FİNAL

1K 66 14
                                    

Sabah telefonumun delice çalmasıyla uyanmıştım. Telefonu elime alıp arayandan önce saate baktım.

SAAT DAHA 06:00'DI. HANGİ SPASTİK VARLIK ARAMIŞTI BENİ BU SAATE.

Arayana baktığım zaman kızılı gördüğümde şaşırmadım. Deliydi zaten. Telefonu açıp:

"Sabahın bu saatinde arama amacın neydi? Açıklar mısın?"

"Sanada günaydın sevgilim."

Peki şimdilik sevgilim demesine kafa takmıcaktım.

"Ne istiyorsun?"

"Bak hiç olmuyor böyle ters davranmak."

"Sabahın saat altısında seni arasalar ne yaparsın. İyiki aramışsın mı diyeceksin."

"Arayan sensen neden olmasın?"

Cevap vermeyip sustum. Biraz bekledikten sonra tekrardan konuşmaya devam etti

"Bu akşam için hazırsın dimi?"

"Evet."

"Ben seni alırım evinden."

"Şimdi sen sabah sabah bunun için mi aradın?"

"Evet."

"Gerizekalı"deyip sinirle telefonu kapattım.

Şimdi tekrar uyuyamazdım. Odayı amaçsızca gözlerimle süzüp yastığımı alıp oturma odasına geçip koltuğa fırlattım kendimi. Bari televizyon izleyeyim.

Saat öğlen on iki olduğunda Eun Mi'yi arama kararı aldım. Aradığımda yanında Ha Na da vardı. Bunlar beni unutmuşlardı. Kesin yani.

"Oo Ha Na ev arkadaşı falan mı oldunuz?"

"Saçmalama Ae Cha"

"Her neyse size bir şeyler anlatıcağım ama dalga geçmek yok" dedim kararlı sesle.

"Tamam"dediler aynı anda.

Bende dün olanları falan hepsini anlattım. Biraz konuştuktan sonra telefonu kapatıım.

Bugün saat geçmek bilmiyordu. Biraz dışarı çıksam iyi olurdu. Ama nereye gidicektim? Kiminle gidicektim? Ha Na ve Eun Mi zaten kendi kafalarındaydılar. Key'i arasam sevgilisi vardı ve ayıp olurdu. Tamam en yakın arkadaşım ama olsun. Kızıl kalıyordu geriye onunlada zaten akşam buluşucaktım.

Dünyanın benimle sorunu var ben Jupitere gidiyorum. -inş cnm ya dlojgehrt- Dizi izlersem zaman geçebilirdi. Bilgisayarı alıp SPN -supernatural- izlemeye başladım. Akşama kadar 4 bölüm bitirmiştim. Dizi fazla mükemmeldi. Ve tabikide Dean'e sulanmıyorum. Saçmalamayın lütfen yani.

Telefona gelen mesaj sesiyle irkildim. Mesaj kızıldandı. Mesajda

1 saat sonra seni almaya geliyorum. yazıyordu.

Bilgisayarı bırakıp odama geçtim. Şaçlarımı güzel bir model yaptım. -düşünün artık ayol dkjgdg- Elbisemle verdiğim savaşıda kazandıktan sonra hazırdım. Heyecandan yerimde duramıyordum. Anlamsızca hareketler yapıp endişeleniyordum. Ya ailesi beni sevmezse? Ya kızıl beni bırakmak zorunda kalırsa?

Hayır Ae Cha saçmalama olmaz öyle şey. Neden olsun ki?

Odada düşüncelerimle boğulurken kapının ziliyle kendimi geldim. Kapıyı açtığımda karşımda kızıl vardı.

Boş boş bana baktıktan sonra yüzümü ellerinin arasına aldı. -Yazarınız finalda romantikleşebildi anca lrjhjet-

"Çok güzel olmuşsun"deyip alnımdan öptü.

Lie Love-->True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin