Yeni bölüm istediğinizi daya yeni görüyorum. Siz 17 gün önce yazmışsınız.Cookkk Özür dilerim. Sizi gerçekten çok seviyorum♥
Sinirle üzerime geliyordu.Omuzlarımdan tuttu
-SANA ÖYLE BİR SEY YOK DEDIM.
Bu sefer baya bir kızmıştı.Ama yinede kafamda ki şüpheler yok olmuyordu.O mesaj aklımı çok karıştırmıştı. Ona inanmak istiyordum ama aynı zamanda yapamıyordum.Fakat omzum çok aacıyordu ve hâlâ çok sıkıyordu.
- Omzum acıyor,dedim.
Hiç bir sey demedi. Aynı cümleyi tekrar ettim.
Yine bir sey yapmadı. Artık acısına dayanamayıp ağlamaya başladım. Bu sefer omuzlarımı bırakmıştı.
- Ç-çok Özür dilerim farkında olmadım.
Bir dakika benden Özür dilemis ve kekelemişti. Sanırım son saatlerimdi.
Sonra bir an bana sarıldı. Ne olduğunu anlamadım. Cidden bu bizim bad boy G-Dragon muydu? Hafıza kaybı felan mı geçirdi. Ne oluyor ya.
Bir kaç dakika öyle durduktan sonra beni kendinden çekti ve gitti.
**GD ağzından**
Az önce ne yapmıştım ben. Ona sarılmış Özür dilemia ve kekelemistim. Neyim ben liseli aşık mı. Kendime gelmeliyim hemen.
*Ae Cha*
G-Dragon çıktıktan sonra key ve eun mi hemen odaya gelmişlerdi. Bana neler olduğunu sormuşlardı. Bende hiç diyip geçiştirmistim.
** Bir hafta sonra**
Hastahaneden cıkmıştım. 1 hafta içinde GD bir kere uğramıstı. Key ve Eun Mi ise hep yanımdaydı. Bilinmeyen kişi ise mesaj atmamıştı. Sanırım hemen pes etti.
Şuan okul üniformamı giymiş kahvaltı yapıyordum. Telefonum titredi. Mesaj gelmişti. Kimden tahmin edin. BILINMEYEN KİŞİ. Az önceki sözümü geri alıyorum. Mesajı açtım.
Selam.Uzun zaman oldu.İşlerim vardı. Bugün okula gideceksin ve bakalım seni okulda ne karsılıcak.
Aman sanki merak ediyormusşum gibi açıklama yapmıştı. Ama asıl merak ettiğim okulda beni ne bekliyordu. Kesin iyi bir sey değildi. Eminim çünkü annem ve babam öldüğünden beri şansım düzelmedi. Daha da düzeleceğine inanmıyorum.
Kahvaltımı bitirdim ve okula doğru yola koyuldum.Okula vardıgımda hersey gayet normaldı. İnsanların ezici bakışları ve bana ggülmeleri dışında hersey. Dolabımı açtım ve açmaz olsaydım. İçinden bir sürü kağıt çıkmıştı. Birini aldım ve okudum:
Selam.Evet ben sabah sana demiştim.Şimdi bunların hepsini temizlemek zorundasın.
Yazıyordu. Cidden bu çocuk her kimse cidden gerizekalı birisiı
O anda iki el aynı anda omzuma dokundu. Sağımda Key solumda GD vardı. İkiside aynı anda:
-Bunlar ne,dedi
Bunlarda sanki bilerek yapıyorlar.
- Bilmiyorum.Birisi yapmış.Simdi burayı temizlemem gerek.
- Yardım edebilirim dedi Key.
- Gerek yok Sağol , dedim gülerek.
- Hayır yardım edicem dedi
Eğilip bir kağıt aldı ve o anda GD de aynı kağıdı tuttu. Key baska kağıt aldı GD de aynı kağıdı aldı. (School 2015 de vardı buna benzer sahne)
- Sana ihtiyaç yok git, dedi Key
- Asıl sana ihtiyaç yok sen uzaklas , dedi GD
Key sinirlenip ayağa kalktı ve GD de kalktı. Kesin kocaman bir kavga çıkıcaktı.
Şimdilik bu kadar ama 28 inden itibaren 6 gün boşum sayılır günde iki veya 1 bölüm gelebilir. ^^ ~♥~
BU ARADA HESABIMDA SORUN VAR YORUM YAPAMIYOR VE YANIT VEREMİYORUM ONDAN DOLAYI SORULARI MESAJDAN SORUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lie Love-->True Love
FanfictionEski okulunda zorbalık gören Ae cha yaşamını düzene sokmak için geldiği okulda iyi olarak tanınmak isteyip zorbalık yapılan birini kurtarıp belayı kendi başına alırsa ne olur? Hemde en büyük bela olan Bigbang'ı.Peki aralarından birine aşık olursa?