Sana Aşığım

1.3K 76 18
                                    

Artık gerçek isimlerle devam edeceğiz ~♥~ Iyi okumalar. ♡_♡

Şimdi bittim. Çok kötü bir kavga çıkacaktı kesin. Şimdiden herkes başımıza toplanmıştı. Aynı telefonda mesajlasırsın ve yanındaki teyze zorla telefonuna bakmaya çalışır. Onun gibi bir sahneydi.

- Uzaklaş dedim sana 

Key'in bu lafına Jiyong çok sinirlendi ve ona bir adım atarak:

- Uzaklaşmassan ne olur,dedi

Sunun arkadaşları nerde ya.Hani su 4 kişi. Yakışıklı olanlarından hani. Ben etrafta onlara bakarken bunlar birbirine daha çok yaklasmıştı. Araya girmek zorundaydım.Hemen ikisinin ortasına geçip:

- Beyler ,beyler durun kavgaya gerek yok ki.Hem siz nesiniz temizlikçi mi neden temizliyosunuz.

Şurdan bir temizlikçi gelip daha yeni silmistim buraları açılın su kağıt çöplerine bakın herkes koridoru boşaltsın dese ne olur sanki.

- Ae Cha aradan cekil (bir kac bölüm sonra artık adı Ae Cha olmucak nedeni söylemicem meraklanın aslskddkkd) Dedi key

- Evet cekil Ae Cha,dedi Jiyong

- Aaa bak aynı fikirdesiniz yani konuşarak çözebilirsiniz sorunuzu,dedim

Suan okul bana gerizekalı cekil aradan da bir kavga izleyelim aksiyon yaşayalım adrenalimiz tavan yapsın bakışıyla bakıyordu.  Ama cidden su 4 kişi nerde yaa.( çok yaa lı bir bölüm^^ :D)

Ne yapmalıyım ki . Acaba aa sevgilim geliyor diyip Key'i Kandırsam mı sonuçta benim arkadaşım ve birazda olsun tepki gösterir hani şu filmlerde felan olur ya.

- Aaa sevgilim geliyor ,dedim.

Umarım Şurdan biri fırlamaz.

- NEEE sevgilin mi sen hangi ara sevgili yaptın HA(su cevap ver anlamında "ha")

İnanmıyorum öldürün beni. Key den gelmesinii beklediğim tepkiyi Jiyong dan gördüm. 

- Sana ne oluyor hem seni ilgilendirmez beni ilgilenir Ae Cha sana sevgili yapabilirsin diyen oldu mu?

Haydaa durumu kkurtarıyım derken batırdım. Şimdi Key'in lafına Jiyong daha çok sinirlenicekti ve beni bir kenara itip kavga edeceklerdi. OMG o da ne? Tam tersi oldu. Jiyong alanı terk etti. Ohh diye bir nefes verdiğim sırada Jiyong geri döndü ve kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Ama benim anlamadığım buna ne oluyor ki.

- Bir dur ,dedim ama boşa duymadı bile beni.

- Sana diyorum

Ama boşuna takan yok beni. O sırada beni okulun terasına çıkardı :D :D .

*Key*

Cidden az önce ne olmuştu öyle. O pislik nedenn Ae Cha yı bir an götürmüştü ve daha değişigi neden benden fazla tepki verdi. Sonuçta onun arkadaşı bendim benim tepki vermem lazımdı ama daha kötüsü suan ortada sap gibi kalmıştım. Sinirden dolaba tekme atıp gittim.

* Ha Na *

( Düşünceler arası yolculuk :D )

Ne olmuştu öyle neden Jiyong Key'den fazla tepki verdi. Ah Key dolaba tekme atarak  gitti.  Keşke sana destek olabilsem,sana olan duygularımı bilsen.

* Ae Cha * 

Suan neden burdaydık hiç bir fikrim yok.

Ahh...

Sırtımı fena şekilde duvara çarptım.Neden itiyorsa sanki. 

-Sevgilin kim?

Bir dakika ne! Ciddiye almıştı beni. 

- ÇABUK CEVAP VER!.

Neden bu kadar bagırıyorsa. Sırtımın ağrısından konuşmuyord ki. Çok acıyordu.

- CEVAP VER BANA ACIMIŞ NUMARASI YAPMA !!

Ama cidden çok acıyordu. Numara değildi ki.

Cevap vericekken daha doğrusu calısacakken bana SARILDI.

JIYONG BANA SARILDI. 

BANA SARILDI JIYONG.

- Farkında olmadım çok özür dilerim.  Sinirlenince kendimi kaybettim çok özür dilerim iyi misin?

Tabii canım harikayım. Sen sarıldın ya hepsi geçti.  Neden bilmiyorum ama ciddi anlamda acım dinmisti . Beni kendinden uzaklaştırdı.  Hayır ama ben sarılı kalmak istiyordum. 

NE diyorum ben. Ona karşı birsey hissetmiyorum ve hissetmicem de.

- Iyi misin, dedi

Evet anlamında kafamı salladım.

- ŞİMDİ ANLAT SEVGİLINI KİM?

Ne oldu şimdi. Az önce ne güzel konusuyordu. Şimdi ne değişti.  Kesin kafayı yedi bu. Başka cevabı yok.

- Kavgayı öyle ayırırım diye düşünmüştüm. 

- Ne?

- Ne biliyim senin böyle tepki vereceğini. Tanımasam benden hoşlanıyor ve kıskanıyorsun sancam.

BIR DAKİKA DÜNYA DURSUN NE OLDU

AZ ÖNCE BEN NE DEDIM

Suan anlamsızca bakışıyışıyoruz sadece.

* Jiyong *

- Hadi ama dostum. Daha  ne kadar beklicez. Ona haddini bildirelim ama hem çocuklarda heyecanlı ,dedi Tae

Diğerleri döndüğümde aynen şeklinde kafa salladılar.

- Ona onu sevdiğini söyle. 

Ae Cha'yı kandırmam için bana neler yapmam gerektiğini söylüyordu. Evet şu kendinden hoşlandırma meselesi. ..

* Ae Cha*

Suan acaba ne düşünüyor. Kesin beni nasıl ezecegi hakkında bir şeyler planlıyordur. 

Ağzını açtı ve:

-Senden hoşlanmıyorum çünkü sana aşığım.

Sizi fazla meraklandırmıcağım yeni bölüm yarın. 

Bir de Key ve Ha Na arasında birseyler düşünüyorum. Olsun istiyorsaniz yoruma yazmayı unutmayın. Couple isimlerinide yazın 

Sizi seviyorum ♥♥♥♥♥♥

Lie Love-->True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin