התקרבו לטירה המוארת, עומר התרגש יותר ויותר. הזיקוקים שהחלו להתפוצץ בשמיים מילאו את האוויר בניצוצות של קסם. ליה, שהתבוננה במחזה, הייתה מרותקת.

"זה כל כך יפה," היא אמרה, דמעות אושר ממלאות את עיניה.

עומר לקח את ידה. "את יודעת מה יותר יפה?"

לפני שהספיקה להגיב, הוא ירד על ברך אחת, שלף קופסה קטנה, ופתח אותה. הטבעת נצצה כמו כוכב.

"ליה," הוא התחיל, קולו רועד מעט. "את החלום שלי, המציאות שלי, וכל מה שאני צריך. אני רוצה להעביר איתך את כל חיי. תתחתני איתי?"

היא כיסתה את פיה בידיים, המומה, לפני שהתפרצה בצחוק ובכי מעורב. "כן! ברור שכן!"

הקהל סביבם מחא כפיים והריע, והם התחבקו מול הטירה הזוהרת, מרגישים שהעולם כולו עצר רק בשבילם.

איך לדעתכם החתונה של ליה ועומר תהיה? ❤️❤️❤️

נקודת מפנה Where stories live. Discover now