תמונה אחת התחלה חדשה

8 1 0
                                    


פרק רביעי - תמונה אחת התחלה חדשה

השנים שעברו מאז הפרידה מלירון היו סוערות אך מלאות בהצלחה. עומר השקיע את כל כולו בכדורגל – שעות של אימונים, ניצחונות בלתי נשכחים, וקהל שצעק את שמו בכל משחק. הוא היה בשיאו – השחקן המוביל של מכבי תל אביב, גיבור על המגרש. מלך הגולים ברמה עולמית ,אבל בתוך כל התהילה, הוא הרגיש שמשהו חסר.

לילות של בדידות היו מתגנבים אליו אחרי האורות והמחיאות. הוא היה מביט על תמונות שלו בעיתון – מחייך ומנצח – ותוהה למה החיוך הזה מרגיש לו כל כך ריק. לעיתים, היה מתעורר באמצע הלילה מזיכרונות שהציפו אותו – של רגעים פשוטים עם לירון, של אהבה שהייתה ואיננה עוד. אך הוא מעולם לא העז לעצור ולשאול את עצמו מה הוא באמת מחפש.

בוקר אחד, כשישב בבית עם כוס קפה ועיתון של בוקר, מבטו נעצר על כותרת קטנה: 'תערוכה על ים – אמנות ורגש בהרצליה'. משהו במילים האלה, בשקט שהן שידרו, משך אותו. הוא קיפל את העיתון, ולראשונה מזה זמן רב הרגיש סקרנות – תחושה שנדמתה לו כמעט זרה.

בהחלטה של רגע, הוא קם ולבש את המעיל שלו. משהו בו דחף אותו ללכת, אף שלא ידע מה מחכה לו שם. כשהגיע לגלריה הקטנה בהרצליה, קיבלו את פניו ריח של צבעי שמן ותמונות שציירו סיפורים. הוא שוטט בין הציורים, עד שעצר מול אחת שהשקיפה על ים. המים הכחולים היו כמעט חיים, והם נשאו תחושה עמוקה של געגוע.

בעודו עומד שם, הוא לא ידע שממש מאחוריו, מישהי שגם היא חיפשה תשובות בים של רגשות, תצא לו אל החיים ותשנה אותם לנצח.



וואווו הלוואי ותאהבו ❤️❤️❤️

נקודת מפנה Where stories live. Discover now