Táto je pre teba kikakostolna5 :) uži :)
------------------------------Herm
Draco vedľa mňa ešte sladko spí. Skoro som dostala infarkt keď som sa pozrela na hodiny, ale potom som si uvedomila, že je víkend. Draco ma objímal celú noc. Nejako často sa budím v jeho posteli. Pomaly som sa odtiaľ vymotala a urobila hygienu. Potom som vošla do kuchyne a rozhliadla sa. Niekto tu má vkus. Prešacovala som všetky skrinky a chladničku. Niekto by mal ísť na nákup.
Čo to bude? Mám obrovskú chuť na lievance. Žalúdku nerozkážeš.
Prebehnem späť do izby pre môj telefón. Som síce zo sveta kúzelníkov, ale polovičatosť mojej krvy ma predurčuje pre technolágie. Vlastne, aj taký Draco jeden vlastní.
Yellowcard, Paper walls. Moje srdce jasá. (poz.aut. : Aj moje :D ). Pustila som sa do tých lievancov a popri tom som tancovala do ritmu.
Draco
Zobudila ma vôňa a spev. Potichu som sa vyšuchtal do kúpelky a spravil som zo seba človeka. Potom som sa pobral do kuchyne. Naskytol sa mi pohľad pre bohov. Hermiona tancovala pred sporákom len v tričku a nohavičkách. Merlin ona je sexi! Pospevovala si nejakú pesničku. Chvíľu som sa na ňu pozeral, keď si ma všimla. Tak ňou trhlo, že skoro preletela cez kuchynský pult.
Vybrala si slúchadlá z uší a ruku si priložila na srdce.
„Draco! Skoro som dostala infarkt!" skríkla na mňa, keď sa spamätala.
Nezmohol som sa na nič iné, len na smiech. Rozosmial som sa tak moc, že som sa musel chytiť steny, aby som nespadol na zem a neplakal tak od smiechu ako dieťa.
„Hahaha." zamumlala ironicky a vrátila sa k práci.Keď som sa konečne dosmial, sadol som si za stôl a ticho som ju pozoroval.
„To som ráno až taký strašidelný?"
Zasmiala sa. „Ani nevieš ako."
Hermiona
„To som ráno až taký strašidelný?" spýtal sa s úsmevom.
Keby len vedel. Vlasy rozcuchané takým sexi spôsobom, ranné strnisko a tie oči...SPAMÄTAJ SA!
„Ani nevieš ako." odpovedala som. Zasmial sa. Dnešok naozaj nemohol byť trápnejší.
Pane Bože veď on videl ako tancujem! Cítim ako mi červeň stúpa do líc a tak sa rýchlo otočím chrbtom.
„Čo máme dnes na pláne?" prehovorí Draco s plnými ústami lievancov.
„Ja nič špeciálne. Papierovačky som stihla už včera, a k Weasleyovcom idem až v nedeľu." premýšlala som nahlas a medzitým som prežúvala vysnívané lievance.
„Okay. Tak ja dokončím papiere a pôjdeme na obed. Potom prechádzka, kino a večera. Čo povieš?" zvodne sa usmeje a ja mám čo robiť, sby som sa neroztopila ako zmrzlina v tridsiatich nstupňoch.
„Berem. Len sa ponáhľaj. "
„Ženy..." vzdychne, ale pustí sa do papierov.
**
Draco sedí nad kopou papierov a ja pri ňom sedím s knihou. Už je jedna. Má naozaj veľa práce. Komplikované zmluvy a faktúry.
„Herm? Už len táto a ideme."
„Po obede sa vrátime alebo pôjdeme rovno na prechádzku?"
Zamyslel sa.
„Keďže sa mi nechce čakať, čo keby sme si dali rokovanie?" podvihne obočie a zasmeje sa.
„Rokovanie hej? Pán Malfoy vy sa nezdáte."
Pokrúti nadomnou hlavou a zasa skloní hlavu k papierom.
Rýchlo sa poberiem pripraviť no ako vždy, v skrini nič nie je. Zúfalo zazriem na jej obsah a nakonec vyberiem tmavo- modré štay nad kolená, béžové lodičky a béžový náhrdeľník. Namaľovala som si linky a pery obtiahla karmínovo- červeným rúžom. Vlasy som si prichytila do drdolu a zazrela na seba.
Draco ma už čakal na chodbe a nervózne podupkával nohou. Ako tak pozerám, už s tým moc nenarobím. V tom obleku vyzerá..och..
„Ideme?" prikývnem a nechám sa viesť ulicami.
„A tak som spoznal francúzskeho ministra." zasmeje sa a všetky ženy nenápadne nakuknú jeho smerom.
„Môj ty Merlin." uchechtla som sa tiež. „To nie."
Smiali sme sa ako deti.
„Ideme?" navrhne opatrne a ja sa poteším, že nielen ja som nervózna.
„Poďme." potiahnem ho za ruku, aby som mu dodala odvahu.
Draco
Vyzerala...Nemal by som na to myslieť. Spamätaj sa Draco! Vzal som ju na prechádzku pri Temžu. Rozprávali sme sa o všetkom možnom. Po ceste sme skočili do Starbucksu na kávu.
„Draco? Čo keby sme si iba pre tentokrát zašli dakam do klubu?" hodila na mňa psie oči a ja som sa usmiala nad jej naivitou.
„Neviem ako ty," spravím dramatickú pauzu. „Ale ja to robím často."
**
Klub bol plný na prasknutie a hlasná hudba neuveriteľne burácala. Sadli sme si do boxu a ja som pred nás postavil poháriky. Čakal som, že Hermionu aspoň strasie, ale ona nič. Kopla do seba panáka a veselo pokračovala ďalej. Je pre mňa šok ju vidieť aj inak ako sediacu za stolom s kopou papierov. Je naozaj sexy, to sa nedá poprieť a pohľady iných mužov to dokazujú. No dnes je moja. Len moja.Po čase som sa vykašľal na teochárčenie vzal som celú fľašu vodky. Hermiona sa len zasmiala, zhrabla ju a tackala sa na vzduch. Kým sme prišli domov fľaša poba viac prázdna ako plná a moja hlava začala razantne protestovať.
Hermiona sa potkla o malý schodík a len-len že nespadla. Ledva som ju zachytil. Zapotácali sme sa, a ja som ju priklincoval ku stene. Sám neviem čo robím ale som si istý, že to budem pekelne ľutovať.
Nadýchla sa, že niečo povie, ale ja som ju zastavil bozkom. Ruky som jej priklincoval o stenu a bozk sa prehĺbil.
Voľnou rukou som jej zašiel na zadok a mierne som ju podvihol, aby si obmotala nohy okolo môjho trupu.
Herm
Rozrazil dvere a vovalil sa do spálne. Ľahla som si na postel a pozorovala som, ako si vyzlieka bundu. Toto je naozaj šialené. Viem že to budem hrozne ľutovať no alkohol v krvi potláča všetku logiku. Ľahne si ku mne a začne ma znova bozkávať. Chytí ma za lem svetra,opatrne mi ho vytiahne nad hlavu a chvíľu si ma prezerá. Rukami mu prejdem od svalov na rukách po hrudi, tele, bruchu až po lem trička a odhodím ho do neznáma.
Ani neviem ako, skončí podomnou a ja mu pomaly bozkávam krk, hruď a brucho. Zasa sa ocitám pod ním. Odtiahme sa od mojich pier a bozkáva mi krk. Od krku sa presunie na kľúčnu kosť a tam zanechá značku. Je to priam mučivé. Pokračuje ďalej cez prsia a brucho, zatiaľ čo ja rukami zvieram plachtu. Vráti sa k perám. Rukami mu prechádzam po chrbte a kolenom sa mu "nechtiac" obtriem o rozkrok.
Zavzdychá mi do úst a moje šortky odletia doneznáma aj s jeho jeansami. Prsty zahákne za lem mojich nohavičiek a strhne ich. Jeho boxerky nasledujú hneď po nich. Znova ma začne bozkávať a pomaly do mňa vnikne. Jeho pery tlmia moje vzdychy.
A čo že to budem ľutovať?
______________________________
Som tu zasee :) tak čo, páčilo sa? Potešia komentíky aj votes ;)
Na obrázku Harry
Love ya :*
YOU ARE READING
Forever or never [Dramione]
FanfictionŽivot sa vrátil do starých koľají. Ginny je šťastná s Harrym, Hermiona s Ronom. Teda, aspoň na oko. Ľudia sa menia,menia sa ich city, mení sa Ron. Ťažký osud poznačil všetkých. A medzi tým stojí Hermiona, pripravená všetko hodiť za hlavu a založi...