Eşyalarımı yeni büyük dolabıma yerleştirdikten sonra yorgun bir şekilde kendimi yatağa attım. Mary az önce odadan çıkmıştı. Ve bütün olanları en baştan Amanda'ya anlattım. Amanda ağzı açık bir şekilde beni dinlerken "Ne yani gerçekten Mary konuştu mu? Kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Orada olmak için neler yapmazdım." dediğinde sadece gülümsemeyle yetindim.
Başını uzandığı yatakta tavana dikti ve bir süre tavanı izledikten sonra tekrar bana döndü. "Aslında sana hak veriyorum ama birinin benim uyurken saçlarımı kesmesine dayanabileceğimi zannetmiyorum. Yani Sally'nin sen bunu yaptıktan sonra sana fena halde saracağını bilmelisin." dediğinde yaptığım totemi hatırladım. Belki de Sally bana bir şey yapamadan annem ve babam beni almaya gelirdi. Beş senedir onları çok özlemiştim.
Gözlerim dolarken Amanda ile kapıda duran kişiyi fark ettik ve ona döndük. Bridget bize bakarken Amanda tedirgin olduğunu belli edercesine yattığı yatağında dikleşerek oturdu.
Bridget benim gözlerime delercesine bakınca bakışlarımı Amanda'ya çevirdim. Bridget başını olumsuz anlamda salladı ve kapının oradan çıktı. Katı terk ettiğini merdivenden gelen ağır ayak seslerinden anladım.
Amanda "Galiba bu kadınının gizemi yüzünden bir gün öleceğim. " dediğinde "Bir gün öleceğin kesin ama bu konuda Bridget ile ilgili bir şey olacağını zannetmiyorum." diye karşılık verdiğimde sadece gözlerini devirmekle yetindi.
"Sen insan mısın? Sabahtan beri bir şeyler yemedin ben öğle vakti yediğim halde acıktım." dedi ve ayağa kalktı. "Hadi yeni yemekhanemizde yemeğe inelim. Bu arada hazır yepyeni bir yetimhaneyken neden Brideget'i de yenilememişler? " dediğinde başımı sallayarak onu geçiştirdim.
---
Bu güzel yemeklere karşı iştahımı kaçıran tek şey yan masada oturan Sally ve arkadaşlarıydı. Sally'nın o çok sevdiği sütlü kahve-sarı tonlarında ki saçlarıyla vedalaşması gerektiğini ne kadar söylemek istesemde ona sürpriz yapmanın daha eğlenceli olacağını düşünüp kendimi tuttum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZEM DİYARI
FantasiHer şeyden masum görünen bir kız farkında olmadan herkesten tehlikeli olabilir mi? "Umutlarınız beklentilerinizden fazla olmalıdır. "