Såhär fortsätter det varje dag men en dag....
Jag far till skolan som vanligt, går in i skolan, vanliga lektioner, efter skolan ringde mamma och sa att jag skulle få fara till min musik lärare igen.
Väl där går jag till gästrummet och lägger mig i sängen, min musiklärare kommer in och säger att maten är klar om fem minuter. Jag går ner, äter. Hennes man skjutsar hem mig, när jag är påväg mot dörren hör jag nånting i ert träd, jag tänker att det bara är en ekorre eller nåt. Jag går in, går mot vardagsrummet och där i soffan sitter mannen, mamma är hos en kompis ikväll, han tar tag i mig sliter av mig kläderna och våldtar mig igen, jag försöker skriker men han håller för min mun, när jag tror att han är klar, försöker jag gå därifrån men då slår han en rak höger i ansiktet på mig sen springer jag därifrån, jag ringer min musik lärare och berättar vad som hände igen, hon ber mig ringa när mamma kommit hem igen.
Nu har mamma kommit hem och jag ringer tillbaka till lärarn, hon säger att hon snart kommer.
En halv timme senare kommer musik läraren och knackar på mamma öppnar och där står hon, hennes man med en advokat och ett papper, alla går och sätter sig vid bordet, advokaten räcker fram pappret till oss, det är ett adoptionspapper, tänker hon adoptera mig?
Då var det här kapitlet slut, hoppas ni tyckte om det. förlåt för att det blev kort men kände bara att det här var ett bra slut.
Kommentera gärna vad ni tyckte och rösta om ni vill.
VOUS LISEZ
Förföljd
AléatoireJennifer är en 16 åring, som får vara med om en väldigt hemsk händelse när hon är påväg hem, hon hamnar i rullstol. De är både skräck, mord och lite romantik också.