Efter skolan kommer jag hem till mamma och hon sitter och pratar med va är det sant?
De här kan inte vara sant, är mamma galen, varför har hon mannen som våldtog mig i vårt hus, jag går in så mamma ser mig och springer sen upp i mitt rum, jag hör hur mamma springer efter, hon kommer in i mitt rum och sätter sig på sängkanten.
J- varför har du han här? Är du helt galen?!
M- ja jag har blivit galen, galen av kärlek.
Va kärlek hur kan hon ens känna kärlek för den där mannen?!
J-kärlek?! Mamma tänker du ett dugg på min säkerhet nu?! Har du tänkt på vem de där är?
Magen gumman jag kan inte rå för mina känslor. Just ja... Han ska flytta in imorgon.
J- bara gå här ifrån!
När mamma har gått, tar jag min mobil och ringer erik
E-hej älskling! ❤
Jag kan inte hålla mig, utan börjar gråta.
E- herregud hur är det? Vill du att jag ska komma förbi?
J- är inte du sjuk?
E- bara lite förkylning mår bättre nu är där om 5min, älskar dig. Pözz
J-älskar dig också, pözz
Fem minuter senare kommer erik Och jag berättar vad som komma skall. Vi kramas och han lugnar mig, kysser mig på pannan.Dan därpå:
Jag får skjuts till skolan, den gör gången av morfar för mamma har ju inte tid såklart hon är ju upptagen med personen Som nästan dödade mig och jag är nästan säker på att han gjorde så pappa dog också. Hur kan mamma glömma pappa så snabbt, hon kan ju bara glömma att den där mannen blir min svärfar!
Väl på skolan är de vanliga lektioner och sen den där roliga special timmen med musik lärarn och no lärarn, idag bestämmer jag mig för att jag vill prata, jag berättar allt, brister ut i gråt och de kramar mig och tröstar mig. Vi pratar i ungefär en och en halv timme då jag var tvungen att gå. Efter skolan ringde morfar och sa att han hade pratat med min musik lärare och att jag fick följa med till henne till imorgon eftersom mammas nya kille (idiotiskt val mamma) ska flytta in idag. Jag går till hennes bil och vi åker hem till henne.
Jag håller på att svimma när jag kommer in i huset, det är väldigt vit och prydligt. Hon visar mig ett gästrum som jag ska få sova i.
Jag vaknar av att hon och hennes man kommer in och har med sig frukost, han verkar veta allt också. Dem säger att jag alltid kan flytta hit om det blir för mycket. Jag äter min frukost och sen drar vi till skolan.
Efter skolan får jag skjuts hem av morfar, jag går in mot köket och där står han.
Dialog V- våldtäktsmannen J- jag
V- mamma är på affären, kom hit, min lilla hora.
J- nej snälla! Skada mig inte!
V- jag ska inte skada dig, bara våldta dig så hårt så du stönar efter mer.
Han drar mig till sig, jag skriker, han sliter av mig alla mina kläderna och hans egna, tills vi två ligger där, han tvingar mig att suga av han och sen våldtar han mig och han hade rätt med hårt och motvilligt kom de stön usch vad jag hatar det här.
V- hoppas du älskar det här, för varje kväll då! Klä på dig nu din mamma kommer snart. Säger du till nån då!
Jag springer upp på rummet och gråter.
Såhär fortsätter det varje dag men en dag.....Då var det här kapitlet klart, hoppas ni gillade det.
Kommentera gärna vad ni tyckte och rösta om ni vill. Nya kapitel kommer varje kväll om inget kommer ivägen
YOU ARE READING
Förföljd
RandomJennifer är en 16 åring, som får vara med om en väldigt hemsk händelse när hon är påväg hem, hon hamnar i rullstol. De är både skräck, mord och lite romantik också.