8BİN ÖZEL

897 48 14
                                    

İyi okumalar💙
Medya:Size yazdığım yazı

Yeni gün yeni umutlarmış bunu diyenin ben buradan selam gönderiyorum. Sabah sabah yine kabul ediyorum aksi tarafımdan kalktım. Anlamsız bir şekilde olur bu. Sabah bir an da her şeyden huzursuz olurum.

Huysuz olmamım en temel sebebi normalde kalkmam gereken saatte değilde YARIM SAAT erken kalkmam. LONED.

Bari kahv6 -Ağır mizah- yapıyım. Saatim boşa gitmesin. Zaten yeterince boş şeylere harcıyoruz. -18.26 ilham gelmesi için bekleyen bir adet ben.- -İlham geldi sonunda 18.29-

BuzDolabını açmamla kapatmam bir oldu. Ne iğrenç bir koku bir böyle. Tekrardan dolabı açtım ve yüzeysel baktım. Bir şey gözükmüyordu. Arkalara baktığımda ise bir yemeği ağzı açık olduğunu fark ettim. Ne zaman yapmıştım bu yemeği ben. Dolapla daha çok ilginmeliydim. Çünkü yemekler var. Canım yemekler.

O bozuk yemeğin kokusundan sonra bir şey yeme istediğimde kalmadı.Saate baktım ve işte tam kalkma saatim. Şu an normalde alarma saydırarak kalkmam lazımdı. Acımı gör DÜNYA.

Odama çıkıp okul elbisemi giydim -ergen hikayeler gibi saçımı şu yaptım falan diye saymıcağım merak etmeyin :D- Çantama eşyalarımı koyduktan sonra.. aslında her zaman yapmam bunu ama üşendim.

Umarım o gizemli çocuk yine beklemez. Cezasını ben çekiyorum.Azarlanan,korkutulan ben oluyorum. Mutfakta öten telefonuma uçtum ve gelen mesaja baktım.

Özel numara
Uçarak telefona geldiğine göre mesajı benden bekliyorsun dimi.

Bu demek oluyor ki biri beni izliyor. Oturma odasında perdesi açık olan cama koşup kapatım. Tek orası açıktı.

Tekrar bir mesaj geldi. Elim titreye titreye telefonu aldım.

Özel numara
O seni dün korkutan çocuk nerde acaba düsündün mü? Hani şu kızıl saçlı olan.

Ben nerden bilebilirim bunu. Yoksa durun yoksa bir şey yapmış olamaz dimi ona? Yok canım neden yapsın. Saçmalık. Ne işi olur ki. Ama ya düşmanıysa.

Özel numara
Sen sormadan ben söylüyim. Yanımda. Sana selamı varmış. Son selam verişi olucak sana sanırım.

Mesaja anlamsızca bakıyordum. Kesin yalandır. Beni kandırmak için. Onun yakalasa bile arkadaşları var. Onlar kurtarır. Hem bu benim içimi mi okuyor?. Kesin yalandır

Özel numara
Adresi veriyorum. Hava kararınca gel be kurtar. Becerebilirsen tabii. Sizin evin arka taraflarında karanlık bir sokak. Hiç ışık yok. Oraya gelince feneri açma düsüncesine kapılma. Aninda ordaki itlere yem olursun. Simde de gelme. Dediğim gibi akşam. Yardım getir istersen. Nasıl oksa beceremezsiniz. Neyse sokağın sonundaki büyük apartman . 3. Kat.

Acilen bir şey yapmam lazımdı. Arkadaşları ha evet arkadaşları inanmazlarsa mesaj da var kanıt sonuçta.

Çantamı alıp hızlıca ayakkabılarımı giydim. Koşarak kafeye gitmeye başladım. Bugün çalışamazdım. Kafeyi açıp teyzeyi çağırmalıydım.

Kafenin az ilerinde birinin kapıyla uğraştığını farkettim. Şimdi de hırsız mı ne?

Biraz yaklaşınca kafeyi açanın Teyze olduğu fark ettim.

"Merhaba kızım. Bügun kafeyi ben açmak istedim. "

"Aslında bende sizi kafeyi açıp çağıracaktım. Bir olayı önlemem lazım. Ama yardım gerekli. Gitmem lazım izin verirseniz?"

"Tamam kızım. Dikkat et."

Çantamı önüme asarak koşmaya başladım. Arkadaşları umarım okuldadırlar. Belki aksamı beklemeye biliriz.

Lie Love-->True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin