Ae Cha hakkında bilgiler:Zengin bır kız fakat annesi babası öldükten sonra kız fakirleşir ve okulda zorbaık görmeye baslar.Ae Cha en sonunda bir karar verip evini okulunu değiştirir .NOT:Miras kalmadı mı diye sormayın ilerde nedenini öğreniceksiniz.
Merdivenlerden inerken son kez etrafa baktım ama bu evde hiç güzel anı bulamıyordum.Annemin ölüm haberini aldığım yer,babamın ölüm haberini aldığım yer,bana zorbalık yapan kişilerin evimi basıp beni tehdit ettikleri yer,annem babam öldükten sonra benim tek arkadaşım olan köpeğimin öldüğü yer.Ben bunları düşünürken istemsizce gözümden bir yaş gelmişti. " Hayır ağlamamlıyım yeni bir hayata başlıyorum kimseden zorbalık görmediğim sakin ve mutlu bir hayat"
-Hadi kızım kamyon hazır gel.
Düşüncelerimi bölen sesin sahibi babamın en yakın arkadaşı olan ve babam öldükten sonra bana yardım eden kızı gibi gören adamdı.
-Tamam geldim,diyip evden çıktım.
Bir saat sonra yeni evime ulaşmıştık.
-Sana iyi şanslar unutma bir sıkıntın olursa beni arayabilirsin ben sana Eun Mi'yi göndericem
-Tamam çok teşekkür ederim diyip kutuların eve girmesine yardım ettim.
Eşyalar girdikten sonra Eun Mi beni arıyıp işi çıktığını bir buçuk saate orda olduğunu söylemişti.Bende bunu fırsat bilip iş aramaya çıktım.Yarın okulum vardı ve hiç param yoktu.Okul formamı Eun Mi benden gizli almış bana süpriz yapmıştı.Eun Mi bu dünyada tek arkadaşımdı.Dükkanın yanından geçerken kapının önünde yazan yazıyı gördüm.
**Garson aranır**
Şansımı denemek isteyip içeri girdim.Kısa bir konuşmadan sonra yarından itibaren okuldan sonra çalışabilceğimi söylediler.Sevinçle çıktım ve eve gittim.Eun mi kapını önünde beni bekliyordu.
-Eun Mi iş buldum yarından itibaren okuldan sonra çalışacağım.
-Çok sevindim hadi kapıyı aç içeri girelim
Kapıyı açtım ve eşyaları dizmeye başladık.İki saat sonra işimiz bitmişti ve yorulmuş ayrıca acıkmıştık.
-Eun Mi ben çok acıktım,dedim.
-Bende ,dedi Eun mi.
- Ama evde yiyecek yok,diyince Eun Mi gözlerini pötletti ve
-Ne deme evde yiyecek yok sen ne yapmaya çalışıyorsun açlıktan ölmeyi mi niye daha önce söylemedin alışveriş yapardım.
-Of Eun Mi sakin ol bir kaç gün bir şey yemezsem ölmem merak etme,diyince Eun Mi sinirlendi ve
-Yürü alışverişe gidiyoruz,dedi ve beni zorla evden çıkarttı.
Ben ne kadar dayanmaya çalışşamda beni sürükleyerek markete götürdü.İçeri girince Eun Mi resmen bütün marketi topladı.
-Eun mi amacın nedir yavrum burda para şıçmıyoruz nasıl parasını ödücen bunların
-Sen merak etme ,dedi
Bende göz devirek onun taklidi yaptım.
-Son morok otmo (Sen merak etme)
-Sono doyoyorom(Seni duyuyorum)
-Bondo doymon oçon yopoyorom (Bende duyman için yapıyorum)
-Omo boton morkot bozo bokoyo (Ama bütün market bize bakıyor)
Utançla ve kahkalara boğular güldük ve tabii bu sefer bütün market "Deliler hastahanesinden kaçmadınız dimi?" diye delici bakışlar atıyordu.
En son Eun Mi'yle beraber hemen kasaya koştuk ve aldıkarımızın parasını ödedik daha doğrusu Eun Mi ödedi eve doğru yürüdük.
Yemek hazırlayıp yedik ve Eun Mi geç olsada eve gitmek zorunda kaldı yarın okulu vardı ve evim onun okuluna uzaktı.
****************************************SABAH*****************************************
/dıt dıt dıt dıt dıt/
Alarma küfür ederek kaltım ve üstümü giyindim.Makyaj olarak sadece eyeliner sürüm ve şaçlarımı hiçbir şey yapmadan açık bıraktım çünkü şaçlarım zaten dalgalıydı ve güzel gözüküyordu.Kendime aynadan fithing yaparak okuldan çıktım.Biraz yürüdükten sonra okula geldim ve o da ne herkes daire oluşturmuş bir şeye gülüyordu.Bende aralarına girdim ve gördüğüm karşısında şok oldum.Beş erkek kızı yere otutturmuş ayakkabalırını temizlemesini istiyorlardı.Bu duyguyu çok kez yaşadığım için düşünmeden araya girip kızı yerden kaldırdım ve beş erkeğe dönerek
-Ayakkabılarını temizlemek zorunda değil elleriniz sakat değil kendiniz yapabilsiniz dedim
Ben bunu diyice herkes Ooo dedi
ama ne dediğimi ben bili bilmiyordum.Güya sakin şekilde okulu bitirecektim şimdiden belaya bulaşmıştım.
Şimdilik bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Love-->True Love
FanfictionEski okulunda zorbalık gören Ae cha yaşamını düzene sokmak için geldiği okulda iyi olarak tanınmak isteyip zorbalık yapılan birini kurtarıp belayı kendi başına alırsa ne olur? Hemde en büyük bela olan Bigbang'ı.Peki aralarından birine aşık olursa?