FİNALE ADIM ADIM

857 41 27
                                    


İYİ OKUMALAR <ÜÇ

BU NOTU OKUYUN YOKSA ANLAMAZSINIZ:Şimdi ben hikayede okulu tatil yaptım.Çünkü sihirli güçlere sahibim. Tm sustum. Yani karışıklık olmasın. Bunla niye gitmedi felan diye.

Kızıl tam bana biraz daha yaklaşmak üzereyken telefonu çaldı. -beni dövebilirsiniz-


"Iı.. şey telefonun çalıyor."

Bir bana bir telefona baktı ve bir şeyler mırıldanarak telefonu açtı.

"Efendim."

"Hayır müsait değilim"

"Görüşürüz." dedikten sonra telefonunu kapattı. 

"Konuşsaydın keşke"

"Gereksiz kişiler işte. Her neyse nerede kalmıştık biz?" dedi sinsice bakarak.

"Ben uyumaya gidiyordum" dedim bende ukalılıkla.

"Tamam. Sen bilirsin SEVGİLİM"dedi sevgilim kelimesini bastırarak.

Hiçbir tepki göstermeden odama gittim. Kapıyı kitleyip yatağa zıpladım. Bugün yaşadığım aksiyonlar bana bir yıl boyunca yeterdi. Evet,kesin yeterdi. 

Alarmın sesiyle yataktan kalktım. Gece kendimi düşüncelere boğarak uyumuştum. Sanırım düşünceler kafamda fazla ağırlık yaptı ki başım ağrıdan çatlıyordu.

Kendimi toparlayarak ve hazırlanarak odamdan çıktım. Kızıl koltukta yoktu. Ama ceketi oradaydı. Büyük ihtimal tuvalettedir. -benden kibar olmamı beklemeyin pöwqphrokw- 

Ben daha mutfağa geçmeden arkamdan birisi tam gözümün önümde bıçak tuttu ve kanlıydı.

"Bak kızılına ne yaptım. Sana da aynısını yapacağım"dedi kalın bir ses.

Korkudan derin derin nefesler alıyordum. Bir şeyler demek için ağzımı açtım ama konuşamadım. 

"Geri sayıma başlıyorum. "

"5"

Kesin sonum geldi bu sefer.

"4"

Hayır. Daha yapacak çok şeyim var

"3"

İyi olan taraf ise sonunda anne ve babamın yanına gidiyorum.

"2"

Elveda arkadaşlarım

"1"

Hoşçakalın

"Vee şaka"


NE? BİR DAKİKA NE OLUYOR?

Arkamı döndüğümde yerde anırarak gülen bir adet kızıl vardı. 

"Çok hahaha pis hahaha inandın hahah yalnız hahaha" dedi gülerek ve aynı zamanda gözünde gülmekten gelen yaşları silerek.

Sonunda şakanın etkisinden çıkınca saydırmaya başladım.

"Komik mi? Komik olduğunu mu sanıyorsun? Ama dur bir dakika Jiyong efendi insanların zayıflıklarına gülerdi zaten. Tamam,gülmeye devam et sen. "

"Hey, bu kadar tepki gösterme. Şaka yapmıştım sadece"

"Şaka yaptığını sandın" dedim düzelterek.

Kendini toparlayıp ciddi bir şekilde konuşmaya başladı:

"Cidden çok korktun mu?"

"Yoo. Korkmadım ki ben. Sadece kalp krizi geçiriyordum canım. Alt tarafı bu yani. Gülmeye devam et sen."

Lie Love--&gt;True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin