Gizemli çocuk

881 57 43
                                    

İyi okumalar 💞

**Jiyong**

Yani bu saçmalıgın,ergenliğin geleceği en son noktaydı. Zaten gece boyunca sırf bu konu yüzünden yatamadım. Lanet olası kafam diye kendimde vurmaya başladım.

"Deli olduğuna şimdi emin oldum."

Bi dakika bu onun sesi.
Ah ne diyorum burası onun evi zaten.

Bir bakış atıp tekrar önüme döndüm.(Bir bakış attın kalbimi yıktın :D tamam tamam vurmayın.)

"Okula gelceksin dimi?"

"Evet."

"Kendin yersin okulda bir şeyler ben kahvaltı yapmıcam"

"Neden?"

"Sanane"

"Peki"

"Ok"

**Ae Cha**

Sabah alarmın sesi ile değil telefonun calmasıyla uyandım. Arayan o geçen ki kadındı.
Kısa bir kararsızlıkta kalsamda sonunda telefonu açtım.

"Alo"

"Ae Cha nasılsın?"

"Teşekkürler siz?"

"Bende iyiyim sağol. Geçen günden sonra merak ettim."

"Ah iyiyim."

"Peki daha fazla bilgi almak istemiyor musun?"

"Evet istiyorum."

"Ne zaman buluşalım o zaman?"

"Bu ay biliyorsunuz ki sınav ayı. Bu aydan sonra olsa?"

"Peki tekrar konusuruz görüşürüz."

"Görüşürüz."

Sıkıntıyla telefonu kapattım. Gerçekleri öğrenmek için heyecanlıydım ama bir o kadar da korkuyordum.

Saçma ama dimi? Gerçekler elinde sonunda seni bulur. Sen istesende istemesende. Kaçış olmaz.

Yataktan kalkıp okul kıyafetlerimi giyindim. Kızıl bela da içerdedir kesin. Şimdi ona kahvaltı hazırlayamam zaten kendi iştahımda yoktu ki.

Aman banane zıkkım yesin (günah point kazanıyor :D)

⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

"Hey Ae Cha burdayız"

Kantinde oturmuş bana seslenen Key ve Ha Na'ya döndüm. Gülümseyerek yanlarına doğru ilerledim.

"Günaydın."

"Günaydın" dedi ikisinde aynı anda

"Sevgili olduğunuz yetmiyor gibi bir de aynı anda konuşuyorsunuz sizi döverim."

İkiside biz suçsuzuz şeklinde ellerini kaldırdılar.

Kabul çok sevimlilerdi.

Saatime baktım zilin çalmasına 10 dk vardı. Bahçe yavaş yavaş doluyordu.

Bahçeyi gozlerimle tararken (ama saç değil ki :D sustum tamam ya) gözüm bir çocuğa takıldı.

Okula geleli daha fazla olmamıştı. Gizemliydi. Teneffüs te ortadan kayboluyordu. Derslerdede uyuyordu ama hoca soru sorduğu zaman yapabiliyordu.

Onu çok merak ediyordum. (Olaylar is coming)

Teneffüs te ne yapıyor?
Dersleede uyumasına rağmen nasıl soruların cevaplarını biliyor?

Lie Love-->True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin