**Medya Ae Cha**İnanmıyorum suan Bigbang denilen canavarlar tarafından köşeye sıkıştırılmıştım.Arkalarında Ha Na vardı ve ben çok büyük bir hayal kırıklığı yaşadım.G-Dragon :
-Herkese güvenmemelisin,dedi.
Ben ise hâlâ şokun etkisindeydim.Bugun onu kurtardığım kız beni Bigbang'a vermişti.
-SANA BİZİ TAKMANI SÖYLEDİM.SEN KENDİNİ NE SANIYORSUN,bana böyle bağıran kişi T.O.P'di.
Bende:
-Sanıyorum,dedim
Neden bilmiyorum ama bu okula geldiğimden beri enerji patlaması yaşıyorum.
-Yoksa bizim dikkatimizi mi çekmeye çalışıyorsun.Cünkü eski okulundaki halin pek iç açıcı degil de
Duyduğum son cümleyle bütün dünya başıma yıkıldı. Ben yeni bir hayata başlamak için geldiğim yerde eski anılarım tekrar beni buluyordu ve istemsizce gözümden bir yaş döküldü ve ben bunun siniri ile bunu diyen sarı kafaya (Seungri) tokat atıp:
-O eski hayat ben suan yeni hayat yaşıyorum ve siz bunu bozamıcaksınız,dedim
Ordan uzaklaşmaya calıştım ama GD gelip beni bogazımdan tutarak duvara yapıştırdı ve gülerek gitti.Ne yaptığını ben bile anlamadım.Ha Na etrafta mı diye baktım ama yoktu.
*****GD'nin agzından*******
Söyledileri karşında çok şaşırdım ilk defa birisi bize böyle karşılık veriyordu. Dayanamayıp onu boğazından sıktım ama bişe diyemedim.O an boğazım düğümlendi.Bir şey çaktırmamak için alaycı gülüş atıp gittim ama aklım ondaydı.Neden bilmiyorum ama içimde pişmanlık vardı.Kendi kendime tokat atarak "Şaçmala G-Dragon sen kimseye acımazsın ve yaptıklarından pişman olmassın"
Tabii bu arada çocuklar bana uzaylı görmüş köylü gibi bakıyordu.Onları takmıyarak yola devam ettim.Eve geldiğimde hemen kendimi odama attım ve yatağın üzerine uzandım.Kendi kendime "Acaba ağlıyor mu şuan?"diye geçirdim ve kendime bir tokat daha attım.Ne kadar güzel bir insanım kendimi dövüyorum.Daha fazla kendime vurmadan uyumaya çalıştım.
***Ae Cha***
Eve nasıl geldiğimi bilmiyordum.Gelirken ağlamıştım ve herşeyi bulanık görmüştüm.Az kalsın araba çarpıyordu.Ama fazla bir şey olmadı sadece kendimi kurtarıyım derken ayağımı burktum ve topallayarak yürüyordum.Eve girer girmez odama çıktım ve lanet oldun işe gitmemiştim.İlk günden asmıştım.Hemen üstümü değiştirip yatağıma yattım. Yarın benim için lanetli bir gün olucak gibiydi.
Kapağı değiştiriym mi?Konu G-Dragon'la ilgili ve kapakta Bigbang var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Love-->True Love
FanficEski okulunda zorbalık gören Ae cha yaşamını düzene sokmak için geldiği okulda iyi olarak tanınmak isteyip zorbalık yapılan birini kurtarıp belayı kendi başına alırsa ne olur? Hemde en büyük bela olan Bigbang'ı.Peki aralarından birine aşık olursa?