פרק 22 פרק אחרון - תליון של זיכרונותההפלגה בשקיעה – רגע שלא יישכח:
השמש החלה לשקוע, צובעת את האופק בגוונים קסומים של כתום וזהב, והשקט של הים היה כמו ליווי מושלם לרגע הזה. עומר אחז בידה של ליה והוביל אותה לסירה הקטנה שהמתינה להם. הסירה הייתה מעוצבת באינטימיות מושלמת: שולחן עגול ועליו נרות ריחניים שהפיצו אור רך, פרחים לבנים שהזכירו לליה את זר הכלה שלה, ובקבוק שמפניה שהתקרר בדלי קרח.
ליה עצרה לרגע, נשמה עמוק את ריח הים והביטה בעומר בעיניים מלאות באהבה. "זה מושלם," אמרה, כאילו לא הייתה מילה אחרת שיכלה לתאר את מה שהיא מרגישה.
עומר חייך את החיוך המוכר שלה, זה שתמיד הצליח לגרום לה להרגיש בבית. "רק התחלה," הוא ענה בעדינות, מוביל אותה לשולחן.
הם אכלו ארוחת ערב שהוכנה בקפידה על ידי עומר – מאכלים שליה אהבה במיוחד, כל ביס מביא איתו זיכרונות ורגעים משותפים. כשסיימו, עומר קם, שלף קופסה קטנה מכיסו, והתיישב לצידה.
ליה הביטה בו, עיניה בורקות מסקרנות. "מה עכשיו?" שאלה בחיוך קטן, כבר לא מופתעת מהמחוות שלו.
עומר פתח את הקופסה, ובפנים הייתה שרשרת עדינה עם תליון לב. הוא הרים את השרשרת ואמר, "השרשרת הזו היא סמל לאהבות הכי גדולות שלך. לאנשים שתמיד יהיו איתך."
ליה אחזה בתליון, ובצד אחד ראתה תמונה קטנה של אמא שלה. הדמעות כבר לא יכלו להישאר בעיניה. היא הפכה את התליון, ושם, בצד השני, הייתה תמונה של שניהם – עיניהם קורנות מאושר וחיוכיהם מלאים באהבה.
"עומר..." היא לחשה, קולה רעד מהתרגשות, "זה הדבר הכי יפה שמישהו עשה בשבילי."
היא חיבקה אותו, חזק כל כך, כאילו פחדה שהוא ייעלם. "אתה כל מה שיכולתי לבקש. אתה הכול."
השניים נשארו על הסירה עד שעות הלילה המאוחרות, מביטים בכוכבים שכיסו את השמיים, משתפים חלומות ומחשבות על העתיד. הרוח ליטפה את פניהם בעדינות, וכל רגע רק חיזק את הקשר ביניהם.
עומר הביט בליה, עיניו מלאות ברגש שלא ניתן להסביר במילים. הוא אחז בידה ואמר, "ליה, אני רוצה להיות אבא לילדים שלך."
עיניה של ליה נצצו באור של אושר טהור. היא חייכה אליו, חצי מופתעת וחצי בטוחה שכך זה צריך להיות. "עומר," היא אמרה בשקט, אבל כל מילה שלה הדהדה בלב שלו, "אתה כבר אבא – אתה אבא של החלומות שלנו. ואני לא יכולה לחכות להתחיל את המסע הזה איתך."
הרוח נשאה את המילים שלהם אל תוך הלילה, כמו הבטחה של אהבה שתימשך לנצח.
הסוף.
באמת אין לי מילים מרוב התרגשות
אני כלכך שמחה!!, הסיפור הקצר הזה גרם לי ללמוד הרבה על עצמי
כל מי שאוהבת/אוהב לחלום לדמיין שיעשה את זה
אל תפחדו מביקורות תעשו מה שעל הלב שלכם ❤️ואל תדאגו יש ספר 2 🥹❤️
YOU ARE READING
נקודת מפנה
Romanceעומר, צעיר בן 26 עם גובה של 1.87, שיער שטני וגוון עור שחום, היה כוכב עולה במכבי תל אביב, שחקן כדורגל שכולם צפו לו עתיד מזהיר. אך מאחורי ההצלחה במגרש הסתתר אדם שחיפש משמעות עמוקה יותר. עומר לא היה רק כדורגלן - הוא היה גם צייר בנשמתו, עם חלום להיות מו...