Kiss

1.3K 68 41
                                    

 İyi Okumalar ♥♥  

* Ha Na ağzından*

"E-efendim" 

Cidden ben çocuğa aşk itirafı yapıyorum ve çocuk gelmiş bana efendim diyor.  Ama yinede çok tatlı.

" Ha Na sen ciddi misin?"

Tabiki ciddiyim ama sen anlamıyorsun ki. Tabii  etrafında o kadar kız varki beni  farketmen mucize olur du.

" Evet Key çok ciddiyim. Hemde çok ciddiyim"

" B- ben ne diceğimi bilmiyorum. Bana düşünmem için zaman ver "

Kısaca bu seni istemiyorum ama seni kibarca red ediyorum demekti. Umudum hiç kalmadı. 

" Peki Key " 

Hızlı adımlarla ordan çıktım.  Ağladığımı görmesini istemiyordum. Yıllardır ona aşıktım. İlk gördüğümden beri...


***A few years ago***

Okulda ilk günümdü.  Çok heyecanlıydım.

Yeni arkadaşlar

Yeni öğretmenler

Yeni sorunlar 

Yeni zorbalıklar 

Yeni hakaretler

Sanırım bu okulda da bir sey değişmicekti. Ben yine ezik Ha Na kalıcaktım.

Okulun bahçesine girdiğimde herkes bana bakıyordu. Bu çok rahatsız ediciydi. Bir kişi hariç . O çocuk kim bilmiyordum ama görür görmez kalbim hızlı hızlı atmaya basladı.


**present day**

O günden sonra istemsiz olarak onu izlemeye baslamıştım. Sonuç olarak buraya kadar gelmişti. 

" Ha Na ne oldu?"

"Hiçbir sey olmadı Ae Cha"

" Nasıl olmamış ağlıyorsun sen"

O an dayanamayıp Ae Cha'ya sarıldım. İlk gördüğüm andan beri ondan hoşlanıyordum hatta ona aşıktım. Ama o beni anlamıyordu. 

Derslerde onu gizlice izlerken ona yakalanmıştım.

Basketbol antremananını izlerken ona yakalanmıştım.

Ama o bunlara rağmen beni anlamamıştı.

** Ae Cha** 

Ha Na'yı gördüğümde yıkılmış bir haldeydi. Acaba ne oldu? Key'in ona zarar vermiceginden eminim ama en sonla onla yanımdan ayrıldılar.

"Ne oldu Ha Na ?" Diye tekrarladım sorumu.

" Çok sey oldu Ae Cha. Herşey çok karışık. " 

Bana verdiği cevap buydu. O böyle dedikçe merakım dahada artıyorduu ama onuda daha fazla sorarak üzmek istemiyordum.

" Peki kendini ne zaman hazır istersen anlat.Seni sıkmıcağım." 

Söylediğim cümlede ( aklıma fiilimsiler felan geliyor  su cümlede şu vardır diye -_#) sanırım biraz rahatlamıştı.

" Suan burda daha fazla kalamam. Bu okul beni bunaltıyor. Biraz dışarda dolanmak istiyorum. "

" Bende geliyorum " 

" Hayır Ae Cha sen burda kal. Tek başıma kalmak istiyorum"

" Seni yalnız bırakmam Ha Na"

Suan ciddi ciddi ufak,ufacık bir tartışma yaşıyorduk. Onu bu halde bırakmazdım. Özellikle tek başına. Ona bu halde güvenemem. ( Nerde bende böyle arkadaş)

Lie Love-->True LoveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin