Iyi okumalar ~♥~
Bir dakika durun. Herkes dursun ,dünya dursun,evren donsun. Kesin birazdan kıyamet felan kopucak çünkü bunun başka açıklaması yok. Jiyong'un bana sana aşığım demesine imkan yok. Asla olmaz.
NEVER
Kesin şaka yapıyordu. Bende sakaya kanmış gibi gözükmemeliydim.
Gülerek hatta daha doğrusu anırmayı andırcak şekilde gülerek:
- Hahah çok haaha komik skksksjs ama sksksks ben sksksksks bu lslaldlele şakaya slsoehoehdos kanmam, dedim.
Evet resmen anırmıştım.
O ise ciddi bir şekilde :
- Hayır gerçek, dedi.
*Jiyong Ağzından*
Cidden suan anırıyordu. Mal bu kız. (Ayıp oluyor ama kızıl saçlım) Eger böyle gülmeye devam ederse burdan aşağı ssarkıtıcağım onu.
* Ae Cha ağzından *
Yok bu şaka olmaktan çıktı bildiğin eşek şakası oldu. Kesin şu diğerleri bizi izleyip ggülmemek için kendilerini zor tutuyorlardı.
- Bak bu şaka olmaktan çıktı eşek şakasına döndü bence sen artık şakaaa de ve suan burda saklanan ve bizi izleyen arkadaşlarında ortaya çıksın. Nasıl fikir bence süper.
Şuan bana deli misin sen kızım bakışları fırlatıyordu.
Ama başka ne diyebilirdim ki.
- Ee hadi , dedim.
- NEDEN ANLAMIYORSUN OKULA GELDIGINDEN BERİ SENLE UGRAŞIYORUM. ÇÜNKÜ SANA AŞIĞIM.
Vallaha bittik. Yine deli tarafı tuttu bunun. Üzerime saldırmasa iyi.
- Sakin ol ,dedim
Ama ise yaramadı. Sanırım kafayı yedi. Ama bu sefer cidden yedi. Duvarı tekmeliyordu.
- Orda mısın?
- Heyooo
- Kızıl saçlı
Bir dakika dur. Yine yaptım işte. Kelimeleri seçemiyorum. Kesin ona kızıl saçlı dediğim için üzerime saldırıcaktı.
Üzerime doğru geliyor. Beni burdan aşağı aatıcak kesin. Sonum geldi. Ama ben daha yeni dostlar edinmiştim. Hem daha çok gencim olmaz. Tabiki bunları dıştan söylemiyordum.
Geliyor
Yaklaştı
Geldi
Önümde durdu
Ve
BANA SARILDI.
SARILDI BANA
BANA !!
- Kızıl saçlı mı? Bunu çok sevdim. İlk defa G-Dragon haricindeki bir lakap beni mutlu etti.
Ne diyor bu. Cidden kızıl saçlı what is your purpose? !
- N-ne yapıyorsun?
Kahretsin kekeledim.
-Sarılıyorum.
Sanki birsey yokmuş gibi konusuyor.
- Her neyse sana itiraf ettim sende iyi düşün ve bana cevabı söyle 2 günün var diyip gitti.
Şuna bak. Kararım için bile süre koyuyor. Kendini ne sanıyor bu.
** Okul çıkışı**
- Bu sefer seni ben bırakacağım.
- Hayır Key gerek yok.
Evet aynı tartışmayı tekrar yapıyorduk.
Eve gitmeden is arıcaktım ama Key'in bilmesini istemiyordum. Daha yeni tanışmıştık.Tama çok yakınlaşmıştık ama bilmiyorum iste.
- Ae Cha bir sıkınttın mı var ? Neden durgunsun. Yoksa o beyinsiz seni götürdüğü zaman sana birsey mi yaptı.
Evet cok sey yaptı. Bana aşkını itiraf etti artık her ne kadar doğruysa. Ama bunu dıştan söylemedim.
- Hayır Key bir sey yapmadı.
- Peki ama dikkat et geçen günkü gibi olmasın.
- Tamam söz , dedim gülümseyerek.
O da gülümsedi ve gitti.
** 2 saat sonra **
2 saattir dolasmadığım yer kalmadı ama bir türlü bulamadım çalışacak bir yer. Hepsi o kızıl yüzünden. Şimdide bana gelmiş teklifi değerlendir diyor.
Artık midemde yeter alamları veriyordu. Keşke param olsaydı ama yoktu. Evde de sudan başka bir sey yok.
Sonunda yürüyerek eve vardım ve sanırım açlıktan ölüyordum. Belki birseyler vvardır umuduyla mutfağı dağıttım ama hiçbir sey bulamadım.
Artıkdayanamıyordum.Daha ne kadar böyle olacaktı. Bir çözüm yolu bulmalıydım.
Eun Mi desen dışarda beni bin kez aradı ve ben uzatmayıp kapattım.
Hıçkirarak ağlıyordum.
Kaç dakika ağladım bilmiyorum ama kapı çalınca ayağa kaldım.
Kapıyı açtım ve karşımda bir adet KIZIL SAÇLI BELA
Umarim beğendiniz. Yeni Bölüm yarın gelmesi konusunda şüpheliyim ama pazar gecesi gelir.
SPOİLER
Diğer bölümde
Ha Na ve Ae Cha barışıcak.
Key ve Ha Na arasında birseyler olcak.
Ae Cha babasından kendine miras kalmadığını öğrenicek.
KISACA DİĞER BÖLÜM SÜPER OLACAK
Sizi seviyorum öptüm :* ~♥~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Love-->True Love
FanficEski okulunda zorbalık gören Ae cha yaşamını düzene sokmak için geldiği okulda iyi olarak tanınmak isteyip zorbalık yapılan birini kurtarıp belayı kendi başına alırsa ne olur? Hemde en büyük bela olan Bigbang'ı.Peki aralarından birine aşık olursa?